Mazelen tamelijk onschuldig? Weet je wel zeker dat je op aarde leeft?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:35 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft geen enting gehad voor bmr. Dat wilden we uitstellen. Maar het zijn tamelijk onschuldige kinderziekten.
quote:De Vaseline Intensive Rescue body lotion vult vochtreserves direct aan en laat een laagje achter in piepkleine barstjes in de huid zodat het vocht in de huid de hele dag behouden blijft. Hierdoor ontstaan de juiste omstandigheden waarin de droge huid zich kan herstellen.
Ik ook nietquote:Op maandag 28 september 2009 11:04 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik wist niet eens dat je allergisch kon zijn voor vallen
Misschien nog wel een planquote:Op maandag 28 september 2009 12:14 schreef Grijs het volgende:
Freecell, leuk om te lezen hoe je iets wat eigenlijk best vervelend is, toch grappig kunt vertellen.
Pak je hem nu in met kussentjes?
En helemaal als je dat wilt doen in een tempo wat je lijf niet helemaal kan bijbenenquote:Op maandag 28 september 2009 13:51 schreef Nijna het volgende:
"allergisch" voor vallen, dat is beroerd als je net bezig bent met de wereld ontdekken...
quote:Op maandag 28 september 2009 13:55 schreef chacama het volgende:
Frecell. Heb nog wel een grote rol met van dat bubbeltjes-folie liggen. Kun je vast een mooi pakje van maken.
![]()
Och, ik heb er weinig last van en het zou me dus niet veel uitmaken. Alleen lastig met de erfelijkheid.quote:Wel vervelend, maar fijn dat je het nu weet en dat het lichaam het op zich weer goed oplost. Ben benieuwd wat er uit de onderzoeken komt. EDS nou niet iets kleins... zo te zeggen.
Inderdaad, maar we hebben wel TARA met een bindweefselaandoening en als je dan dit soort reacties ziet van de huid en dus ook bindweefsel, dan denk je wel: aiquote:Op maandag 28 september 2009 14:02 schreef chacama het volgende:
Uhm, vast nietveiligheid enzo..
Fijn dat je er zelf geen last van hebt, dat scheelt in elk geval wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |