Mensen die zich op Fok! registreren voor dit soort klachten....quote:geregistreerd op: maandag 21 september 2009 @ 13:40
laatste bezoek: 6 seconden geleden.
aantal posts: 7 (gemiddeld 4 per dag)
Ik laat hem elke dag in de tuin vn de buurvrouw pissen. Wordt ze enorm pissig van, zo grappig!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:54 schreef szalony het volgende:
ik laat mijn hond poepen op het gras
niet boos op me zijn pleassssssssssssse
Zo, he. Dit wordt een goed topic over mensen die asociaal gedrag vertonen waarvan een ieder die prettig door het leven heen wilt gaan continu last heeft.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:51 schreef newnew123 het volgende:
En er een puinhoop van maken
Oh... oh.... ohkee..?quote:, bier drinken, sigaretten roken, ongezond eten,
Oh? Ehh?quote:slechte dingen doen,
... Oh..... euhhhhh oihohhh..quote:naar kut muziek luisteren, een troep maken, zeggen dat pandas mogen uitsterven,
Tyfustopic.quote:baby zeehondjes doodknuppelen etc.
GOED TOPIC !!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:56 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zo, he. Dit wordt een goed topic over mensen die asociaal gedrag vertonen waarvan een ieder die prettig door het leven heen wilt gaan continu last heeft.
[..]
Oh... oh.... ohkee..?
[..]
Oh? Ehh?
[..]
... Oh..... euhhhhh oihohhh..
[..]
Tyfustopic.
Hoiquote:Op woensdag 23 september 2009 13:51 schreef newnew123 het volgende:
En er een puinhoop van maken, bier drinken, sigaretten roken, ongezond eten, slechte dingen doen, naar kut muziek luisteren, een troep maken, zeggen dat pandas mogen uitsterven, baby zeehondjes doodknuppelen etc.
Wanneer er iets in gaat en het ook nog eens op en neer gaat.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:59 schreef c0nd0r het volgende:
Hoe klinkt kutmuziek eigenlijk precies? Scheetachtige geluiden? Of meer sopperig?
zo klinkt kutmuziekquote:Op woensdag 23 september 2009 13:59 schreef c0nd0r het volgende:
Wat heeft bier drinken voor slechte invloed op mijn omgeving?
Even als kutmuziek luisteren trouwens!
Hoe klinkt kutmuziek eigenlijk precies? Scheetachtige geluiden? Of meer sopperig?
Dat zegt nog steeds niets over hoe het klinkt!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:02 schreef Suikerwafel het volgende:
[..]
Wanneer er iets in gaat en het ook nog eens op en neer gaat.
Ja, om daar nu speciaal voor naar Artis te rijden...quote:Op woensdag 23 september 2009 14:02 schreef Folmer het volgende:
Ik knuppel alleen geen zeehondjes dood
Hoedat?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:04 schreef newnew123 het volgende:
[..]
zo klinkt kutmuziek
en met kut bedoel ik dus fout
niet dat een kut fout is maar je begrijpt wel wat ik bedoel.
voorbeeld foutemuziek :
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGG *shelden ARGGGGGGGGGGGGG *schelden ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG *schelden
Daar heb ik het niet over idioot, ik heb het over mensen die zeggen:quote:Op woensdag 23 september 2009 14:04 schreef Sulletjes het volgende:
ik laat stiekem warme stinkscheten in de trein!
ik wacht niet bij het zebrapad!
ik verleen geen voorrang als iemand wil invoegen!
ik pis in het cafe vaak extra naast de plee!
op mn werk doe ik vaak net of ik het druk heb, maar ik heb t niet druk!
als iemand iets vraagt hou ik mn bek tot een ander zich opoffert!
ik sta niet op voor 65+ers in de trein,
en zo kan ik nog uren doorgaan, (zie mijn nickname!)
Waarom?
GEWOON, omdat het KAN!
Ja, want anders wordt het goede niet meer gezegt.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:07 schreef Biels het volgende:
Maar mensen die veel te veel drugs gebruiken en vervolgens topics op fok openen zijn wel goed voor de maatschappij?
lees eerst nog maar even op fok rond, voordat je weer topics opent en dit soort reacties plaatstquote:Op woensdag 23 september 2009 14:06 schreef newnew123 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over idioot,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |