quote:Op woensdag 23 september 2009 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
En zal een heftige sexscene bevatten tussen voorgenoemde dames.
Ooit een film van Aronofsky gezien??quote:Op woensdag 23 september 2009 10:39 schreef N-E-R-D het volgende:interessant maar zal wel een heel erg amerikaanse sexscene worden..
Mila Kunis
Alleen The Wrestler geloof ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ooit een film van Aronofsky gezien??
Nee.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:48 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Is zij nou uit die Terminator-serie (Sarah Connor Chronicles)?
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
Alles wat Aronofsky tot dusverre aan heeft geraakt is verandert in goud (mijns inziens) dus ik ben heel benieuwd naar deze film
Vergeet The Wrestler nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:52 schreef Redisformurder het volgende:
Dit lijkt mij ook wel wat! Benieuwd naar.Requiem for a Dream is ook al zo goed.
En The Fountainquote:
say no morequote:Op woensdag 23 september 2009 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
Black Swan is het nieuwste project van Darren Aronofsky (Pi, The Fountain, The Wrestler, Requiem for a Dream)
En zal een heftige sexscene bevatten tussen voorgenoemde dames.
Plaatjes van de dames in kwestie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Balen inderdaad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:30 schreef ehqo. het volgende:
Wat een photoshop decolleté op dat eerste meiske.
Kan de OP niet meer aanpassen, maar dat heeft weinig te maken met de film natuurlijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:30 schreef ehqo. het volgende:
Wat een photoshop decolleté op dat eerste meiske.
Op IMDB staat inmiddels 24 februari. Dus er zullen wel een paar voorvertoningen geprogrammeerd staan op het IFFR. Pff... duurt nog een tijd...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:44 schreef Toad het volgende:
Ik verwacht dat de film pas tijdens het IFFR 2011 in première zal gaan in NL.
Ja maar een moderator welquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan de OP niet meer aanpassen
Op RottenTomatoes 87% positief (ik vind dat persoonlijk wat meer zeggen dan het stemgedrag op IMDB, 66% geeft de film een 10quote:Op donderdag 25 november 2010 03:30 schreef Maisnon het volgende:
Hij is inmiddels uit en doet het heel goed volgens mijeen 8.9 op imdb op dit moment
Eind februari.quote:Maar hier in Nederland moeten we nog wachten toch?
Ja dat klopt wel wat je zegt over IMDB, hoewel dat volgens mij meer opgaat bij van die potentiele Dark Knight en Avatar achtige kaskrakersquote:Op donderdag 25 november 2010 07:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op RottenTomatoes 87% positief (ik vind dat persoonlijk wat meer zeggen dan het stemgedrag op IMDB, 66% geeft de film een 10)
[..]
Eind februari.
Het is slechts een tip...quote:Op zondag 5 december 2010 15:01 schreef speknek het volgende:
Die is niet geregisseerd door Darren Aronofsky, your argument is void.
Dat sowieso.quote:Op zondag 5 december 2010 15:27 schreef speknek het volgende:
Ja ik weet, ben er ook wel benieuwd naar. Maar neemt niet weg dat het kut is dat hij hier pas eind februari komt.
Dat is zeker positief. Intense scènes zijn de specialiteit van Mr. Aronofskyquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:34 schreef Maisnon het volgende:
Het schijnt wel echt behoorlijk intense en enge stukken te hebben en een gigantisch verzameling mindfuck te zijn.
Positief
Ja hou maar op. Dat ze de film gewoon hier gaan draaien in plaats van in dat kut-Amerika!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij staat nu ook gewoon in de top 10 van de Amerikaanse box-office op basis van minder dan 100 zalen, terwijl de rest gemiddeld in 3000 zalen draait.
Hij is zelfs in de VS moeilijk terug te vindenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja hou maar op. Dat ze de film gewoon hier gaan draaien in plaats van in dat kut-Amerika!.
Op zich snap ik dat wel. "Men" ziet toch liever de fijne hapklare brok hequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij is zelfs in de VS moeilijk terug te vinden.
Typisch aan films die door Fox Searchlight worden verdeeld (Juno, Little Miss Sunshine, Once, Slumdog Millionaire, The Wrestler, (500) Days of Summer...). Dat gaat met horten en stoten en duurt altijd maanden voor die "breed" worden uitgebracht.
Ik wil 'm eigenlijk ook gewoon in de bios zien maar ik kan gewoon niet wachten...!!!quote:Op maandag 20 december 2010 19:14 schreef Toad het volgende:
Lekker wachten tot hij in de bios verschijnt lijkt me veel leuker.
Hmm ik ben hem helaas nog niet tegen gekomen.quote:Op maandag 20 december 2010 19:08 schreef Orbeatle het volgende:
De film is inmiddels te vinden bij van die dingen op internet.
Is toch maar een screener, waarom zou je die willen?quote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hmm ik ben hem helaas nog niet tegen gekomen.
Ligt er ook aan of je het op je tv of op een beeldscherm(pje) kijkt. Hier een screenshot van de screener:quote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef -Menn0- het volgende:
Screeners zijn toch ook wel goed te kijken? Tuurlijk het is geen HD kwaliteit maar toch wel gewoon goed?
Of ben ik nou in de war?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |