werk op het moment in een supermarkt, maar zoals iedereen weet verdien je bij supermarkten niet veel.
nu heb ik elke maand dus echt niet genoeg om mee door te komen dus moet of meer werken of ander werk zoeken, naja meer werken lukt niet aangezien ik de hele week op school zit en rond 6 uur elke dag thuis ben (heb wel 1 dag vrij in de week dus kan op die dag werken), kan alleen weekend en die vrije dag dus.
nu zou je zeggen zoek snel werk, maar ik moet halvewege dit school jaar stage lopen en heb dan al helemaal geen tijd meer om een drukke baan te hebben en als ik wel een nieuwe baan neem is de kans groot dat ik al binnen enkele maanden ontslag moet nemen. ook is het niet zeker dat ik op mijn stage een vergoeding krijg.
laatste optie is dus klusjes doen en mijn huidige baan houden, maar hoe kom ik in godsnaam aan klusjes? ik kan goed grafisch werk doen (webdesign, visite kaartjes, illustraties, huisstijlen noem het maar op) maar vaak nemen bedrijven al snel een reclamebureau om klusjes te doen.
nog een vraagje, als ik freelance grafisch werk wil doen, dan moet ik mijn wel eerst aanmelden bij de kvk neem ik aan?
iemand verder nog tips of ideeen?
alvast bedankt