HAHAHAHAquote:Op woensdag 23 september 2009 11:05 schreef iFries het volgende:
TS = onzeker over hoe hij z'n telefoon vasthoud
quote:
'TS =' opmerkingenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:05 schreef iFries het volgende:
TS = onzeker over hoe hij z'n telefoon vasthoud
Mega interessant genoeg om in te posten beunknuppel?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:07 schreef SimtekF1 het volgende:
Ooow wat een mega interessant onderwerp.
Als je iets wilt opschrijven, dan moet je teneerste je telefoonhand vrijmaken als dat ook je schrijfhand is, dan kan je em toch ook gewoon in je nek leggen? Of lightspeed snel naar je andere oor brengen.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:08 schreef Crutch het volgende:
Ik doe het zelf ook. Als ik ineens iets moet opschrijven, maar niet de hoorn van mijn oor kan halen ivm belangrijke informatie.
Wakker liggen is een groot woord, maar ik zie heel veel mensen dit ook op straat doen zonder dat de gelegenheid het vraagt om iets op te schrijven of wat dan ook, puur alleen bellenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:08 schreef The_Dean het volgende:
Doe ik soms ook wel als ik tussendoor snel even iets op moet schrijven. Heel even met je schouder tegen het oor klemmen en dan even met de andere hand vastpakken.
Als je daar al wakker van ligt gast, wat voor leven heb je dan
Staat dat er? Nee dus? Klemmen tussen je schouder en oor is een normaler.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:10 schreef JJH het volgende:
Jeez! Waar je je al niet druk om maakt.
Ik klem hem ook wel eens tussen mijn schouder en oor, ook problemen mee?
Ga je nou overal lopen trollen, kutuser!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:10 schreef zovty het volgende:
Klacht: stomme kuttopics lezen en er in reageren.
Get a life nerd!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:08 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Mega interessant genoeg om in te posten beunknuppel?
Nou overal.... ik heb ook maar 24 uur per dag de tijd.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ga je nou overal lopen trollen, kutuser!
Zo zouden meer mensen moeten denkenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik doe dat ook wel eens, maar dan denk ik op een gegeven moment: "Wtf ben ik aan het doen?" en dan doe ik weer gewoon normaal.
Zoals een eerdere statement plaatsvond: je bent gewoon een uberfagquote:Op woensdag 23 september 2009 11:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Nou overal.... ik heb ook maar 24 uur per dag de tijd.
Wat zeg je?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:17 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Zoals een eerdere statement plaatsvond:
Weet je, je bent vast heel aardig en je ziet er leuk uit, maar je bent gewoon niet mijn type. Sorry.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:24 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zeg het al anders: EERDER ZEI IK AL JE BENT EEN HELE GROTE HOMOJONGEN
Moest daar ook gelijk aan denken toen ik de TT las.quote:
Inderdaad! Die had ik niet zien aankomen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op woensdag 23 september 2009 11:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Weet je, je bent vast heel aardig en je ziet er leuk uit, maar je bent gewoon niet mijn type. Sorry.
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:35 schreef iFries het volgende:
Patat!Woei dank je, je brengt mijn dag naar een hoger niveauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |