abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73043120
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:19 schreef L.no het volgende:

Oh, hij wilde alleen bevestiging hebben van zijn mening in dit topic.
Ik denk het
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_73043179
Ik dacht dat het misschien aan mij lag.
pi_73043201
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

je denkt te veel vanuit je eigen belevingswereld. Op jouw begrafenis maakt het niet uit wat mensen dragen. Dit is niet jouw begrafenis.
Gelukkig niet, en het is ook niet de begrafenis van de schoonpa van de TS maar van de oma van zijn vriendin. Dus die schoonpa heeft niets te eisen ook al gaat het zijn eigen moeder, hij kan het alleen vragen. Het bezoeken van een begrafenis staat iedereen vrij. TS mag zelf belissen welke kleding hij gepast vindt. Als hij een zwarte spijkerbroek gepast vindt moet hij die gewoon aan kunnen doen.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  woensdag 23 september 2009 @ 17:23:05 #54
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_73043209
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat hij besloten heeft dat de rouwende familie niet zo moet zeuren.
Ironische mening ook. Als er iemand zeurt is hij het zelf wel
pi_73043219
Gewoon smoking huren.
pi_73043240
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:22 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Gelukkig niet, en het is ook niet de begrafenis van de schoonpa van de TS maar van de oma van zijn vriendin. Dus die schoonpa heeft niets te eisen ook al gaat het zijn eigen (schoon-)moeder, hij kan het alleen vragen. Het bezoeken van een begrafenis staat iedereen vrij. TS mag zelf belissen welke kleding hij gepast vindt. Als hij een zwarte spijkerbroek gepast vindt moet hij die gewoon aan kunnen doen.
Hij heeft niks te eisen? Van zijn eigen moeder? Mafkees.. Ik ben best wel verrast door de meeste reacties in dit topic.
  woensdag 23 september 2009 @ 17:26:04 #57
137556 L.no
Midlife crisis
pi_73043284
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:22 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Gelukkig niet, en het is ook niet de begrafenis van de schoonpa van de TS maar van de oma van zijn vriendin. Dus die schoonpa heeft niets te eisen ook al gaat het zijn eigen moeder, hij kan het alleen vragen. Het bezoeken van een begrafenis staat iedereen vrij. TS mag zelf belissen welke kleding hij gepast vindt. Als hij een zwarte spijkerbroek gepast vindt moet hij die gewoon aan kunnen doen.
Dat is wel wat respectloos, maar dat zal vast aan mij liggen
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_73043335
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hij heeft niks te eisen? Van zijn eigen moeder? Mafkees.. Ik ben best wel verrast door de meeste reacties in dit topic.
Nee, hij heeft niets te eisen, hij kan het alleen verzoeken. Ooit een rouwkaart ontvangen met een dresscode?
Ik niet.
Of zou dat op de kaarten die nu verstuurd zijn wel staan.
  woensdag 23 september 2009 @ 17:29:14 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73043358
Praat ermee met je vriendin als zij het geen probleem vindt heb je achteraf alleen maar de scheve blikken van je schoonfamilie te verduren. Of je ziet haar als tussendoortje en hoeft geen toekomst met haar dan hoef je je daar ook niet druk om te maken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_73043374
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:28 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Nee, hij heeft niets te eisen, hij kan het alleen verzoeken. Ooit een rouwkaart ontvangen met een dresscode?
Ik niet.
Of zou dat op de kaarten die nu verstuurd zijn wel staan.
Ongeschreven regels en gebruiken.
  Donald Duck held woensdag 23 september 2009 @ 17:30:31 #61
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73043394
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_73043401
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:19 schreef verleiding het volgende:
Ga gewoon in je zwarte spijkerbroek, wat willen ze doen, je wegjagen met een mattenklopper? En anders betalen zij toch lekker die broek voor je?
Een beetje respect mag ook wel, jezus he.... koop een zwarte broek, ga naar die begrafenis en loop niet te zeiken.

Het kost je 3 tientjes en een fatsoenlijke zwarte broek is altijd nog wel eens handig

persoonlijk als het een familielid van mij had geweest en je had toch in spijkerbroek gekomen als gevraagd was om niet te doen had ik je er weggetrapt
pi_73043410
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ongeschreven regels en gebruiken.
Ookwel gewoonterecht.
pi_73043416
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Een beetje kerel heeft wel een smoking en wat kostuums.
Clownspakken?
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_73043434
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha
pi_73043442
Wat een houding om mee naar een begravenis te gaan .

Tjezus, anders maak je een strijd van álles, zeg. Al een keer aan je vriendin gevraagd wat ze ervan vond, voordat je naar je paps rende? Ik kan me zo voorstellen dat ze je voor gek uitmaakt omdat ze wel even wat anders aan d'r hoofd heeft, maar goed, het is háár oma, en je gaat er voor háár naartoe neem ik aan. Niet om zelf o zo recalcitrant te zijn.
pi_73043449
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:26 schreef L.no het volgende:

[..]

Dat is wel wat respectloos, maar dat zal vast aan mij liggen
Niet respectloos. Ik zeg dat TS kleding aan moet die hijzelf gepast vindt. En als hij een zwarte nette spijkerbroek heeft en dat gepast vindt is dat zijn keus.
pi_73043451
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:31 schreef rekenwonder het volgende:

[..]

Clownspakken?
Huh? Een kerel in een mooi kostuum is ineens een clown?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2009 17:33:05 ]
  Moderator woensdag 23 september 2009 @ 17:33:03 #69
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_73043461
Als het je ouders voorlegt dan kunnen die voor zo'n aangelegenheid wel voorschieten toch?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_73043464
Ik vind een 'dresscode' voor begrafenissen echt onzinnig. Op mijn crematie mag iedereen gewoon als zichzelf komen wmb.
pi_73043490
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een houding om mee naar een begravenis te gaan .

Tjezus, anders maak je een strijd van álles, zeg. Al een keer aan je vriendin gevraagd wat ze ervan vond, voordat je naar je paps rende? Ik kan me zo voorstellen dat ze je voor gek uitmaakt omdat ze wel even wat anders aan d'r hoofd heeft, maar goed, het is háár oma, en je gaat er voor háár naartoe neem ik aan. Niet om zelf o zo recalcitrant te zijn.
Ze is aan het werk en smste het van de zwarte kleding. Ik ga niet een hele discussie voeren via sms hoor.

Ja het is haar oma en ik ga er voor HAAR heen ja, maar het is MIJN geld. Ze zei wel dat zij dan die broek koopt... maar dat komt omdat ze gewoon onder de duim zit bij haar pa. Ouderwets type'je, streng enzo. Je weet wel. En daardoor is mijn band met haar pa ook niet zo goed, al bijna 2 jaar niet Misschien dat ik daardoor ook een beetje dwars lig, ben het namelijk NOOIT eens met zijn ouderwetse en belachelijke ideeen.
  woensdag 23 september 2009 @ 17:35:15 #72
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_73043508
(Alleen de OP gelezen)

Ik snap je punt wel: heb je niet iemand waar je een nette broek van kan lenen?
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  woensdag 23 september 2009 @ 17:35:38 #73
137556 L.no
Midlife crisis
pi_73043522
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:32 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Niet respectloos. Ik zeg dat TS kleding aan moet die hijzelf gepast vindt. En als hij een zwarte nette spijkerbroek heeft en dat gepast vindt is dat zijn keus.
Zelf beslissen wat je wel of niet wilt aandoen maakt het niet minder respectloos op.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_73043540
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:32 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik netjes ja. Ik draag normaal nooit die zwarte spijkerbroek, dat is voor "nette" gelegenheden En bovendien, van een afstand zie je niet eens dat het een spijkerbroek is..
pi_73043545
Dude sowieso, koop een pak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')