Dat zijn nu van die dingen die je wel in een spoiler mag zettenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:06 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Als je de promo van volgende week bekijkt
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:06 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Als je de promo van volgende week bekijktRot op met je spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kijk geen promo's
lekker faxen heel de dag echt genot
Inderdaad, ik snap dat ook niet. In die promo's komen beelden waardoor je vrijwel alle belangrijke stukken van de komende aflevering al hebt gezien, het schept en verwachtingspatroon en dan kan het alleen maar tegenvallen en zijn er ook weinig verrassingen meer. Gelieve ook die info niet hier te plaatsen.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rot op met je spoilers![]()
Ik kijk geen promo's
Hij had het niet in een spoiler gezet.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Je hoeft de spoiler niet te lezen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
AlsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wilde ik nog niet weten
Was je erbij?
mee eens, maar het zal ehct niet geheel bewust gebeurt zijn, en om dan iemand gelijk af te fikken vind ik ook weer jammer.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij had het niet in een spoiler gezet.
Simpele regels in FTR:
- Uitgezonden = praten zonder spoilers (dus lees het topic niet als je nog niet hebt gekeken).
- Nog niet uitgezonden (promo's en speculaties): spoilertags.
Iedereen kijkt afleveringen, niet iedereen kijkt promo's. Ergo: teksten over promo's in spoilertags.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:36 schreef banananasi het volgende:
Inderdaad, over de promo's/teasers van de eerste ep werd gewoon gepraat.
Ik vind dat ook voor promo's geldt: Uitgezonden = geen spoilertags.
Blijkbaarquote:Op woensdag 30 september 2009 15:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Was de Titel "Epic Fail", alleen maar omdat het om een computerspelletjes-programmeur ging die bijdehand was om zijn eigen diagnoses te stellen?
Ik weet anders niet waar de titel betrekking tot had..quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:36 schreef banananasi het volgende:
Inderdaad, over de promo's/teasers van de eerste ep werd gewoon gepraat.
Ik vind dat ook voor promo's geldt: Uitgezonden = geen spoilertags.
Wat is het nou?quote:Iedereen kijkt afleveringen, niet iedereen kijkt promo's. Ergo: teksten over promo's in spoilertags.
al na de eerste 2 promos van seizoen 1quote:Op woensdag 30 september 2009 18:28 schreef wonderer het volgende:
Zijn jullie er na vijf seizoenen nou nog niet achter dat de fragmenten in de promo's zo uit hun verband zijn getrokken dat je na die dertig seconden nog steeds geen idee hebt van hoe de aflevering er ECHT uit gaat zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
Wilson woont toch ook bij House en niet vice versaquote:Op woensdag 30 september 2009 19:40 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Mooie aflevering!
House & Wilson living together!Raakte wel door de war van dat huis van Wilson. Is gewoon House zijn huis maar dan ietsje anders. Die kookscenes, plasscenes, eetscenes, wasgoedscenes!
Foreman die meteen geilt op de baan van House!En Cuddy die hem niet net zo goed als House vindt.
![]()
Dat videospelletjes intro vond ik irritant. Die patient was ook een eikeltje met te veel zeggenschap.
Mooi hoe ze zijn verslaving realistisch doorvoeren door de aflevering heen.
Nope. House ging immers terug naar zijn eigen appartement voor dat potje pillen in zijn schoen. Wilson woont nog steeds in Ambers appartement.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:14 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Wilson woont toch ook bij House en niet vice versa
Downloaden in 720p en afspelen op je tv should do the trick? Hoewel ik altijd op mijn pc kijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:16 schreef NvM het volgende:
En breng die troep verdomme eens uit op blu-ray!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |