quote:Op woensdag 23 september 2009 16:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat is zo'n shirt waarvan die streepjes méér oplichten naarmate je dichter bij een draadloos internetpunt komt. Roept er zo'n andere nerd blij:
Twee keer zelfsquote:Op woensdag 23 september 2009 16:35 schreef Airlocker het volgende:
Wie is hier nou de nerd, jij toch. Met je blijven zitten
Jammer, ze hebben me al wel geaccepteerd. Het heeft alleen geen zin om mensen in je klas te gaan afzeiken als je er nog een heel jaar bij ze in de klas moet zittenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:37 schreef Beauregard het volgende:
TS is is jaloers op dat shirt en baalt van het feit dat hij niet wordt geaccepteerd door zijn 'nieuwe klas'.
Gelukkig is hij wel zo dapper om dit topic te openen, i.p.v. zijn problemen met dat shirt met de persoon in kwestie te bespreken. Chapeau.
vèèèèètquote:Op woensdag 23 september 2009 16:38 schreef boskameel het volgende:
Ik heb er eentje met een kruis erop. Wanneer er een neger in de buurt komt begint hij te branden.
Jarenlang basisonderwijs en nog weet je niet dat het "een t-shirt DAT DE sterkte" moet zijnquote:Op woensdag 23 september 2009 16:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jarenlang technologische ontwikkeling binnen de ICT en wat krijgen we: een t-shirt die te sterkte van een WLAN signaal aangeeft
Kanker hey
Ik ben toch ook degene die is blijven zittenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:39 schreef Waaghals het volgende:
Een echte nerd was niet blijven zitten hoor
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:38 schreef boskameel het volgende:
Ik heb er eentje met een kruis erop. Wanneer er een neger in de buurt komt begint hij te branden.
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:38 schreef boskameel het volgende:
Dat heb ik nog nooit aangeraaktquote:Op woensdag 23 september 2009 16:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echte nerd spelen teveel WoW waardoor ze blijven zitten
Welk level zit je character TS?
ja joh, iedereen maakt je hier uit voor nerdquote:Op woensdag 23 september 2009 16:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ben toch ook degene die is blijven zitten
Die stinken tenminste niet naar zweetquote:Op woensdag 23 september 2009 16:44 schreef L.no het volgende:
Nerds zijn beter dan hersenloze aandachtswijven die schreeuwen in de klas als hun nagel kapot zijn.
Ohquote:Op woensdag 23 september 2009 16:46 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja joh, iedereen maakt je hier uit voor nerd
en dan verdedig ik je, is het nog niet goed
Oh, overladen worden met parfum is ook niet positief. Sommige meiden spuiten zoveel mogelijk deo en ook in hun haar.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die stinken tenminste niet naar zweet!
Hmm dat is dan wel weer raarquote:Op woensdag 23 september 2009 16:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, overladen worden met parfum is ook niet positief. Sommige meiden spuiten zoveel mogelijk deo en ook in hun haar.
Kijk, dat is dan wel weer vet.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:38 schreef boskameel het volgende:
Dunno. Ik heb iig geen last meer van ze, want omdat ik ook bleef zitten. Nu zitten erquote:Op woensdag 23 september 2009 16:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat is dan wel weer raar
The Axe effect zeker
Dan ben je dus zelf een nerd. En DOM ook nog.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik deed VWO, en zit nou in 5 havo
2 keer blijven zitten en een niveau gedaald. Goedzo.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik deed VWO, en zit nou in 5 havo
Ik hoop dat je mij, ondanks het blijven zitten, niet in die categorie zetquote:Op woensdag 23 september 2009 16:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Dunno. Ik heb iig geen last meer van ze, want omdat ik ook bleef zitten. Nu zitten ernormale
meiden in de klas.
Volledig eenschquote:Op woensdag 23 september 2009 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
2 keer blijven zitten en een niveau gedaald. Goedzo.
Kansloze kerel.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Ga dan MBO doen ofzo, minder theorie.
Link naar het desbetreffende shirt?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:38 schreef boskameel het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:22 schreef Mirel het volgende:
Hihi vandaag hadden wij het over internetrages, en rickroll kwam aan bod, en de leraar had even vergeten waar het vandaan kwam. Toen dacht ik 'hmmmm zal ik 4chan zeggen?' Toch maar niet gedaan. Bleek er gewoon een andere dude het te kennen, misschien was het wel een /b/tard
Zij vallen vast in het niet bij mijn klasquote:Op woensdag 23 september 2009 17:21 schreef Diabox het volgende:
IK heb pas nerds in m'n klas, niet klagen.![]()
Ik heb alleen maar coole mensen in mijn klasquote:Op woensdag 23 september 2009 17:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zij vallen vast in het niet bij mijn klas
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:22 schreef Mirel het volgende:
Hihi vandaag hadden wij het over internetrages, en rickroll kwam aan bod, en de leraar had even vergeten waar het vandaan kwam. Toen dacht ik 'hmmmm zal ik 4chan zeggen?' Toch maar niet gedaan. Bleek er gewoon een andere dude het te kennen, misschien was het wel een /b/tard
Ik hád alleen maar coole mensen in mijn klasquote:Op woensdag 23 september 2009 17:47 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar coole mensen in mijn klas
Zo triest, dat shirtquote:
Op wat voor school zit jij?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:22 schreef Mirel het volgende:
Als jij morgen iemand met dat shirt ziet lopen, weet jij ook wat voor shirt het is. Misschien ben ik het wel op eenzelfde manier tegen gekomenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:49 schreef Nobu het volgende:
Het feit dat TS weet wat dat voor shirt is betekent wat mij betreft dat TS prima op zijn plek is.
Aangezien jij hiet misschien typt is dat duidelijk niet het geval.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als jij morgen iemand met dat shirt ziet lopen, weet jij ook wat voor shirt het is. Misschien ben ik het wel op eenzelfde manier tegen gekomen
Waar dan, ik zie het niet.quote:Het staat er trouwens ook gewoon op
Mooi hèquote:
Ben jij echt zo domquote:Op woensdag 23 september 2009 17:54 schreef Nobu het volgende:
[..]
Aangezien jij hiet misschien typt is dat duidelijk niet het geval.
Naast dat de zendmast op dat shirt precies hetzelfde is als het tekentje van de WiFi op mijn telefoon, is iedere mongool die zijn router een keer heeft ingesteld dat nummertje wat eronder staat wel een keer tegen gekomen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon veel te doorzichtig.
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:59 schreef Aestivate het volgende:
Het lijkt mij echt een vet shirt!
En nog beweren dat je geen nerd bent, dit is gewoon sluitend bewijs kerel.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Naast dat de zendmast op dat shirt precies hetzelfde is als het tekentje van de WiFi op mijn telefoon, is iedere mongool die zijn router een keer heeft ingesteld dat nummertje wat eronder staat wel een keer tegen gekomen.
Hier kun je 'm kopen:quote:Op woensdag 23 september 2009 17:59 schreef Aestivate het volgende:
Het lijkt mij echt een vet shirt!
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef Nobu het volgende:
[..]
En nog beweren dat je geen nerd bent, dit is gewoon sluitend bewijs kerel.
Gaat 'ie welquote:Op woensdag 23 september 2009 18:04 schreef RickoKun het volgende:
YO ZIE AL DIE NERDSUKKELS HIER POSTEN OP FOK, BWHEHEHEHEH!!!!!!!!!!1111111111111111
hoe oud ben jij?quote:
Lees het topic eens.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:56 schreef Aalbers het volgende:
He TS, regel voor mij eens zo'n site waar ik dat shirt kan bestellen!
Hahaquote:Op woensdag 23 september 2009 16:38 schreef boskameel het volgende:
Datquote:Op woensdag 23 september 2009 19:34 schreef Roscovitch het volgende:
Zie iedereen zich hier aangesproken voelen en daarom maar TS bashen.
Respect.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:40 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens heb ik het wel besproken met een ander iemand die is blijven zitten
vèèèèèt , waar heb je die vandaagquote:Op woensdag 23 september 2009 16:38 schreef boskameel het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:54 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
vèèèèèt , waar heb je die vandaag
Ik draag braaf 10ct. per uur af als vakkenvullerquote:Op woensdag 23 september 2009 21:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weer een jaar dat we langer moeten wachten op jouw belastingcenten die ons uit de crisis moet halen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |