abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf woensdag 23 september 2009 @ 21:04:00 #91
145146 Andyy
pi_73050386
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:01 schreef Qwea het volgende:
Niet om te bashen ofzo hoor, maar wat reageer je luchtig ben je niet compleet kapot? Dat zou ik wel zijn. Ik zweer, als dikdik ooit heen gaat, nou dan stort ik echt compleet in
Ben ik te nuchter voor, sowieso reageer ik bijna altijd relaxt op slecht nieuws enzo.
En ik verwerk het door veel na te denken
  woensdag 23 september 2009 @ 21:38:48 #92
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73051852
Iedereen verwerkt het op zijn / haar eigen manier.
Heel veel sterkte...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73053718
Sterkte met het verlies
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_73053978
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:38 schreef Andyy het volgende:
Oke al gebeld
Ik zal wel laten weten wanneer ze dood is.
komt het toch nog uit..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vyKfQkAWiH4&feature=related[/youtube]
  woensdag 23 september 2009 @ 22:25:44 #95
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73054049
Wat een ellende Andyy, ik zou er kapot van zijn.
  FOK!fotograaf woensdag 23 september 2009 @ 22:51:58 #96
145146 Andyy
pi_73055042
Oke, samenvatting:
Sinds maandag ademde ze nogal vaag, nogal hard uit. Niet iets om ons echt zorgen over te maken dachten we.
Sinds vandaag(woensdag) ging het dus hard achteruit, 's ochtends werd ik wakker van haar gehijg en zat ze constant te kwijlen.Haar tong was helemaal blauw en kon amper op d'r poten staan Drinken, eten en plassen deed ze niet meer en besloten we om de dierenarts te bellen voor een afspraak. Afspraak gemaakt, ging ik naar school voor 2 uur college, maar vroeger weggegaan om vroeger naar de dierenarts te kunnen.
Eenmaal thuis aangekomen gingen we naar de dierenarts met d'r, eerst werd bloed afgenomen en toen mochten we even wachten, buiten gingen we wachten en heb ik een klein stukje met haar gelopen, ze had geplast (positief natuurlijk). Toen we de uitslag kregen ging ze weer drinken (natuurlijk ook positief).
De uitslag sloot dingen uit, maar ze konden niet bevestigen wat het wel was dus besloten ze om röntgenfoto's te maken. Op de foto's was niet echt veel te zien vanwege de vocht dat ze bij haar buik en borst had. Wel kon ze zien dat ze een grote tumor had.
Ze besloten daarop te prikken en echo te doen(ze keek me met een enorm bange blik aan toen ) om te bevestigen dat er inderdaad vocht was, werd bevestigd. Ze was toen al bang dat ze vrij weinig kans had omdat als het in haar borst en buik zat het sowieso hopeloos was.
Ze stuurde de foto's door naar een radioloog die het moest bevestigen of het uit moest sluiten en daar konden we dan eventueel heen voor meer duidelijkheid. We kregen de optie om daar te blijven wachten of met de hond naar huis te gaan en dan de uitslag per telefoon te ontvangen. We besloten om naar huis te gaan maar net toen we weg wouden gaan en op het punt stonden om de wachtkamer uit te lopen stortte ze daar in, bek wijd open, tong uit d'r bek en snakkend naar adem, daar besloot de dierenarts om haar gelijk in te laten slapen.
Einde.
  woensdag 23 september 2009 @ 22:53:43 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73055091
Oh nou wat een naar verhaal
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_73055518
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
Oh nou wat een naar verhaal
Dat.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_73055775
Naar verhaal zeg
smakelijk
  woensdag 23 september 2009 @ 23:16:17 #100
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_73055923
Wat een narigheid

Nogmaals heel veel sterkte
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 23 september 2009 @ 23:32:39 #101
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_73056544
Sterkte , Heb net het hele topic gelezen wat een verhaal zeg.
  FOK!fotograaf woensdag 23 september 2009 @ 23:36:38 #102
145146 Andyy
pi_73056690
Voor de mensen die denken dat ik te laat heb gehandeld:
Ik woon nog bij mijn ouders thuis, Ze waren in de ochtend weg en toen ze terug kwamen had ik de dierenarts gebeld (nog voordat de toestand verslechterde). Aangezien ze thuis waren besloot ik toch maar om een college te volgen, maar was toch eerder weggegaan om de hond eerder weg te brengen.
Achteraf bleek dat ze toch niet meer lang had.(vanwege de grote tumor)

En iedereen bedankt voor het sterkte wensen
pi_73056710
Ooooh
Heel veel sterkte!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 23 september 2009 @ 23:55:19 #104
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73057360
da's wat ze noemen een plotseling overlijden

Eén van onze herders ging op ongeveer dezelfde manier, alleen waren wij er iets eerder bij en kon er nog worden geopereerd, bij ons was het een tumor in de milt, die bijna compleet werd weggehaald, kostte 1600¤ een paar jaar geleden.. 6 weken later werd hij gecremeerd.. uitgezaaid natuurlijk..
Probleem is dat honden vaak heel hard zijn voor zichzelf, en veel te laat laten merken dat er iets mis is..

Ik zelf ben ook vrij nuchter, maar het besef komt de komende tijd pas als je hem gaat missen in je dagelijkse routines...

Sterkte met het verlies, ook voor de rest van de family..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 september 2009 @ 23:57:01 #105
163650 Greys
pi_73057417
Echt een rotverhaal. Vooral omdat het er eerst nog even positief uitzag door het plassen en drinken en het toen alsnog helemaal mis ging. Je zult haar wel missen. Heel veel sterkte Andyy.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!fotograaf donderdag 24 september 2009 @ 00:19:43 #106
145146 Andyy
pi_73058052
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:55 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zelf ben ook vrij nuchter, maar het besef komt de komende tijd pas als je hem gaat missen in je dagelijkse routines...

Sterkte met het verlies, ook voor de rest van de family..
Inderdaad, normaal gesproken laat ik haar om 10 uur uit, was net wel even raar, was al spullen in m'n zakken aan het doen ed toen ik er weer aan dacht.

M'n zusje is nu op kamp, zal ze leuk vinden als ze terug komt en er geen hond meer is :p
pi_73058142
Die dingen ga je nu tegenkomen, de gewoontes die je met haar had. Voor je zusje zal het ook een klap zijn zeg. Toen ze wegging niets aan de hand en nu is ze er niet meer.

Sterkte en bedankt voor het 'afrondende' verhaal.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 24 september 2009 @ 00:28:08 #108
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73058264
quote:
Op donderdag 24 september 2009 00:19 schreef Andyy het volgende:

[..]

Inderdaad, normaal gesproken laat ik haar om 10 uur uit, was net wel even raar, was al spullen in m'n zakken aan het doen ed toen ik er weer aan dacht.

M'n zusje is nu op kamp, zal ze leuk vinden als ze terug komt en er geen hond meer is :p
Dat is inderdaad precies waar ik op doel.
Dagelijkse routines waardoor je jezelf nog 100 keer gaat realiseren dat ze er niet meer is.. wacht maar tot morgenochtend...

Ach ja.. weet je.. dat is de ellende met beesten hebben; wij gaan nu eenmaal een stuk langer mee, dus die ellende blijf je houden.. het wordt er niet leuker van natuurlijk, maar het houdt allemaal een keer op, dat hoort er helaas ook bij..
Ik zeg altijd: in de weken na het overlijden van je huisdier, betaal je gewoon terug voor alle plezier die je hebt gehad samen.. hoe gekker je ermee was, hoe erger je het gemis ervaart..

En weet je.. dat verdriet wordt meteen weer goedgemaakt als je nieuwe maatje zijn intrede doet
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_73058331
Heel veel sterkte!
  FOK!fotograaf donderdag 24 september 2009 @ 01:08:14 #110
145146 Andyy
pi_73059067
quote:
Op donderdag 24 september 2009 00:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat is inderdaad precies waar ik op doel.
Dagelijkse routines waardoor je jezelf nog 100 keer gaat realiseren dat ze er niet meer is.. wacht maar tot morgenochtend...

Ach ja.. weet je.. dat is de ellende met beesten hebben; wij gaan nu eenmaal een stuk langer mee, dus die ellende blijf je houden.. het wordt er niet leuker van natuurlijk, maar het houdt allemaal een keer op, dat hoort er helaas ook bij..
Ik zeg altijd: in de weken na het overlijden van je huisdier, betaal je gewoon terug voor alle plezier die je hebt gehad samen.. hoe gekker je ermee was, hoe erger je het gemis ervaart..

En weet je.. dat verdriet wordt meteen weer goedgemaakt als je nieuwe maatje zijn intrede doet
Ja, ik liep net van de trap af nadat ik had gedoucht, normaal gesproken slaapt ze in haar bench die in de gang staat, liep ik net langs een lege bench.
raar gevoel.
Maargoed, mijn ouders vonden het nogal grof toen ik het erover had wat voor ras we zouden nemen als volgende hond
En voor de geïnteresseerden (zijn er vast niet, maargoed)
Ze heette Figo.
[
pi_73059118
Is niet zo gek hoor, hond is nog niet koud en je begint al over een volgende hond.
Dat jij nuchter bent, wil niet zeggen dat een ander dat ook is.

Sterkte ermee.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  FOK!fotograaf donderdag 24 september 2009 @ 01:16:59 #112
145146 Andyy
pi_73059189
quote:
Op donderdag 24 september 2009 01:11 schreef Oblivion het volgende:
Is niet zo gek hoor, hond is nog niet koud en je begint al over een volgende hond.
Dat jij nuchter bent, wil niet zeggen dat een ander dat ook is.

Sterkte ermee.
Zij hadden het er ook wel eens over toen zij er nog wel was.
En het was meer iets voor over een tijdje, ik drong ze niet aan om gelijk een nieuwe te halen (zo klinkt het net alsof het producten zijn )
  donderdag 24 september 2009 @ 01:18:08 #113
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73059203
quote:
Op donderdag 24 september 2009 01:08 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ja, ik liep net van de trap af nadat ik had gedoucht, normaal gesproken slaapt ze in haar bench die in de gang staat, liep ik net langs een lege bench.
raar gevoel.
Maargoed, mijn ouders vonden het nogal grof toen ik het erover had wat voor ras we zouden nemen als volgende hond
En voor de geïnteresseerden (zijn er vast niet, maargoed)
Ze heette Figo.
[ afbeelding ][
Tuurlijk zijn die er wel:

R.I.P. FIgo

Figo is nu in de hondenhemel met zijn vriendjes op een belachelijk groot weiland aan het rennen

En ja, het is misschien inderdaad nog wat vroeg om over een andere hond te beginnen tegen je ouders
  Moderator donderdag 24 september 2009 @ 08:12:46 #114
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73060262
Och wat een mooi beestje. Heel veel sterkte.

En Figo voor een teefje? Zit daar een verhaal achter? Het is best een aparte naam

[ Bericht 4% gewijzigd door senesta op 24-09-2009 08:29:59 ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 24 september 2009 @ 08:22:10 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73060368
Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 24 september 2009 @ 08:53:02 #116
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73060734
Tuurlijk zijn er zat geinteresseerden.
Figo zag dr lief uit, veel rottjes hebben dat vind ik.
Vorige week is heel plotseling de hond van mijn beste vriendin overleden en vandaag precies een maand geleden een van mijn hondjes. Die van mij kwakkelde wel al wat en was dus niet helemaal onverwacht, die van haar was net als Figo echt 's morgens ziek en 's middags dood. Bij hun komt het besef echt nu pas, dat komt beetje bij beetje. ( en zij staan wel al op de wachtlijst bij iemand voor een pup hoor, maar ook omdat dat voor hun andere hondje veel beter is ).
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73060867
quote:
Op donderdag 24 september 2009 01:16 schreef Andyy het volgende:

[..]

Zij hadden het er ook wel eens over toen zij er nog wel was.
En het was meer iets voor over een tijdje, ik drong ze niet aan om gelijk een nieuwe te halen (zo klinkt het net alsof het producten zijn )
wij hebben na de dood van onze herder (15 jaar en 2-3 maanden) ook een maand of 2 geen hond gehad.
en het er over hebben is idd ook slim ook mee te wachten een maandje ofzo...

herders zijn trouwens toffe beesten (nu hebben we er weer 1)
pi_73061039
Wat erg! Heel veel sterkte hoor met het verlies van je hond.
Het was echt een schatje om te zien!
pi_73095881
Ach wat een triest verhaal, sterkte!
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:31:48 #120
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_73100021
sterkte man !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: