abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 september 2009 @ 16:15:46 #76
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73041154
Precies, dan kom je weer een beetje bij, want ik raak zo langzamerhand ook echt op op op....
En de eerste geef je om 6u? Want dat is wel vroeg vind ik. Het zou voor ons (ook qua werk straks) handiger om 7u zijn, maar dan krijgen ze de flessen overdag wel dicht op elkaar.... Hoe oud is Leander nu? En laat je hem ook nog slapen tussen 18 en 20?
pi_73041221
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef mikoxx het volgende:
Precies, dan kom je weer een beetje bij, want ik raak zo langzamerhand ook echt op op op....
En de eerste geef je om 6u? Want dat is wel vroeg vind ik. Het zou voor ons (ook qua werk straks) handiger om 7u zijn, maar dan krijgen ze de flessen overdag wel dicht op elkaar.... Hoe oud is Leander nu? En laat je hem ook nog slapen tussen 18 en 20?
Leander is net 10 weken geweest. Na de fles van 18u slaapt ie van 18:30 tot 19:30 dan in bad, fles en naar bed. Hij word dan standaard kwart voor 6 weer wakker. Dan ligt ie bij ons in bed nog beetje te keuvelen en dan krijgt ie de fles.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 23 september 2009 @ 16:17:51 #78
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73041230
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef Vicky het volgende:
Wij liggen voor 23.00 in bed.
Misschien dat ik eens ga kijken of ik elke fles een kwartiertje naar voren kan schuiven dus om 6-9.45-13.30-17.15-21.00.
Wie weer gaat dat wel lukken en kunnen wij ook eerder naar bed
Zo dachten wij t ook te doen idd, alleen dan beginnen om 7u en eindigen om 22. Dan kunnen we zelf om 22.30 naar bed. Nu is het vaak zo rond 24 voordat alles ligt en da's wel laat....
pi_73041237
De wekker gaat hier toch om 6.00 en het komt beter uit, ook met het wegbrengen van Amber. Tess ligt na de fles bi nen 3kwartier weer in bed en slaapt dan tot 8.30-9.00
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 23 september 2009 @ 16:19:19 #80
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73041270
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:17 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Leander is net 10 weken geweest. Na de fles van 18u slaapt ie van 18:30 tot 19:30 dan in bad, fles en naar bed. Hij word dan standaard kwart voor 6 weer wakker. Dan ligt ie bij ons in bed nog beetje te keuvelen en dan krijgt ie de fles.
Wat een prachtig ritme hebben jullie dan al!
  woensdag 23 september 2009 @ 16:51:33 #81
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73042342
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:19 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Wat een prachtig ritme hebben jullie dan al!
Hier ook nog geen ritme qua slapen overdag hoor. pff soms denk ik wel eens wanneer was dat ook alweer bij Milan. Komt vanzelf zullen we maar denken. Qua flessen hebben we een heel goed ritme. Eerste fles tussen 6,30 en 7 uur, dan rond 11.15-11.30 en dan om 15,30 en 19.30 en dan slapen!!
  woensdag 23 september 2009 @ 16:55:32 #82
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73042451
Heerlijk zo snel een mooi ritme, dat hadden en hebben we met Lennon ook. Ideaal.

H&M vind ik trouwens dus bijna geen leuke kleertjes hebben voor jongens in de maat 74/80. Moet ook zeggen dat bruine kleren er bij ons niet inkomen, op de een of andere manier heb ik daar iets tegen. Niemand hier in huis draagt bruin Ik ben meer van het blauw, grijs en zwart. Lennon draagt wel iets meer kleuren trouwens, anders wordt het zo donker allemaal...

Lennon is vandaag 8 maanden alweer...
Make love, not war ☮
  woensdag 23 september 2009 @ 16:56:28 #83
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73042480
De slaapjes wisselen elkaar overdag echt af hier, en dat is soms best lastig
Jullie zitten dus al op vier flessen? Van ons cb mogen we pas naar 4 als ze 5 maanden zijn. Ze zijn nu bijna 3,5 (zo 15 weken). Dus dat duurt nog even. Wat heerlijk dat ze dan na 19.30 gaan slapen!!!!
pi_73042775
elin loopt nu heel fier om de tafel heen zomaar hoppa op r knietjes, staan en wandel
wat een mooi verjaardagscadeautje
pi_73042813
Wat goed Kleurdoos
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 23 september 2009 @ 17:11:10 #86
248986 MamaNik
pi_73042905
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:56 schreef mikoxx het volgende:
De slaapjes wisselen elkaar overdag echt af hier, en dat is soms best lastig
Jullie zitten dus al op vier flessen? Van ons cb mogen we pas naar 4 als ze 5 maanden zijn. Ze zijn nu bijna 3,5 (zo 15 weken). Dus dat duurt nog even. Wat heerlijk dat ze dan na 19.30 gaan slapen!!!!
Ja dat kunnen ze willen bij cb maar ik maakte ze wakker om 23.00 uur en dan ging er 10cc in, dus daar ga ik echt geen fles voor maken. En ze doen het er prima op, bij Milan hing ik echt aan dat CB maar nu kan het me echt gestolen worden, ga erheen om te kijken hoe zwaar ze zijn en voor hun prikken maar voor de rest.....
  woensdag 23 september 2009 @ 17:26:14 #87
248986 MamaNik
pi_73043288
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:06 schreef Kleurdoos het volgende:
elin loopt nu heel fier om de tafel heen zomaar hoppa op r knietjes, staan en wandel
wat een mooi verjaardagscadeautje
Wow!! wat goed van Elin
  woensdag 23 september 2009 @ 18:01:54 #88
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73044262
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:11 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Ja dat kunnen ze willen bij cb maar ik maakte ze wakker om 23.00 uur en dan ging er 10cc in, dus daar ga ik echt geen fles voor maken. En ze doen het er prima op, bij Milan hing ik echt aan dat CB maar nu kan het me echt gestolen worden, ga erheen om te kijken hoe zwaar ze zijn en voor hun prikken maar voor de rest.....
Haha, oke, tja... nieuwbakken mama he?
Wanneer ben jij naar 4 flessen gegaan dan?
Onze jongens slapen ook altijd erg vast om 23u, we moeten ze ook echt wakker maken. Maar goed, 3,5 maand lijkt me nog wel een beetje erg vroeg om naar 4 flessen te gaan. Al worden ze er niet heel blij van als we ze wakker maken

Elin!! Knapperd!
pi_73044311
Tess, wat goed van jou! Jij en Ko lopen wel gelijk op he? Ko draaide vandaag van rug naar zij en toen bijna door naar buik maar begon te brullen omdat hij zijligging stom vindt.

Elin, fiere wandelaarster! Wat goed en gefeliciteerd Kleurdoos!

Ko is bijna weer beter, hij hoest en proest nog wel, snottert ook nog af en toe maar hij is weer vrolijk! En lief en echt mijn knulletje, wat graag om zich heen kijkt en contact maakt.
Hij pakt al dingetjes vast en is weer enthousiast aan het spelen, lachen en kletsen. Daaraan merk ik dat hij zich echt een paar dagen helemaal niet lekker heeft gevoeld.

Poeh, wat knap trouwens dat jullie al die tijden zo goed weten, bij ons is het echt een rommeltje. Als je wil drinken krijg je drinken en als je vies bent ga je in bad. Als je gaapt naar bed etc. We krijgen er niet zo'n strak ritme in. Dat lukt me voor mezelf ook nooit dus ik vind het knap hoe jullie het doen!
Aan de andere kant gaat het allemaal prima hier, lekker huishouden van Jan Steen!

Diaan, ik moest lachen dat er niemand bij jullie bruin draagt!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73044498
Wat Goeeeeed Elin Seb gaat meteen in training

Seb heeft vandaag geknutseld Kijk eens wat een kunstwerk, Blij dat ik vandaag niet op de fiets was

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_73044566
Dat trotse koppie erachter!
  woensdag 23 september 2009 @ 18:13:27 #92
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73044586
Dat is wel heel mega zeg!! Vond hij t leuk om te doen?
pi_73044593
Wat tof
pi_73044704
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef mikoxx het volgende:
Dat is wel heel mega zeg!! Vond hij t leuk om te doen?
Hij vond het super leuk volgens de leidsters. Hij heeft de andere baby's ook nog even meegeholpen (tja probeer die van ons maar eens op dat stukje papier te houden) Ze hebben gewoon wat klodders verf op het papier gedaan, kind in de luier erbij en verven maar
Daarna ging hij in bad, wat natuurlijk ook heel tof was. Alles nat gespetterd De verf was trouwens wel een beetje in zijn huid getrokken hadden ze gezien dus nu heeft hij een beetje blauwe benen.
pi_73045220
Hoi

Ik kom me maar even melden hier, samen met Lotte. Lotte is op 20-09-2009 geboren om 10.21u en woog toen 3400gram en was 51cm. Na die tijd heeft ze 2 dagen onafgebroken geslapen, zelfs eten hoefde ze niet. Nu komt ze wel netjes iedere 3 a 4u voor een voeding. Borstvoeding gaat niet zo als het gaan moet, een hele mond vol tepel bevalt d'r niet zo. We hebben 1 dag met een spuitje gevoed, maar nu ze toch zo'n 50ml wegklokt is dat geen doen meer. Nu dus kolven+flesje en als het dan in een paar dagen nog niet gaat, proberen we een tepelhoedje. BV is gelukkig wel goed opgang gekomen, ik kolf nu ongeveer 75ml per keer.

En nog even wat crosspost-foto's voor de gezelligheid!

Lotte!
Noah!
pi_73045323
wat een leuke datum! welkom en gefeliciteerd met Lotte!
pi_73046209
Linda, Aw hele verse baby foto's Gefeliciteerd met jullie mooie meisje Lotte!

Estrys, wat een mooi kunstwerk van Seb (lijkt me ook lollig voor de leidsters om zo te schilderen)

Kleurdoos, feli met je verjaardag en wat goed van Elin zeg!

Diaan, hoera Lennon ook alweer 8 maanden!

Hier is mijn meisje toch echt ziek. Ze had vanmorgen weer koorts en weinig gedronken dus toch naar de huisarts. Heeft ze gewoon een fikse oorontsteking. Waarom heb ik daar nou niet aan gedacht van de week.. Nu antibiotica meegekregen en hopelijk werkt het snel.
pi_73047153
Elin! wat goed!

Lotte wat is ze mooi zeg Linda en wat kijk je gelukkig op die tweede foto
jammer dat de bv niet zo loopt als je zou willen, hopelijk gaat het met kolven wel goed enzo

En al die ritmes hmm. Hier zit er wel een ritme in, idd wat sly al zegt, voeden-verschonen-(voeden, meestal wil ze niet meer) daarna even spelen/fysio oefeningen doen, dan knuffelen, heel soms nog een klein slokje voeden en daarna gaat ze terug naar bed. Dat is dan ook gelijk het enige ritme wat we hebben een ritme qua tijd is er niet. Ik voed volledig op haar verzoek dus het scheelt nogal eens van keer tot keer Over het algemeen krijgt ze 5 voedingen op een dag en laat ze er gemiddeld 5 uur tussen. overdag vaak zo'n 4 uur en 's avonds zo'n 6 uur. Voorlopig vind ik het wel prima zo zoals het gaat, maar het scheelt dat ik straks weer vanuit huis werk. Een ritme op de klok is nog niet echt noodzakelijk.

Grasjes, beterschap voor je meisje
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73047293
Gefeliciteerd Linda!
pi_73047769
Lotte! Mooi klein meisje en inderdaad Linda, je glimt als een trotse mama!
Misschien lukt het goed met een tepelhoedje, maar hopelijk lukt het ook zonder! Misschien moet ze eerst weer op haar geboortegewicht zijn en dus sterker zijn om goed aan te kunnen happen.

Grasjes, wat sneu een oorontsteking. Hopelijk slaat de kuur snel aan en is ze gauw weer beter. Voel je niet schuldig hoor.

Huup, bij ons ook op verzoek en nu Ko niet lekker is wil hij weer vaker kleine beetjes drinken, omdat het niet lukt vanwege zijn dichte neus, of omdat zijn keel pijn doet, denk ik. Zo is het beetje ritme wat er was weer van de kaart.
Maar goed, ik kan ook thuis werken en mijn lief ook, dus ik zit in dezelfde luxepositie als jij.

Ik merk wel dat ik goed moet communiceren met mijn lief, omdat ik degene ben die het voedschema in de gaten houdt en als ik dan een middag weg ga, weet hij niet precies wanneer er weer gedronken moet worden.
Ko zijn hongersignalen zijn ook niet zo duidelijk meer. Zo probeerde P. hem laatst te voeden terwijl Ko zich alleen maar verveelde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')