Je bent nogal geprikkeld vandaag. Betaal jij m trouwens?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop dan een Audi Q7 en ga jekker in de file staan te kankeren of zo.
Ik quote jou, ja. Ik ben het namelijk wel met Knars eens dat het een onding is voor de diensten waar ie nu wordt ingezet. Hij mag 80km/u op spoor dat gebouwd is op pudding en heeft gestoffeerde planken waar de rugleuning in een rechte hoek met de zitting staat zo ongeveer. Ik vind het geen succes, zelfs om er 18 km in te zitten, wat best lang is voor een tramlijn.quote:
Elektronische begrenzing.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Met de tram mag je zo hard als je wil
Buffeltjes.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:43 schreef dennistd het volgende:
Zo, ff wat plaatjes van vandaag:
[ afbeelding ]
ICMm 4066
Geen dienst te Enschede
[ afbeelding ]
BR186 2816
B-Cargo-Traxx op weg om Volvo-onderdelen te halen in Zweden, te Almelo de Riet
[ afbeelding ]
ICM 4241
Voorop de intercity naar Den Haag, te Almelo de Riet
[ afbeelding ]
ICMm 4069
Stoptrein naar Apeldoorn, te Almelo de Riet
[ afbeelding ]
BR189 189 097
Met containers onderweg van de Maasvlakte naar het Tsjechische Melnik, te Almelo de Riet
[ afbeelding ]
LINT 41/H 37
Onderweg naar Oldenzaal, te Hengelo
[ afbeelding ]
CTA's Extra trein naar Nijverdal
Deze CTA had gewoon de stoptrein naar Zwolle aan moeten geven, te Hengelo
[ afbeelding ]
CTA's Stoptrein Hengelo-Apeldoorn via Voorburg
Deze CTA had gewoon de stoptrein naar Zwolle aan moeten geven, te Hengelo
De rest staat hier
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent nogal geprikkeld vandaag. Betaal jij m trouwens?
Dat is zo ja. Dat zijn de feiten. Ik heb dat traject ook gereden, in die tram ja. Lang geleden al. En meerdee keren sindsdien. En er is idd wel wat beters denkbaarquote:Op donderdag 24 september 2009 22:42 schreef Duvel het volgende:
Ik quote jou, ja. Ik ben het namelijk wel met Knars eens dat het een onding is voor de diensten waar ie nu wordt ingezet. Hij mag 80km/u op spoor dat gebouwd is op pudding en heeft gestoffeerde planken waar de rugleuning in een rechte hoek met de zitting staat zo ongeveer. Ik vind het geen succes, zelfs om er 18 km in te zitten, wat best lang is voor een tramlijn.
Zojuist gespot op ns.nlquote:Oorzaak Tussen Rotterdam Centraal en Dordrecht rijden geen treinen door een aanrijding.
Verwachting De extra reistijd is meer dan 60 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
Die CTA's waar Voorburg als IC station nog op staatquote:Op donderdag 24 september 2009 22:43 schreef dennistd het volgende:
Zo, ff wat plaatjes van vandaag:
[ afbeelding ]
CTA's Extra trein naar Nijverdal
Deze CTA had gewoon de stoptrein naar Zwolle aan moeten geven, te Hengelo
[ afbeelding ]
CTA's Stoptrein Hengelo-Apeldoorn via Voorburg
Deze CTA had gewoon de stoptrein naar Zwolle aan moeten geven, te Hengelo
De rest staat hier
Bedankt, ik ga met een glimlach naar bedquote:Op donderdag 24 september 2009 22:26 schreef knars het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er reizigers op de RGL zijn die er rouwig om zijn dat er weer echte treinen gaan rijden ipv die plastic zweetkaasbakken in jostivingerverfkleurtjes.
Lijkt er wel op, de P2000 monitor blijft maar doorjengelen.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
is er nou echt ECHT wat aan de hand?
Aldus dat ene twitter linkje die ik net postte.quote:Vriendin liep net buiten toen het gebeurde. Knal en vuurbal, onderdelen door de lucht heen
Zo grappig vind ik het er niet echt uitzien trouwensquote:Op donderdag 24 september 2009 23:57 schreef Heracles25 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie die ERS loc, tering![]()
Zal die loc nou naar beneden gevallen zijn? Want ik kan het plaatje niet plaatsen
Idd, en weer een stam én een loc minderquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:05 schreef Peterselieman het volgende:
Het zal ook eens een keer niet he dat er wat met de Benelux is
Niet zo gek, aangezien die ganze cabine van die 6400 in elkaar zit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:10 schreef SpeedyRich het volgende:
Er is 1 dode, waarschijnlijk is het de machinist die bekneld zit/zat
Volgens mij zat de vroegere derde klasse in treinen nog beter dan een DD-AR doetquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:16 schreef knars het volgende:
post ik al zo lang in deze topicreeks dat ik Fles' vocabulaire over heb genomen?
Frustraties over de A32 zijn oud, maar zitten erg diep. Gelukkig mag ik nu dagelijks DD-AR'en
Ik moet het bijna elke dag doen met een DDM-stam.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij zat de vroegere derde klasse in treinen nog beter dan een DD-AR doet
Bron: www.acturail.nlquote:Aanrijding Barendrecht, do 24 sep
Rotterdam↔Dordrecht
Door een aanrijding rijden er tussen
Rotterdam Centraal en Dordrecht geen
treinen.
Vertraging: meer dan 60 minuten.
Reisadvies:
* Doorgaande reizigers tussen Den Haag/
Rotterdam en Eindhoven kunnen
omreizen via Utrecht.
* Doorgaande reizigers tussen
Roosendaal/Breda en Utrecht/Amsterdam
kunnen omreizen via Den Bosch.
Prognose:
* Onbekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |