Inderdaad, normaal gesproken laat ik haar om 10 uur uit, was net wel even raar, was al spullen in m'n zakken aan het doen ed toen ik er weer aan dacht.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:55 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zelf ben ook vrij nuchter, maar het besef komt de komende tijd pas als je hem gaat missen in je dagelijkse routines...
Sterkte met het verlies, ook voor de rest van de family..
Dat is inderdaad precies waar ik op doel.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
Inderdaad, normaal gesproken laat ik haar om 10 uur uit, was net wel even raar, was al spullen in m'n zakken aan het doen ed toen ik er weer aan dacht.
M'n zusje is nu op kamp, zal ze leuk vinden als ze terug komt en er geen hond meer is :p
Ja, ik liep net van de trap af nadat ik had gedoucht, normaal gesproken slaapt ze in haar bench die in de gang staat, liep ik net langs een lege bench.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad precies waar ik op doel.
Dagelijkse routines waardoor je jezelf nog 100 keer gaat realiseren dat ze er niet meer is.. wacht maar tot morgenochtend...
Ach ja.. weet je.. dat is de ellende met beesten hebben; wij gaan nu eenmaal een stuk langer mee, dus die ellende blijf je houden.. het wordt er niet leuker van natuurlijk, maar het houdt allemaal een keer op, dat hoort er helaas ook bij..
Ik zeg altijd: in de weken na het overlijden van je huisdier, betaal je gewoon terug voor alle plezier die je hebt gehad samen.. hoe gekker je ermee was, hoe erger je het gemis ervaart..
En weet je.. dat verdriet wordt meteen weer goedgemaakt als je nieuwe maatje zijn intrede doet
Zij hadden het er ook wel eens over toen zij er nog wel was.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:11 schreef Oblivion het volgende:
Is niet zo gek hoor, hond is nog niet koud en je begint al over een volgende hond.
Dat jij nuchter bent, wil niet zeggen dat een ander dat ook is.
Sterkte ermee.
Tuurlijk zijn die er wel:quote:Op donderdag 24 september 2009 01:08 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, ik liep net van de trap af nadat ik had gedoucht, normaal gesproken slaapt ze in haar bench die in de gang staat, liep ik net langs een lege bench.
raar gevoel.
Maargoed, mijn ouders vonden het nogal grof toen ik het erover had wat voor ras we zouden nemen als volgende hond
En voor de geïnteresseerden (zijn er vast niet, maargoed)
Ze heette Figo.
[ afbeelding ][
wij hebben na de dood van onze herder (15 jaar en 2-3 maanden) ook een maand of 2 geen hond gehad.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zij hadden het er ook wel eens over toen zij er nog wel was.
En het was meer iets voor over een tijdje, ik drong ze niet aan om gelijk een nieuwe te halen (zo klinkt het net alsof het producten zijn)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |