abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73435589
Jen gaat waarschijnlijk in november wennen op de 2-4 groep. Op de 0-4 groep is geen plek, maar per 1 november is ze verreweg de oudste op de groep en heeft ze geen speelmaatje meer. Haar vriendje gaat in november naar de grote groep en in overleg met haar leidster gaan we kijken of zij vervroegd naar de oudere kindjes kan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73446648
Hummel hier heeft vrijdag en zaterdagmorgen wat buikgriep gehad en sindsdien ishet weer over, maar nog flinke diarree. Hij past nogwel,maar wel wat minder natuurlijk.
Hoe lang mag diarree duren voor ik naar de huisarts ga met hem?
Het is echt wel 2x per dag helemaal schone zooi aan En dan de keren dat het wel in de luier blijft niet meegerekend dus...
pi_73446827
Geen idee eigenlijk freecell. Dana had laatst ook een aantal dagen achter elkaar diaree, maar ik dacht dat zolang ze genoeg drinken het goed is vaker iets aanbieden...en dat lukt hier heel goed door dr uit "mijn" glas te laten drinken.

Tenzij het echt 5 keer per dag is ofzo en meer dan 4 dagen....dan zou ik denk ik in elk geval wel even bellen met de huisarts.
pi_73447003
4x haalt hij sowieso wel, we zitten nu al op 2x ontploffen vandaag. Nu mag hij niet meer ontploffen in bed voor alledrie zijn slaapzakjes droog zijn

Hij drinkt heel veel, hij drinkt altijd heel veel, dat scheelt. En overdag eet hij ook wel redelijk, alleen warm eten vertikt hij echt. En ik heb ook het idee dat het hem dan echt tegenstaat, normaal issie wel fan van eten namelijk...
pi_73447106
Is ORS daar niet ok voor?
pi_73447202
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:32 schreef Ticootje het volgende:
Is ORS daar niet ok voor?
Dat vroeg ik me ook af, maar ORS is toch niet om de diarree te stoppen maar om vocht en zouten aan te vullen? Want het is ook heel vies en ik weet niet hoe ik ORS in een onwillige dreumes krijg
En vocht krijgt hij genoeg en net pindakaas op brood, hallo zouten

Alleen na 5 dagen water poepen begin ik me af te vragen of ik de huisarts niet eens moet bellen... Ik heb hetzelfde buikgriepje ook gehad, ook één dag overgeven en daarna één dag diarree. Geen 5!
pi_73447258
freecell, bel dan gewoon even..
pi_73447455
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:40 schreef Ticootje het volgende:
freecell, bel dan gewoon even..
Mja, is wel een plan hè?
We zitten nu al op 3 vandaag en het is nog geen 9 uur....

De enige reden dat ik nog niet gebeld heb is dat ik soms een jaar niet bij de huisarts kom en dan weer ineens 4x in een maand. Dit is zo'n maand
pi_73447763
Gewoon even bellen Freecell en met hen overleggen.
Dan maar 4 keer deze maand . Ik heb geen idee hoe lang het mag duren, hopelijk knap hij gauw op!
Fake it till you make it...
pi_73447820
Gebeld: bij waterdunne ontlasting bij kinderen onder de twee na 2 à 3 dagen langskomen is hun protocol
Nuja, vrijdag begonnen.....
Met andere woorden: ik moet me om 10.20 bij de HA melden.

Alleen ik heb geen flauw idee wat die kan doen, behalve roepen dat ik er drinken in moet stoppen
pi_73447872
2a3 dagen, oke weten we dat ook weer
Ben idd benieuwd wat de HA kan doen behalve advies geven.
Beterschap voor je mannetje in elk geval
pi_73447906
Ik zie nu pas de taalfout in de OP
Dreumesen is met 1 's' menschen!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:12:00 #88
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_73449182
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:17 schreef freecell het volgende:
Ik zie nu pas de taalfout in de OP
Dreumesen is met 1 's' menschen!
Ach ja, ze houden hier nou eenmaal van meervoudsfouten . Babies willen ze ook niet aanpassen.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_73449272
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:53 schreef freecell het volgende:

[..]

Mja, is wel een plan hè?
We zitten nu al op 3 vandaag en het is nog geen 9 uur....

De enige reden dat ik nog niet gebeld heb is dat ik soms een jaar niet bij de huisarts kom en dan weer ineens 4x in een maand. Dit is zo'n maand
Ja hier ook hoor... Ik heb straks weer een telefonische afspraak met de huisarts. Ik word er niet goed van, als vanaf de zomervakantie loop ik te tobben met Jen. Nu ligt haar neus weer ehelemaal open, en waarschijnlijk toch weer krentenbaard, ondanks de antibiotica die ze al eens heeft gehad ertegen.

Ik ga eens opzoek naar iets natuurlijks...
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:16:07 #90
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_73449308
O ja, en de huisarts wil waarschijnlijk kijken of er uitdrogingsverschijnselen waar te nemen zijn. Een aantal: ingevallen ogen (kringen rond de ogen), minder plassen, minder levendig. Als dat zo is, zal hij waarschijnlijk toch ORS voorgeschreven krijgen. Beterschap voor Leander.
Mijn oudste heeft ook ooit eens diarree gehad en een dag alleen ORS gekregen. Hij dronk het zo op! Volgens de huisarts was het dan wel heel erg nodig, want kinderen vinden het meestal erg vies.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_73450254
Nou, terug. Veel drinken geven, geen eten geven als hij niet wil (deden we toch al nooit) en aangezien hij vorige week ook al een paar dagen diarree had een kweekje als hij het maandag nog heeft.
En geen uitdrogingsverschijnselen gelukkig
pi_73455654
Hebben jullie op Jetix wel eens "in the night garden" gezien...?
Vaag programma, het doet me aan de teletubbies denken, alleen die praten nog enigzins verstaanbaar, hier kan ik helemaal weinig van maken... Maar Mirte vind het wel leuk heb ik de indruk.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:59:13 #93
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_73456133
Volgens mij is het ook van dezelfde makers. Ik word er geestelijk gestoord van, maar het kind zit hier met de neus tegen het beeldscherm gedrukt. Maar ik probeer het over te slaan, als het even kan .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_73456509
Ninky Nonk en Tinky Tonk en de tomlyboos ofzo...
Vanmorgen maar gauw teruggezapt naar pingu .
pi_73457229
owja met upsy daisy en iggle pigle ofzoiets...vaag programma, maar niet zo irritatieopwekkend als de teletubbies
pi_73457413
Ik kijk liever de teletubbies eerlijk gezegd...
  woensdag 7 oktober 2009 @ 15:00:10 #97
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_73457871
Ik baal ervan dat Ome Willem niet meer komt. Dat vonden we allebei heel leuk om te kijken.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_73459032
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik baal ervan dat Ome Willem niet meer komt. Dat vonden we allebei heel leuk om te kijken.
Gratis dvd hebben??
pi_73461446
zijn wij nou de enigen die bijna nooit tv kijken? (wel jijbuis, dat wel)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_73461821
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef simmu het volgende:
zijn wij nou de enigen die bijna nooit tv kijken? (wel jijbuis, dat wel)
Die van ons gaat eigenlijk alleen aan om DVD's op te kijken, TARA en ik kijken nog wel regelmatig samen een DVDtje.
Hummeltje kijkt misschien eens per week Bumba en is dan overgelukkig Vandaag mocht het zelfs 2x, hij is ziek en wil alleen maar hangen, dus dan maak ik een uitzondering.

Bij ziekte is mijn zeer strikte speenbeleid (speen in bed en in de auto verder NIET) ook ineens een stuk minder strikt Af en toe haalt hij zijn speen zelf op uit zijn kamertje, zomaar midden overdag, normaal gaat de speen dan meteen terug, bij ziekte laat ik hem er wat langer mee sjouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')