Uit welke grot kom jij kruipen?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:25 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je neemt nu ontslag en krijg WW vergoeding van huidige salaris.
Je neemt nu 15% minder en wordt over tijdje miss toch ontslagen. Dan krijg je 15% minder vergoeding mee!.
quote:
een kleine tijp foutje..quote:Op woensdag 23 september 2009 16:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uit welke grot kom jij kruipen?
Als je ontslag neemt krijg je GEEN WW.
En wat zijn die kaders dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:27 schreef KcA het volgende:
[..]
In mijn contract staat: De allocatie van het jaarsalaris kan jaarlijks door werknemer worden aangepast binnen de kaders die de werkgever hiervoor stelt.
Nope voor een interim management bureau.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:26 schreef TheYoung1 het volgende:
15%.. Je werkt bij de ING?
Verder geen idee of hij dat zomaar mag. Iig succes met deze lullige situatie.
Die vergoeding hoeft niet perse minder te zijn. Hier is een overeenkomst voor. Als jezelf en de baas dit tekent dat kan je niet gekort worden op je WW.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:25 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je krijg nu ontslag en krijg WW vergoeding van huidige salaris.
Je neemt nu 15% minder en wordt over tijdje miss toch ontslagen. Dan krijg je 15% minder vergoeding mee!.
oeps..!! hier en wat wijzing
quote:Accoord of akkoord?
Is het nou met een 'c' of met een 'k'? Deze vraag heb je jezelf wellicht vele malen gesteld. Het is ook niet eenvoudig, want er bestaan nauwelijks algemene regels voor de c/k-spelling. Tot 1996 mochten sommige woorden nog op twee manieren geschreven worden. Nu niet meer; er is nog maar één spelling. 'Kontakt' en 'accoord' zijn dan ook niet meer toegestaan. Het is dus: 'product', 'directie', 'actie', contact en 'locatie'. En: 'lokaal', 'kopie', 'akkoord' en 'vakantie'.
Thnx voor de tip..ga ik vrijdag doen!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:30 schreef m3nster het volgende:
Vragen mag de werkgever altijd, maar jij mag ook altijd weigeren.
Pak je contract en loop langs de rechtswinkel/advocaat en neem het voorstel van de werkgever mee. Dat staat vast wel op papier.
Goede vraag, btw: mij is 15% gevraagd door inleveren van vakantie geld (8%) en elke maand dan 7% eraf.. geldt voor 2,5 JAAR!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:29 schreef Bootje84 het volgende:
@ TS. Jouw baas kan jou niet ontslaan zonder geldige reden. Let wel, als het bedrijf economisch aan de grond loopt, krijgt hij meer grond (recht) tot ontslag.
Ik denk dat je best coulant kan zijn richting jouw baas, maar dan moet hij ook water bij de wijn doen.
15% is niet niets. Hoeveel minder krijgt hij..?
Precies.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:33 schreef Antaresje het volgende:
Het verhaal 'inleveren en anders ontslag' is helemaal onzin.
Mij is ook wel eens gevraagd om tijdelijk 10% in te leveren om zo verdere ontslagen te voorkomen, ik heb dat geweigerd. Terwijl 90% van de werknemers wel mee deed, werden drie maanden later toch een hoop mensen ontslagen. Oftwel, niet intrappen, is gewoon een slecht idee van je werkgever om te proberen snel wat kosten te drukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |