Ik zit aan de achterkant van het huisquote:Op woensdag 23 september 2009 14:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik verwacht ook een pakketje, maar ik kijk wel door t raam, als de persoon boven de brievenbus uitkomt dan doe ik open, anders niet
Kun je geen NEE tegen kinderen zeggen dan...quote:Op woensdag 23 september 2009 14:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik verwacht ook een pakketje, maar ik kijk wel door t raam, als de persoon boven de brievenbus uitkomt dan doe ik open, anders niet
gaat om t feit dat ik dan op moet staanquote:Op woensdag 23 september 2009 14:41 schreef leetzors het volgende:
[..]
Kun je geen NEE tegen kinderen zeggen dan...
Wat is er mis met er een paar kopen?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:40 schreef swarmahoer het volgende:
Niks, doe ik altijd, maar bij een meisje uit de straat. En totdat zij geweest is gaat zo vaak de deurbel.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat is er mis met er een paar kopen?
Ik koop ze van mijn buurmeisjequote:Op woensdag 23 september 2009 14:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat is er mis met er een paar kopen?
Ik kreeg ze gratis van je buurmeisje nadat ik dr reet volgeblaft had.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik koop ze van mijn buurmeisjemet benefits.
Idd. heerlijk als je op de 1e etage woontquote:Op woensdag 23 september 2009 14:40 schreef swarmahoer het volgende:
Die is in de shredder gegooid door remlof. Is het niet hartverscheurend?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:07 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Wat is er gebeurt met Otis, Otis2.0?
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die is in de shredder gegooid door remlof. Is het niet hartverscheurend?
Eerder tenenkrommend.quote:Op zondag 20 september 2009 21:49 schreef remlof het volgende:
Otis., kutkloon, prullenbak.
En toch heeft hij me toestemming gegeven voor Otis2.0quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:13 schreef Adolecens het volgende:
Weet je wat een oplossing is?!
Kinderpostzegels kopen!!Dan krijg je een stickertje die je op je deur kan plakken en word je niet meer lastiggevallen èn steun je een goed doel!
Bij mij werkte het ook, echt waar! 1x aanbellen, kopen en rust!
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik koop ze van mijn buurmeisjemet benefits.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:05 schreef NBT het volgende:
ik heb gelukkig nog geen last gehad van de postzegelbende.....
Dan krijg je naast een SOA ook een stickertje van haar die je op de deur kan plakken.quote:
Een SOA? Met die benefits bedoelde ik dat ze een kaart voor op de schoorsteenmantel voor me koopt om me te bedanken.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan krijg je naast een SOA ook een stickertje van haar die je op de deur kan plakken.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een SOA? Met die benefits bedoelde ik dat ze een kaart voor op de schoorsteenmantel voor me koopt om me te bedanken.
mensen niet denken aan een kaart voor op de schoorsteenmantelquote:Ik koop ze van mijn buurmeisjemet benefits.
Dat lijkt me eerder te wijten aan jouw zieke geest dan aan mij. Wtf man, kinderpostzegels verkoop je op de basisschool. M'n buurmeisje is 10 ofzo. Wat denk je wel niet? Bah, bah, bahquote:Op woensdag 23 september 2009 16:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat als je de bewoordingen en smiley gebruikt, zoals jij deed:
[..]
mensen niet denken aan een kaart voor op de schoorsteenmantel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |