abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73420685
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:05 schreef banananasi het volgende:
Was het nou zijn zoon die hem probeerde te vermoorden (die je aan het einde zag)?
Z'n zoon kwam aan het einde het lijk bekijken. Die kerel die hem probeerde te vermoorden maakte deel uit van zo'n youth labour league. Die had dus in opdracht mensne vermoord, en voelde zich daar niet al te best over nu. Volgens mij
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:56:10 #227
160346 Mavro
Black & Red
pi_73426932
Ik dacht ook even dat die gozer van de youth labour league en zijn zoon hetzelfde waren maar het klopte niet qua plot, ze leken gewoon uiterlijk op elkaar.

Interessante verhaallijn voor Chase, voor beide posities (dictator vermoorden vs. niet vermoorden) was wat te zeggen en je werd al snel gedwongen om op een hoger ethisch niveau deze zaak te bekijken. Ik ben er zelf nog niet uit wat ik gedaan zou hebben.

House en de onderbuurman was ook leuk! Gelukkig mag hij nog even bij Wilson blijven wonen
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_73436513
Goeie aflevering, heel droog bekeken vind ik het niet echt een dilemma, je kan als doctor niet verantwoordelijk zijn voor wat iemand gaat doen nadat je hem behandeld hebt net zoals de politie niet iemand kan oppakken voordat hij wat gedaan heeft.

Chase niet of wel aangeven dat is pas echt een dilemma, bedoel hij heeft meer nut in het ziekenhuis dan in de gevangenis.
pi_73436763
Geweldige episode!

O.a. omdat hij Taub-loos was. Kon die druiloor nooit echt goed hebben. Laten we hopen dat hij wegblijft!

''Bootiecall? Gimme 20 minutes to not shower''

Geeft Chase nu zijn chirurgenbaantje weer op om voor House te werken? En Cameron? Die was toch afdelingshoofd van de ER?
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:25:05 #230
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_73438038
Go Foreman!!!

NIet van hem verwacht.

Maja is het niet gewoon zo dat er weer een nieuwe dictator komt die alsnog alle kakkerlakker uitroeit?
In een perfect world komen de goeie natuurlijk aan de macht maar zo werkt dat toch niet in dat soort landen?!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_73438413
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:34 schreef Richardfun het volgende:
Vond het echt een geweldige aflevering. Vooral James Earl Jones, die toch meestal de grijze, knuffelbare neger is, of een generaal of zo. Vond hem uitstekend als geschifte dictator. Kleine gewetensvraag voor de anderen: zou je, als je zelf doktor was, hem behandeld hebben zo goed als je kan of zou je Chase zn route gevolgd hebben?

Vind het moeilijk, maar denk het tweede...
Chase heeft verkeerd gehandeld. Hij is arts, het is zijn taak om mensen ongeacht hun achtergrond, denkwijzen of wat dan ook medische hulp te verlenen, daar heeft hij zelfs een eed voor afgelegd. Als je het als arts verwerpelijk vindt om zo iemand te helpen, dan moet je dat niet doen. Maar iemand "vermoorden" die zijn leven in jouw artsenhanden heeft gelegd is moreel verwerpelijk.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:42:02 #232
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_73438721
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:34 schreef Ayurvedwa het volgende:

[..]

Chase heeft verkeerd gehandeld. Hij is arts, het is zijn taak om mensen ongeacht hun achtergrond, denkwijzen of wat dan ook medische hulp te verlenen, daar heeft hij zelfs een eed voor afgelegd. Als je het als arts verwerpelijk vindt om zo iemand te helpen, dan moet je dat niet doen. Maar iemand "vermoorden" die zijn leven in jouw artsenhanden heeft gelegd is moreel verwerpelijk.
^Goed verwoord.
Op het moment dat het idee alleen al in z'n hoofd kroop had hij er goed aan gedaan zichzelf van de zaak af te laten halen.

Dit verhaal krijgt vast nog een staartje in een toekomstige aflevering.

oh en.. James Earl "This is CNN" Jones

[ Bericht 9% gewijzigd door Kleffe_Dop op 06-10-2009 21:52:00 ]
pi_73438736
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:51 schreef Imperfect-Angel het volgende:
O.a. omdat hij Taub-loos was. Kon die druiloor nooit echt goed hebben. Laten we hopen dat hij wegblijft!
Taub was één van de weinige personen na die hele kandidaten selectie die ik wel uit kon staan.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 22:07:00 #234
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73439611
quote:

[..]

In wezen zijn we het er waarschijnlijk allemaal over eens dat het erg fijn zou zijn als die man ter plekke op natuurlijke wijze een hartaanval had gekregen: dood. Maar zodra we zoiets zelf induceren mag het niet meer. Ik vind de redenering "arts, eed, mag niet" veel te simpel.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 22:20:50 #235
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_73440102
Foreman verbrandde toch het bewijs aan het einde van de aflevering? Het lijkt me sterk dat het nog een vervolg krijgt, Chase en Foreman zijn de enige die er van af wisten...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_73440426
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Foreman verbrandde toch het bewijs aan het einde van de aflevering? Het lijkt me sterk dat het nog een vervolg krijgt, Chase en Foreman zijn de enige die er van af wisten...
In de preview na de aflevering was in ieder geval te zien dat deze verhaallijn nog doorgaat volgende week, dus er zal vast nog wel iets mee gebeuren... ooit.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 22:38:41 #237
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_73440883
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:28 schreef OMG het volgende:

[..]

In de preview na de aflevering was in ieder geval te zien dat deze verhaallijn nog doorgaat volgende week, dus er zal vast nog wel iets mee gebeuren... ooit.
Ah, die kijk ik nooit. Nouja, we zien het wel.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:52:58 #238
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_73443835
quote:
Chase krijgt vast berouw en vertelt het zijn lieftallige vrouwtje ..
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 00:37:03 #239
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73444927
Geniale aflevering. Eerste generatie Ducklings terug, House in topvorm, leuke grapjes van Wilson (hij deed Bill van True Blood na ), interessante case (hoewel Afrikaanse accenten altijd enorm irritant zijn om aan te horen). Zo'n aflevering als deze is toch 1000x interessanter en vermakelijker dan House een beetje gekkigheden zien uithalen in een inrichting met een stel psychisch gestoorde mensen .
2000 light years from home
  woensdag 7 oktober 2009 @ 00:47:55 #240
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73445155
ik vond het wederom een mooie/goede aflevering, House os tof., ik moest lachem om zijn "emoticons"

En verder idd Wilson met zijn verwijzing naar True Blood
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_73446027
quote:

[..]

Ben het niet oneens met je, maar in zo'n situatie kan je er niet van uit gaan dat het alleen de ratio in een mens is die de beslissing neemt. Ik zou me goed voor kunnen stellen dat ik dezelfde beslissing zou nemen, wetende dat ik een gigantische 'zonde' bega...
pi_73446030
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 00:37 schreef Merkie het volgende:
Geniale aflevering. Eerste generatie Ducklings terug, House in topvorm, leuke grapjes van Wilson (hij deed Bill van True Blood na ), interessante case (hoewel Afrikaanse accenten altijd enorm irritant zijn om aan te horen). Zo'n aflevering als deze is toch 1000x interessanter en vermakelijker dan House een beetje gekkigheden zien uithalen in een inrichting met een stel psychisch gestoorde mensen .
Heb dat Tru Blood stukje 3x teruggespoeld. Wilson die met diepe stem zegt 'Sookie'
pi_73448430
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 00:37 schreef Merkie het volgende:
hoewel Afrikaanse accenten altijd enorm irritant zijn om aan te horen
ik vind ze juist mooi engels praten, ik vind nederlanders die engels praten juist lelijk.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:49:50 #244
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_73453719
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:26 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Z'n zoon kwam aan het einde het lijk bekijken. Volgens mij
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:05 schreef banananasi het volgende:
Was het nou zijn zoon die hem probeerde te vermoorden (die je aan het einde zag)?
Onder het motto: Alle negers lijken op elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was je erbij?
pi_73460939
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

^Goed verwoord.
Op het moment dat het idee alleen al in z'n hoofd kroop had hij er goed aan gedaan zichzelf van de zaak af te laten halen.

Dit verhaal krijgt vast nog een staartje in een toekomstige aflevering.

oh en.. James Earl "This is CNN" Jones
Beter bekend van "Luke, I am your father"
pi_73461313
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:38 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Beter bekend van "Luke, I am your father"
Alleen is dat een foute quote. .
pi_73463794
quote:
Die afrikanen nemen het lichaam mee om zelf een autopsie uit te voeren. Dan kan er wellicht ineens aan het licht komen dat er 'fouten' zijn gemaakt en gaan ze daar onderzoek naar doen? Kan dus ook zonder het verbrande bewijs best wel 'n staartje krijgen.
pi_73466220
quote:

[..]

Ach als in 1944 en een of andere arts Hitler een dodelijk spuitje had gegeven dan had de wereld gejuiched en was die arts een held geweest. Ik vind Chase ook een held op kleiner niveau.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
  donderdag 8 oktober 2009 @ 01:06:23 #249
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_73476056
Vette aflevering
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_73496140
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:51 schreef OMG het volgende:

[..]

Alleen is dat een foute quote. .
Boeiend, iedereen weet wat ik bedoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')