abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 september 2009 @ 07:18:34 #21
3542 Gia
User under construction
pi_73059959
Op tv zeiden ze eergisteren dat deze man hierover tegen zijn collega's liep op te scheppen. Men wist het dus al jaren.
Dat Nederland hem niet opgepakt heeft, maar dat het in Spanje is gebeurd, zou opzettelijk zijn. Had iets te maken met uitleveren aan Argentinië of zo.

Als deze man dit verteld zou hebben met grote schaamte en spijt, omdat hij niet anders kon en hiertoe gedwongen werd, dan had ik nog begrip voor hem gehad. Maar hij liep er over op te scheppen, alsof hij er trots op was.

Nee, dan totaal geen medelijden. Uitleveren die man.

Zie ook:

Argentijnse dodenpiloot trots op dodenvluchten

[ Bericht 14% gewijzigd door Gia op 24-09-2009 11:11:21 ]
  donderdag 24 september 2009 @ 13:04:05 #22
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_73067048
Ik snap wel dat die kerel er trots op is. Ik bedoel dat ik me wel kan inleven in dat standpunt. De militaire junta was er heilig van overtuigd dat 'de politiek' had afgedaan en dat het tijd was voor een 'proces van nationale reorganisatie', waarbij alles dat linkse sympathieën had maar opgeruimd diende te worden: daarna zou Argentinië weer een stabiel, welvarend land kunnen worden...

We weten allemaal hoe het afgelopen is
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_73067437
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:04 schreef reem het volgende:
Ik snap wel dat die kerel er trots op is. Ik bedoel dat ik me wel kan inleven in dat standpunt. De militaire junta was er heilig van overtuigd dat 'de politiek' had afgedaan en dat het tijd was voor een 'proces van nationale reorganisatie', waarbij alles dat linkse sympathieën had maar opgeruimd diende te worden: daarna zou Argentinië weer een stabiel, welvarend land kunnen worden...

Ik kan het me niet voorstellen.

Kunnen we stellen dat de militaire Junta ('76-'83) als gevolg van de Falklandoorlog met de Britten ('82) omver is geworpen ?
megalomaniac
  donderdag 24 september 2009 @ 13:18:13 #24
3542 Gia
User under construction
pi_73067460
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:04 schreef reem het volgende:

Dat hij er op moment trots op was en er graag aan meewerkte, akkoord. Hij was destijds tussen de 24 en de 31 jaar oud.

Maar nu achteraf, als je alles weet, er nog steeds prat op gaan en erover opscheppen.....
  donderdag 24 september 2009 @ 13:30:35 #25
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_73067759
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:17 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik kan het me niet voorstellen.

Kunnen we stellen dat de militaire Junta ('76-'83) als gevolg van de Falklandoorlog met de Britten ('82) omver is geworpen ?
Dat zou ik niet stellen. Het is wel een katalysator geweest, zonder meer.
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 24 september 2009 @ 13:32:46 #26
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_73067830
Hij heeft ook geen enkele vorm van berouw. Want ze werden eerst gedrogeerd EN dan pas in de zee gekeild.

Hele enge man opsluiten en nooit meer vrij laten.
Remember there's a big difference between kneeling down and bending over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')