Je moet vragen zo kort mogelijk beantwoorden. In de tijd dat jij 'is dat niet van de' typte heb ik al op versturen geklikt en heeft tomtomaat mijn antwoord al gezien en goedgekeurd..quote:Op woensdag 23 september 2009 14:01 schreef skittelman het volgende:
is dat neit van de kinks?
edit: jawel maar zoals altijd.... te laat
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je moet vragen zo kort mogelijk beantwoorden. In de tijd dat jij 'is dat niet van de' typte heb ik al op versturen geklikt en heeft tomtomaat mijn antwoord al gezien en goedgekeurd..
De achternaam lijkt er een beetje opquote:Op woensdag 23 september 2009 14:13 schreef skittelman het volgende:
keria knightley
Nou ja, voor het antwoord op deze vraag dan tochquote:Op woensdag 23 september 2009 14:15 schreef skittelman het volgende:
zag pas later dat he een vent wilde hebben
briljante film, nadat ik vorige week 12 angry men in zwart-wit zag en dan nu casablanca ben ik helemaal old-skool gegaan!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:20 schreef De_Hertog het volgende:
Casablanca
Ook wel bekend als 'vleugeldeuren'quote:Op woensdag 23 september 2009 14:30 schreef tomtomaat het volgende:
de naar boven klappende deuren?
Krom eigenlijk, die nieuwe zal stukken beter zijn dan zijn voorganger. Maar ja, de 300 SL is wel een icoon natuurlijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:37 schreef De_Hertog het volgende:
Een 300 SL in goede staat is overigens duurder, dus eigenlijk is het een koopje.
Tsja, een Ikea kast is ook beter dan een Louis XIV meubel.. Het is nu eenmaal een echte klassieker, weinig exemplaren van gemaakt, prima techniek, prima kwaliteit, en Mercedes levert er nog steeds onderdelen voor (!)quote:Op woensdag 23 september 2009 14:38 schreef Aap_2 het volgende:
[..]
Krom eigenlijk, die nieuwe zal stukken beter zijn dan zijn voorganger. Maar ja, de 300 SL is wel een icoon natuurlijk.
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:36 schreef De_Hertog het volgende:
180.000 euro in Duitsland, zal hier dus wel over de 2 ton zitten.
quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 23 september 2009 14:49 schreef skittelman het volgende:
arras toch?
indienenquote:Op woensdag 23 september 2009 14:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Gaat het trouwens om indienen of ontvangen?
hebben helft van de tijd in het kabinet gezeten dus dat lijkt me sterk same for pvdaquote:Op woensdag 23 september 2009 15:02 schreef Spees_Eend het volgende:
VVD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |