En hartverscheurender. R4aD vind ik 1 van de 10 beste films ooit. Een 9,5. Echt ongelooflijk goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is de magie wel een beetje weg.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Zou heel goed kunnen inderdaad! Maakt de film wel nog zieker.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Even dit kijken: http://bit.ly/eq5oty En dit lezen: http://bit.ly/gXiWyG
Geeft weer een andere dimensie aan de film. Vind het wel geloofwaardig en denk eigenlijk wel dat dit de ware betekenis is achter Nina's gedrag.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:31 schreef Stefan het volgende:
Ik vond de film naargeestig dus wat dat betreft is het goed gelukt. Maar zodra je doorhebt dat de film wel erg lijkt op films alsBehalve dat alle 3 de hoofdpersonages niet goed bij hun hoofd zijn zie ik geen parallellen. Verhaal, structuur, ontwikkeling personages zijn allemaal anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is de magie wel een beetje weg.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Inderdaad, ik vind die vergelijking ook redelijk vergezocht.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Behalve dat alle 3 de hoofdpersonages niet goed bij hun hoofd zijn zie ik geen parallellen. Verhaal, structuur, ontwikkeling personages zijn allemaal anders.
Yep, da's hetzelfde zeggen dat Star Wars en 2001: A Space Odyssey dezelfde films zijn omdat ze allebei over het heelal gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind die vergelijking ook redelijk vergezocht.
Precies, zo'n soort voorbeeld zocht ik maar kon geen goede verzinnen. Bedanktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Yep, da's hetzelfde zeggen dat Star Wars en 2001: A Space Odyssey dezelfde films zijn omdat ze allebei over het heelal gaan.
Oh dat is wel interessant om te lezen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Geeft weer een andere dimensie aan de film. Vind het wel geloofwaardig en denk eigenlijk wel dat dit de ware betekenis is achter Nina's gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Interessant, maar ik ben het er niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door thedeedster op 05-02-2011 21:10:16 ]Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Wel erg ballerinamager. Is ook (lees ik net) 20 lbs (bijna 10 kg) afgevallen voor haar rol.quote:
Leuk Israëlisch meisje inderdaad, die Natalie Hershlag.quote:
Interessant, maar ik ben het er niet helemaal mee eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een prachtfilm. Had niet anders verwacht (was wel bang dat mijn verwachtingen te hoog gespannen zouden zijn, maar dat was niet het geval).
Echt een (zwarte) parel. Goed spannend, goed verwarrend, goed vreemd.
En de details. Echt dat je in de eerste helft van de film soms denkt "Huh? zag ik dat nou goed?"
Als je niet verder kàn kijken dan dat dan is deze film waarschijnlijk ook niets voor die persoonquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je niet verder dan het onderwerp ballet kijkt, dan zou je dat misschien kunnen denken.
Als beide films door Lucas waren gemaakt dan was het wel degelijk een vergelijking.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Yep, da's hetzelfde zeggen dat Star Wars en 2001: A Space Odyssey dezelfde films zijn omdat ze allebei over het heelal gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus dat beide films indringend zijn. Nee, het zijn niet dezelfde films maar hebben wel raakvlakken.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als beide films door Lucas waren gemaakt dan was het wel degelijk een vergelijking.
Beide films (R4aD en BS) zijn films over zelfdistructie, hoop en dromen, mindfucks enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus dat beide films indringend zijn. Nee, het zijn niet dezelfde films maar hebben wel raakvlakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef Bot13 het volgende:
Okay, gisteren geweest, mijn mening:Een poepende giraffe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Interessant, maar ik ben het er niet helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef Ang3l het volgende:
OwBlijkbaar doet Natalie zelf niet zo gek veel danswerk in d film maar is het een pro-ballerina en daarna met SFX Natalie's hoofd er op. Ik vond al dat ze best goed kon dansen
Had wel body doubles verwacht, maar niet head replacement.
In de Vrij Nederland van vorige week stond dat ze alles zelf gedaan heeft hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef Ang3l het volgende:
OwBlijkbaar doet Natalie zelf niet zo gek veel danswerk in d film maar is het een pro-ballerina en daarna met SFX Natalie's hoofd er op. Ik vond al dat ze best goed kon dansen
Had wel body doubles verwacht, maar niet head replacement.
Wat vreemd, zoals Ang3l al zei hebben ze een professionele danseres ingehuurd die qua figuur op Natalie Portman lijkt. Is ook begrijpelijk aangezien je jaren ervaring moet hebben om op zo'n hoog niveau te kunnen dansenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
In de Vrij Nederland van vorige week stond dat ze alles zelf gedaan heeft hoor.
Apart cijfer. Wat is de ontbrekende 0.1 waardoor de film geen 10 verdient bij jou?quote:
Een 10 sluit uit dat er ooit nog een mooiere film gemaakt gaat worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Apart cijfer. Wat is de ontbrekende 0.1 waardoor de film geen 10 verdient bij jou?
Een 9.9 ook. Want als je nu een mooiere film tegenkomt moet je die film wèl een 10 geven, of je hebt hetzelfde probleem.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een 10 sluit uit dat er ooit nog een mooiere film gemaakt gaat worden.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]Nee, ze is gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |