Zoals sommigen van jullie weten is mijn zusje heel erg ziek. Aangezien mijn papa en mama niet zo rijk zijn hebben ze geen geld om haar te laten behandelen. Nou las ik laatst iets over snel en makkelijk wat bijverdienen. Dit leek mij wel wat, zodat ik misschien wel genoeg bij elkaar kreeg om een ziekenhuis te betalen.
Afijn, ik moest dus langs de deuren om postzegels te verkopen. Voor elke postzegel die ik verkoop krijg ik 10%. Dus met een beetje geluk zou ik wel 15 euro per uur verdienen. Kassa! dacht ik. Na een zware ochtend werken had ik al 60 euro bij elkaar gespaard. Ik besloot nog één keer aan te bellen voordat ik blij naar huis zou gaan. Pas na 6 keer bellen deed de deur open. Een forse jongen schreeuwde met bloeddoorlopen ogen: "WAT MOET JE GODVERDOMME, IK SLIEP NET KANKERUL!". Ik probeerde me nog te verontschuldigen, maar het kwaad was al geschied. Hij pakte het geld af, trok mij naar binnen en verkrachtte mij. Toen hij klaar was beroofde hij me nog van mijn kleren en stuurde me in een regenton naar huis. Thuis moest ik mijn op sterven liggende zusje vertellen dat mijn geld was gestolen. Ze barstte in tranen uit. "Nooit zal ik nog gelukkig worden" snikte ze.
Droevig slofte ik, met een bebloede anus naar mijn computer om er een topic over te maken. Ik checkte nog even mijn mail. Een email van de kinderarts. Er stond in dat Chayenne nog maximaal 2 weken te leven heeft als ze niet snel behandelt gaat worden.
Klacht: Gierige mensen die je bestelen en je verkachten
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?