hahaha is goed hoor! Heb continu nieuwe aanwinsten, die 2 jongens van mij groeien overal zo snel uit!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:37 schreef happyme28 het volgende:
Ohh.. MamaNik, als we een jongetje krijgen, kom ik echt bij je shoppen
nog anderhalve week wachten....
heb je ze nu direct nodig of over een paar weekjes??? Die van mij hebben ze nu nog aan.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:43 schreef MeNicole2 het volgende:
Heeft iemand nog gewoon witte jogingsbroekjes maatje 62? Ik kan nergens gewoon van die simpele witte broeken vinden!!
Ik moet ze nu hebben. Jou kerels lopen helaas qau maat tegelijk met de mijne zie ik steeds. Dat wat jij steeds post vind ik allemaal leuk (zelfde smaak) maar vaak al net te kleinquote:Op woensdag 23 september 2009 10:46 schreef MamaNik het volgende:
[..]
heb je ze nu direct nodig of over een paar weekjes??? Die van mij hebben ze nu nog aan.
Ik heb ze van de Mexx, maar bij prenatal zag ik van de week ook gewoon simpele
En van Lief! die hebben ze ALTIJD!!
Ik vind deze altijd ideaal! Die had Milan toen die baby was en ze blijven super mooi allerlei kleuren zijn ze er.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:54 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik moet ze nu hebben. Jou kerels lopen helaas qau maat tegelijk met de mijne zie ik steeds. Dat wat jij steeds post vind ik allemaal leuk (zelfde smaak) maar vaak al net te klein
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:58 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ik vind deze altijd ideaal! Die had Milan toen die baby was en ze blijven super mooi allerlei kleuren zijn ze er.
http://www.liefwinkel.nl/Details.asp?Groep=lief&Category=17&kleding=16&ProductID=L561001-020&kleur=250
Jammer, tijd voor wat nieuwe boys dan om mijn kleertjes aan te slijten
Yep, ze zijn niet heel goedkoop, van Mexx ook zoiets. De hema heeft ook gewoon witte katoenen broekjes tot 68 4 euro of zo. Bij ons hangen ze bij de rompers, per 2 verpaktquote:Op woensdag 23 september 2009 11:03 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Vind de broekjes daar nog wel heel erg duur. Hij groeit er zo weer uit. En hij poept nog wel eens naast zijn luier
![]()
Kleding met poepvlekken laten drogen in de zon, gaan ze er meestal wel weer uit!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:03 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Vind de broekjes daar nog wel heel erg duur. Hij groeit er zo weer uit. En hij poept nog wel eens naast zijn luier
![]()
Ja doe ik ook wel. Maar soms gata het er ook niet uit. Dan is zonde van 15 euro voor een broekjequote:Op woensdag 23 september 2009 11:12 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kleding met poepvlekken laten drogen in de zon, gaan ze er meestal wel weer uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |