Dat was de eerste, het hoofdkwartier van CCTV (Chinese staatstelevisie), stond rond oud en nieuw in lichterlaaie en was ontworpen door Nederlandse architect Rem Koolhaas.quote:
Ja, het is de Oriental Pearl Tower in Shanghai.quote:
Is leukquote:Op woensdag 23 september 2009 15:37 schreef thomaster het volgende:
ik kruip wel weer terug in mijn schulp met Chinese architectuur
En dat is precies wat ik nu ga maken.quote:
Yankee is het ook gaan maken geloof ikquote:Op woensdag 23 september 2009 15:41 schreef Aap_2 het volgende:
[..]
En dat is precies wat ik nu ga maken.
AKQ #1741
1 Spees_Eend
3 Skittelman
1 GimmeGore
1 PierreTT
1 zebaz
2 tomtomaat
4 De_Hertog
1 thomaster
1 Aap_2
1 Yankee
Denk dat hij het is gaan oogsten in Colombiaquote:Op woensdag 23 september 2009 15:58 schreef thomaster het volgende:
[..]
Yankee is het ook gaan maken geloof ik
Hint was niet meer nodig, Physisc + 1quote:
Ojah, tis een graphics library hequote:Op woensdag 23 september 2009 16:40 schreef PhysicsRules het volgende:
openGL heeft 0,nop met internet te maken, maar met 3D rendering.
Ja, en de andere vraag was WebKit.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:56 schreef Spees_Eend het volgende:
Venezuela?!
Een beetje geschiedsvervalsing, want dat is niet helemaal ontwikkeld door Applequote:Op woensdag 23 september 2009 17:01 schreef PhysicsRules het volgende:
Ja, en de andere vraag was WebKit.
quote:
Jazeker, PR +1quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:18 schreef tomtomaat het volgende:
Hoefnix
quote:
of Boorquote:
quote:
Excuus, het antwoord is inderdaad goed. Ik werd even weggeroepen op mijn werk, sorry voor het niet op tijd antwoorden.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef thomaster het volgende:
Ik ben lunchen, antwoord is goed, maar kan dus geen vraag stellen en/of beantwoorden omdat het zo lang duurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |