Zijn die heel erg anders dan de huggies pure??quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb tijdens mijn vakantie "unscented" doekjes van Pampers ontdekt. Die ruiken dus echt naar niks, het zijn alleen vochtige doekjes. Maar die kan je hier niet krijgen #_($*@$(* en ik ben bijna door het pak heen wat ik in mijn koffer had meegenomen.
LL, een koude bijtring misschien? Of even zelf laten tandenborstelen?
[ afbeelding ].
.
.
Wat meneer niet kent blieft ie niet ben ik bang. Vinden ze dat echt lekker? En waar haal ik zo'n wortel?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef Pvoesss het volgende:
Een bijtwortel?
Dat is iriswortel, een van oudsher gebruikt en zeer effectief knaagspeeltje bij doorkomende tandjes.
Geeft verlichting en werkt verkwikkend, ook als het maar kort gebruikt wordt!
En anders heb je ook nog gengigel
Flauw mss, maar hoe weet je dan zo zeker dat het is omdat ze haar te lang met een poepluier laten lopen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:29 schreef Groofsken het volgende:
Dan heeft je dochter eindelijk geen kapotte billetjes meer en dan laten ze haar op het kdv te lang in een poepbroek rondlopen, hoppa... rode billen, daar gaan we weer.
Ik vind het soms echt moeilijk om dan begripvol te blijven. Moet mezelf echt toespreken: "Ze hebben het druk, ze hebben vaste luierverwisselmomenten, als ze het niet eerder ruiken, kunnen ze er ook niks aan doen,..." Maar eigenlijk denk ik: "Jeetje, jullie weten toch hoe gevoelig ze is, kan je niet gewoon af en toe even spieken of alles nog schoon is"... Pffff, relativeren, relativeren...
Omdat ze dat zelf zeiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Flauw mss, maar hoe weet je dan zo zeker dat het is omdat ze haar te lang met een poepluier laten lopen?Het kan toch ook gewoon komen omdat ze gewoon hele zure poep heeft?
Hier werkt maizena echt het beste bij luieruitslag. Met doekjes om schoon te maken hebben we nog nooit problemen gehad. (Behalve dan dat ik ze soms te nat vind, die van de lidl).
quote:
Eens even zien (heb ff een plaatje van internet gejat)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zielig hoor dat niks echt goed helpt![]()
Heeft ie wel al bijna alle tandjes of moet hij nog wel even?
Met Dana gaat t prima, ze wilt nu steeds aan je hand meelopen en zegt bij alles wat ze je geeft of wat je haar geeft dankjewel...zo cute
Hier komen de tandjes door zonder dat we daar iets van merken...en zo zou het eigenlijk bij elk indje moeten gaan
Nu al haar verstandkies door?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ai dan moet ie dus nog wel ff, arm ding![]()
Hier zijn 4, 5, 6, 7 door en 9 en 2 zo goed als door
beneden 14, 15,16 en 17 door en 19 en 23 zichtbaar
Koen loopt ook al alleen los he? Dana nog niet, dus als ze wilt lopen moet ze wel iets of iemand vasthoudenmaar t gaat steeds beter.
Toffe tip! Kan eens proberen of hij dat wil. Gekookte wortel lust hij wel, rauw weet ik nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Lovely, je zou evt. nog een lekkere koude wortel kunnen geven ook.
Ik weet niet meer of ik dat nou hier of in het babietjes topic gezegd heb van de week, maar dat is ook lekker koud en hard, maar met een smaakje.
quote:
Sterkte voor je meisje!quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]typfoutje
Maar ik had mijn mond moeten houden, ze heeft verhoging, is hangerig en zit steeds aan haar mondjedus...
Ja sinds Koen loopt, en ik iets mis om te "duwen" vervoer ik ze daar in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef bodpa09 het volgende:
M kruipt, staat en stapt (niet los), misschien moeten we er maar traphekjes omheen zetten ofzo.![]()
Zo'n ikeabox is wel een goed idee ja. Dankjewel allemaal!
Wat een schattige poesjes! Vervoer je ze in een kinderwagen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sinds Koen loopt, en ik iets mis om te "duwen" vervoer ik ze daar in.Draagdoek een idee? Goed voor poezeheupjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dergelijke dingen zijn zo leuk hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:34 schreef Pvoesss het volgende:
huh wat hebben de prikjes met de tandjes te maken![]()
Wij gingen vanochtend naar onze samenspeel cursus en er was een poes toen we edaar aankwamen.
1,5 uur later gingen we weer weg en roept de dame.
Kom kom Poes!! Poes Kom!! psssssppsssss (lokgeluidjes)
Dat vond ik zo lief dat ze dat dan niet vergeet
Hier moest ik van de week nog aan denken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:51 schreef bodpa09 het volgende:
Ik hoor hier nog niet thuis, maar heb een vraagje waar jullie me hopelijk mee kunnen helpen:
Wij hebben een combinatiequote:Op zondag 1 november 2009 13:56 schreef freecell het volgende:
Hullo!
Wij gaan verhuizen, zoals jullie misschien wel weten inmiddels(sorry als ik jullie overspam, haha)
maar nu zijn er twee opties in het nieuwe huis.
a. Alle niet-kind-proof dingen omhoog en opzij en een heel kindvriendelijk huis maken
b. Gewoon een huis inrichten en dan de kinderen maar leren waar ze af moeten blijven.
Ik ben stiekem voor methode a. Het is makkelijker, zeker straks met 2 kinderen. je kan met een gerust hart naar de WC oid (nu tref ik nog regelmatig een kastinhoud op de vloer aan als ik terug kom) en er zijn heus wel dingen waar ze niét aan mogen komen (planten in de vensterbank en dergelijke)
In mijn omgeving gaan veel mensen voor b. Ze leren het maar, dan kan je ze ook makkelijker mee op bezoek nemen ed.
Iemand enig licht op de situatie?
Hee, goed idee! Marlien vind dat ook zo leuk, ze pakt dan een gebruikt theezakje van mij en wil dat bij mij in de thee doen. Gelukkig was een bekertje ook goed. En dan eindeloos 'soppen' en af en toe even 'drinken'. Erg schattig inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat wordt alle ontbrekende delen van het Hema rood-met-witte-stippen-theeservies kopen
Maar mis jij die dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:45 schreef Pvoesss het volgende:
Ochtendslaapjes wat zijn dat??hier ook al heel lang niet meer.
Dat trekt ze dus vaak niet helaasquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:25 schreef freecell het volgende:
Maar kan je dan niet het beste het ochtendslaapje proberen uit te stellen? Dat werd hier op een gegeven moment 11:30 en toen was het stiekem een middagslaapje geworden
Dat hebben wij ook gedaan, tot een uur of half 12quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer er hier niet meer 's ochtends geslapen werd. Volgens mij was dat met een maand of 7 wel bekeken. Heeft ze trouwens ook gewoon zelf gedaan, dat ritme aanpassen.
Zou het niet beter gaan als je een paar dagen doorzet met wakker houden tot 12 uur?
Nee ik meet liever gewoon rectaal, dat geeft toch een wat betrouwbaardere temperatuur.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:50 schreef freecell het volgende:
Heb je een oorthermometer? Als ze een oorontsteking hebben of er tegenaan hangen is de temp in de oortjes vaak hoger dan de werkelijke temperatuur
Volgens mij ging het niet zozeer om het zelf doorheen ademen, maar het ademen van het spul in het dekbed wat ervoor zou kunnen zorgen dat de temperatuur in bed te hoog wordt. Opzich logisch bij babietjes, die gooien het niet opzij, maar op het moment dat ze alle dekens wegtrappen 's nachts lijkt het mij niet echt gevaarlijk meerquote:Op zondag 8 november 2009 14:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dat was dus precies de reden dat ik het vroegalleen durf ik ook niet zo goed.
Alleen snap ik het dekbed verhaal niet zo goed want die dekens die je wel mag gebuiken, kun je moeilijker doorheen ademen als een dekbed
Hm okequote:Op zondag 8 november 2009 17:25 schreef bikinistringding het volgende:
In feb wordt ze 2. Maar ze ligt al een jaar onder een dekbedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |