Ik denk hetquote:Op woensdag 23 september 2009 17:19 schreef L.no het volgende:
Oh, hij wilde alleen bevestiging hebben van zijn mening in dit topic.
Gelukkig niet, en het is ook niet de begrafenis van de schoonpa van de TS maar van de oma van zijn vriendin. Dus die schoonpa heeft niets te eisen ook al gaat het zijn eigen moeder, hij kan het alleen vragen. Het bezoeken van een begrafenis staat iedereen vrij. TS mag zelf belissen welke kleding hij gepast vindt. Als hij een zwarte spijkerbroek gepast vindt moet hij die gewoon aan kunnen doen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
je denkt te veel vanuit je eigen belevingswereld. Op jouw begrafenis maakt het niet uit wat mensen dragen. Dit is niet jouw begrafenis.
Ironische mening ook. Als er iemand zeurt is hij het zelf welquote:Op woensdag 23 september 2009 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat hij besloten heeft dat de rouwende familie niet zo moet zeuren.
Hij heeft niks te eisen? Van zijn eigen moeder? Mafkees.. Ik ben best wel verrast door de meeste reacties in dit topic.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:22 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Gelukkig niet, en het is ook niet de begrafenis van de schoonpa van de TS maar van de oma van zijn vriendin. Dus die schoonpa heeft niets te eisen ook al gaat het zijn eigen (schoon-)moeder, hij kan het alleen vragen. Het bezoeken van een begrafenis staat iedereen vrij. TS mag zelf belissen welke kleding hij gepast vindt. Als hij een zwarte spijkerbroek gepast vindt moet hij die gewoon aan kunnen doen.
Dat is wel wat respectloos, maar dat zal vast aan mij liggenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:22 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Gelukkig niet, en het is ook niet de begrafenis van de schoonpa van de TS maar van de oma van zijn vriendin. Dus die schoonpa heeft niets te eisen ook al gaat het zijn eigen moeder, hij kan het alleen vragen. Het bezoeken van een begrafenis staat iedereen vrij. TS mag zelf belissen welke kleding hij gepast vindt. Als hij een zwarte spijkerbroek gepast vindt moet hij die gewoon aan kunnen doen.
Nee, hij heeft niets te eisen, hij kan het alleen verzoeken. Ooit een rouwkaart ontvangen met een dresscode?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij heeft niks te eisen? Van zijn eigen moeder? Mafkees.. Ik ben best wel verrast door de meeste reacties in dit topic.
Ongeschreven regels en gebruiken.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:28 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Nee, hij heeft niets te eisen, hij kan het alleen verzoeken. Ooit een rouwkaart ontvangen met een dresscode?
Ik niet.
Of zou dat op de kaarten die nu verstuurd zijn wel staan.
Een beetje respect mag ook wel, jezus he.... koop een zwarte broek, ga naar die begrafenis en loop niet te zeiken.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:19 schreef verleiding het volgende:
Ga gewoon in je zwarte spijkerbroek, wat willen ze doen, je wegjagen met een mattenklopper? En anders betalen zij toch lekker die broek voor je?
Ookwel gewoonterecht.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ongeschreven regels en gebruiken.
Clownspakken?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een beetje kerel heeft wel een smoking en wat kostuums.
Niet respectloos. Ik zeg dat TS kleding aan moet die hijzelf gepast vindt. En als hij een zwarte nette spijkerbroek heeft en dat gepast vindt is dat zijn keus.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is wel wat respectloos, maar dat zal vast aan mij liggen
Huh? Een kerel in een mooi kostuum is ineens een clown?quote:
Ze is aan het werk en smste het van de zwarte kleding. Ik ga niet een hele discussie voeren via sms hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een houding om mee naar een begravenis te gaan.
Tjezus, anders maak je een strijd van álles, zeg. Al een keer aan je vriendin gevraagd wat ze ervan vond, voordat je naar je paps rende? Ik kan me zo voorstellen dat ze je voor gek uitmaakt omdat ze wel even wat anders aan d'r hoofd heeft, maar goed, het is háár oma, en je gaat er voor háár naartoe neem ik aan. Niet om zelf o zo recalcitrant te zijn.
Zelf beslissen wat je wel of niet wilt aandoen maakt het niet minder respectloos op.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:32 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Niet respectloos. Ik zeg dat TS kleding aan moet die hijzelf gepast vindt. En als hij een zwarte nette spijkerbroek heeft en dat gepast vindt is dat zijn keus.
Ja, dat vind ik netjes ja. Ik draag normaal nooit die zwarte spijkerbroek, dat is voor "nette" gelegenhedenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:32 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Niet respectloos. Ik zeg dat TS kleding aan moet die hijzelf gepast vindt. En als hij een zwarte nette spijkerbroek heeft en dat gepast vindt is dat zijn keus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |