!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:16 schreef Bootje84 het volgende:
Wordt je ervoor betaald? Dan niet zeuren
Jij moet helemaal niet moeilijk doenquote:Op woensdag 23 september 2009 14:16 schreef Bootje84 het volgende:
Wordt je ervoor betaald? Dan niet zeuren
Ik had de rest van de zak M&M's ook mee, die is nu dus bijna leeg en ik heb buikpijn én ik reed nog verkeerd dankzij onduidelijke weg omleidingen en een spacende iPhonequote:
Deze snap ik nietquote:Op woensdag 23 september 2009 14:20 schreef padlarf het volgende:
Ik dacht dat je een gele handtas ging kopen voor 12 euro
Jij hoort naar school te gaan ipv te lollenquote:
Exquote:Op woensdag 23 september 2009 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niet moeilijk doen!
Dankzij mijn Fok! Take Me Out heb jij je huidige vriendin leren kennen
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niet moeilijk doen!
Dankzij mijn Fok! Take Me Out heb jij je huidige vriendin leren kennen
Werk je bij Getronicsquote:Op woensdag 23 september 2009 14:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kreeg de vraag of ik een klusje wilde oppakken van mijn collega, hij was druk bezig...
Ik dacht, prima: of een ritje heen en weer of me gaan irriteren aan die Gierige collega die M&M's bietst...simpele keus
Dus ik accepteer het klusje, pak een PC in, stap in de auto en rij 45 km naar de locatie.
Daar aangekomen zegt de persoon in kwestie letterlijk: "Ja, ik heb net het stekkertje eruit getrokken, opnieuw opgestart en nu doet hij het wél!
Ik:
Serieus, dan kan die wombat toch wel even bellen, zodat ik niet voor niks 2x 45 km hoef te rijden ?!
Klacht: Lakse collega
Is dat nu al een exquote:
Dat dan weer wel..quote:Op woensdag 23 september 2009 14:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is dat nu al een ex?
Mijn werkgever heeft inmiddels mijn boog en engelen vleugels ook al afgenomen van me hoor
Blijkbaar waren mijn matches niet zo goed
Maar je hebt wel geneukt toch?
Daar gaat het om!
En wat zei die collega?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:59 schreef Heider00sje het volgende:
Hoe heb je gereageerd?
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:28 schreef nattermann het volgende:
Ik dacht aan ME POKKIE!!!!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |