Ik nog 15quote:Op woensdag 23 september 2009 14:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sinds de US Open 0 punten te verdedigen het resterende gedeelte, dus ik zit wel goed.
Als je de eerste set zo ziet, zou je zeggen van wel jaquote:Op donderdag 24 september 2009 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij ben ik het konijntje, heb de verkeerde van de 2 gekozen.
Ace?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pick 5: Ventura
Enige optie om nog een kans te houden om hem uit te spelenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Was de meest logische optie voor vandaag inderdaad.
quote:Op maandag 28 september 2009 02:43 schreef APK het volgende:
En dan gaat de airco kapot en slaat HelloKittyPongPong die zwetende slungel in twee sets naar huis.
quote:Op zondag 27 september 2009 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon meerdere mensen met pingponglammedammadingdong![]()
Hier wel, wedstrijd begon om 14.00u.quote:Op maandag 28 september 2009 14:17 schreef franklop het volgende:
Overigens had de wedstrijd van Isner om 13:00 begonnen moeten zijn , maar de livescore doet niks..
Je bent in elk geval vereeuwigd in de OPquote:Op maandag 28 september 2009 14:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme, zo heeft zo'n US Open winnen natuurlijk weinig waarde meer
pfff 4-1 isner .. ik gok op een 6-2 6-2 uitslagquote:Op maandag 28 september 2009 13:40 schreef franklop het volgende:
Zouden jullie niet wachten totdat Isner heeft gewonnen? Als hij al wint natuurlijk
Dat kloptquote:Op maandag 28 september 2009 15:25 schreef Colplay het volgende:
Intel, 33 keer dezelfde pick, dat moet toch wel een record zijn??
Wie verloren er van dat lijstje? Ik weet dat Berdych verloor, maar de rest staat me iig niet bijquote:Op maandag 28 september 2009 15:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat klopt
In totaal is dit jaar zes maal 20x of meer dezelfde speler gekozen:
Isner - Bangkok - 33x
Robredo - Monte Carlo - 27x
Robredo - Madrid - 26x
Granollers - Boekarest - 26x
Berdych - Rotterdam - 25x
Wawrinka - Madrid - 23x
Norman - Rosmalen - 20x
Linkie?quote:Op maandag 28 september 2009 15:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Streampje gevonden. Het lijkt wel tennis uit de jaren 80 zo traag allemaal
Helaasquote:Op maandag 28 september 2009 15:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als Tikkitong wint, voel ik me ineens minder kut met mijn keuze Garcia-Lopez
quote:Nou nou dat ging ook maar net goed zeg...
Doe maar Melzer voor mij als Pick 2.
Hopen dat ie niet fixt
Allemaal leuk en aardig, maar wat is de waarde iemand die meedoet aan dit spel terwijl die een permban heeft?quote:Op maandag 28 september 2009 16:45 schreef franklop het volgende:
Ow en krijg van Szura zojuist Jurgen Melzer door als pick 2
[..]
Szura vindt het nodig om elders naar diverse users hier na te trappen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Joh, waar heb jij last van. Boeie.
Ok, weet ik niets van. Dus geef ik verder ook geen oordeel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Szura vindt het nodig om elders naar diverse users hier na te trappen.
Hier nog één.. mij werd gevraagd om de picks door te geven en omdat hij dat eerder voor mij had gedaan doe ik dat ook voor hem.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, weet ik niets van. Dus geef ik verder ook geen oordeel.
ik zei niks ...quote:
Je bent zwartquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, weet ik niets van. Dus geef ik verder ook geen oordeel.
Beck door zie ik.
Ik probeer 'm meestal bovenaan de volgende pagina te zetten (bij 50ppp dan)quote:
pagina'squote:Op dinsdag 29 september 2009 12:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik probeer 'm meestal bovenaan de volgende pagina te zetten (bij 50ppp dan)
Maar toch bedankt![]()
-edit-
Timm-E had overigens ook Becker
Was 't maar andersom...quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was dus de fout, Timm_E en Tim86, excuses!
Heb het even aangepast!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:14 schreef dekouwe het volgende:
Pick 3 : Jurgen Melzer die speelt tegen Marsel Ilhan
Ginepri is door.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:37 schreef franklop het volgende:
Pick 3: Viktor TROICKI
(weet nog steeds niet of Ginepri door is, maar dat ter zijde)
Dankequote:
Eens. Als je ergens niet binnen mag, mag je ook niet meedoen met de zaken die zich binnen afspelen, simpel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Szura vindt het nodig om elders naar diverse users hier na te trappen.
En daarbij blijft mijn vraag staan.
Ik zou mijn route niet volgen want ik heb voor het eerst tijdens dit spel het schema nog niet eens bekeken.quote:
Bij mij staat de livescore nog op 7-5 3-4quote:Op woensdag 30 september 2009 11:21 schreef franklop het volgende:
Mayer - Zverev 7-5 3-6 .. derde set begint zo !
volgens mij heb je die al als eerste pick gebruiktquote:
Een 'Dubbele Isner' is toch net iets minder aansprekend dan de 'Dubbele Djokovic' van vorig jaar.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:35 schreef franklop het volgende:
volgens mij heb je die al als eerste pick gebruikt
Hmmm, de irc-log geeft toch een ander beeldquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:07 schreef franklop het volgende:
Ach was allang blij dat ik eens tot donderdag een keuze mocht plaatsen
ssssssssst :pquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:14 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hmmm, de irc-log geeft toch een ander beeld
Ik denk dat dat uit naam van Szura is...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:05 schreef dekouwe het volgende:
Hoezo smeer je hem voor langere tijd ofzo ?
oepsquote:Op woensdag 30 september 2009 18:35 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij heb je die al als eerste pick gebruikt
dat was eigenlijk ook de redene dat ik heb getwijfeld tussen Tsonga en Troicki vandaag durfde het alleen niet aan met Troicki maar aangezien er paar jongens voor me al uit waren denk ik pak gewoon zo veel mogelijk punten en zien we wel waar het schip strandquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:24 schreef franklop het volgende:
zal je zien datt Simon en Tsonga de finale halen en dat Tsonga wint
Helaas, was al begonnen toen je dat postte.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:20 schreef Cavalier1 het volgende:
Dag 6: Troicki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |