Z'n zoon kwam aan het einde het lijk bekijken. Die kerel die hem probeerde te vermoorden maakte deel uit van zo'n youth labour league. Die had dus in opdracht mensne vermoord, en voelde zich daar niet al te best over nu. Volgens mijquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:05 schreef banananasi het volgende:
Was het nou zijn zoon die hem probeerde te vermoorden (die je aan het einde zag)?
Chase heeft verkeerd gehandeld. Hij is arts, het is zijn taak om mensen ongeacht hun achtergrond, denkwijzen of wat dan ook medische hulp te verlenen, daar heeft hij zelfs een eed voor afgelegd. Als je het als arts verwerpelijk vindt om zo iemand te helpen, dan moet je dat niet doen. Maar iemand "vermoorden" die zijn leven in jouw artsenhanden heeft gelegd is moreel verwerpelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:34 schreef Richardfun het volgende:
Vond het echt een geweldige aflevering. Vooral James Earl Jones, die toch meestal de grijze, knuffelbare neger is, of een generaal of zo. Vond hem uitstekend als geschifte dictator. Kleine gewetensvraag voor de anderen: zou je, als je zelf doktor was, hem behandeld hebben zo goed als je kan of zou je Chase zn route gevolgd hebben?
Vind het moeilijk, maar denk het tweede...
^Goed verwoord.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:34 schreef Ayurvedwa het volgende:
[..]
Chase heeft verkeerd gehandeld. Hij is arts, het is zijn taak om mensen ongeacht hun achtergrond, denkwijzen of wat dan ook medische hulp te verlenen, daar heeft hij zelfs een eed voor afgelegd. Als je het als arts verwerpelijk vindt om zo iemand te helpen, dan moet je dat niet doen. Maar iemand "vermoorden" die zijn leven in jouw artsenhanden heeft gelegd is moreel verwerpelijk.
Taub was één van de weinige personen na die hele kandidaten selectie die ik wel uit kon staan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:51 schreef Imperfect-Angel het volgende:
O.a. omdat hij Taub-loos was. Kon die druiloor nooit echt goed hebben. Laten we hopen dat hij wegblijft!
In wezen zijn we het er waarschijnlijk allemaal over eens dat het erg fijn zou zijn als die man ter plekke op natuurlijke wijze een hartaanval had gekregen: dood. Maar zodra we zoiets zelf induceren mag het niet meer. Ik vind de redenering "arts, eed, mag niet" veel te simpel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:34 schreef Ayurvedwa het volgende:
[..]
Chase heeft verkeerd gehandeld. Hij is arts, het is zijn taak om mensen ongeacht hun achtergrond, denkwijzen of wat dan ook medische hulp te verlenen, daar heeft hij zelfs een eed voor afgelegd. Als je het als arts verwerpelijk vindt om zo iemand te helpen, dan moet je dat niet doen. Maar iemand "vermoorden" die zijn leven in jouw artsenhanden heeft gelegd is moreel verwerpelijk.
In de preview na de aflevering was in ieder geval te zien dat deze verhaallijn nog doorgaat volgende week, dus er zal vast nog wel iets mee gebeuren... ooit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Foreman verbrandde toch het bewijs aan het einde van de aflevering? Het lijkt me sterk dat het nog een vervolg krijgt, Chase en Foreman zijn de enige die er van af wisten...
Ah, die kijk ik nooit. Nouja, we zien het wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:28 schreef OMG het volgende:
[..]
In de preview na de aflevering was in ieder geval te zien dat deze verhaallijn nog doorgaat volgende week, dus er zal vast nog wel iets mee gebeuren... ooit.
Chase krijgt vast berouw en vertelt het zijn lieftallige vrouwtje ..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Foreman verbrandde toch het bewijs aan het einde van de aflevering? Het lijkt me sterk dat het nog een vervolg krijgt, Chase en Foreman zijn de enige die er van af wisten...
Ben het niet oneens met je, maar in zo'n situatie kan je er niet van uit gaan dat het alleen de ratio in een mens is die de beslissing neemt. Ik zou me goed voor kunnen stellen dat ik dezelfde beslissing zou nemen, wetende dat ik een gigantische 'zonde' bega...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:34 schreef Ayurvedwa het volgende:
[..]
Heb dat Tru Blood stukje 3x teruggespoeld. Wilson die met diepe stem zegt 'Sookie'quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:37 schreef Merkie het volgende:
Geniale aflevering. Eerste generatie Ducklings terug, House in topvorm, leuke grapjes van Wilson (hij deed Bill van True Blood na), interessante case (hoewel Afrikaanse accenten altijd enorm irritant zijn om aan te horen). Zo'n aflevering als deze is toch 1000x interessanter en vermakelijker dan House een beetje gekkigheden zien uithalen in een inrichting met een stel psychisch gestoorde mensen
.
ik vind ze juist mooi engels praten, ik vind nederlanders die engels praten juist lelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:37 schreef Merkie het volgende:
hoewel Afrikaanse accenten altijd enorm irritant zijn om aan te horen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:26 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Z'n zoon kwam aan het einde het lijk bekijken. Volgens mij
Onder het motto: Alle negers lijken op elkaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:05 schreef banananasi het volgende:
Was het nou zijn zoon die hem probeerde te vermoorden (die je aan het einde zag)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je erbij?
Beter bekend van "Luke, I am your father"quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
^Goed verwoord.
Op het moment dat het idee alleen al in z'n hoofd kroop had hij er goed aan gedaan zichzelf van de zaak af te laten halen.
Dit verhaal krijgt vast nog een staartje in een toekomstige aflevering.
oh en.. James Earl "This is CNN" Jones
Alleen is dat een foute quote.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:38 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Beter bekend van "Luke, I am your father"
Die afrikanen nemen het lichaam mee om zelf een autopsie uit te voeren. Dan kan er wellicht ineens aan het licht komen dat er 'fouten' zijn gemaakt en gaan ze daar onderzoek naar doen? Kan dus ook zonder het verbrande bewijs best wel 'n staartje krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ach als in 1944 en een of andere arts Hitler een dodelijk spuitje had gegeven dan had de wereld gejuiched en was die arts een held geweest. Ik vind Chase ook een held op kleiner niveau.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:34 schreef Ayurvedwa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |