Dat vroeg ik me ook af, maar ORS is toch niet om de diarree te stoppen maar om vocht en zouten aan te vullen? Want het is ook heel vies en ik weet niet hoe ik ORS in een onwillige dreumes krijgquote:
Mja, is wel een plan hè?quote:
Ach ja, ze houden hier nou eenmaal van meervoudsfoutenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:17 schreef freecell het volgende:
Ik zie nu pas de taalfout in de OP
Dreumesen is met 1 's' menschen!
Ja hier ook hoor... Ik heb straks weer een telefonische afspraak met de huisarts. Ik word er niet goed van, als vanaf de zomervakantie loop ik te tobben met Jen. Nu ligt haar neus weer ehelemaal open, en waarschijnlijk toch weer krentenbaard, ondanks de antibiotica die ze al eens heeft gehad ertegen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, is wel een plan hè?
We zitten nu al op 3 vandaag en het is nog geen 9 uur....
De enige reden dat ik nog niet gebeld heb is dat ik soms een jaar niet bij de huisarts kom en dan weer ineens 4x in een maand. Dit is zo'n maand
Gratis dvd hebben??quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik baal ervan dat Ome Willem niet meer komt. Dat vonden we allebei heel leuk om te kijken.
Die van ons gaat eigenlijk alleen aan om DVD's op te kijken, TARA en ik kijken nog wel regelmatig samen een DVDtje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef simmu het volgende:
zijn wij nou de enigen die bijna nooit tv kijken? (wel jijbuis, dat wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |