Leander is net 10 weken geweest. Na de fles van 18u slaapt ie van 18:30 tot 19:30 dan in bad, fles en naar bed. Hij word dan standaard kwart voor 6 weer wakker. Dan ligt ie bij ons in bed nog beetje te keuvelen en dan krijgt ie de fles.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef mikoxx het volgende:
Precies, dan kom je weer een beetje bij, want ik raak zo langzamerhand ook echt op op op....
En de eerste geef je om 6u? Want dat is wel vroeg vind ik. Het zou voor ons (ook qua werk straks) handiger om 7u zijn, maar dan krijgen ze de flessen overdag wel dicht op elkaar.... Hoe oud is Leander nu? En laat je hem ook nog slapen tussen 18 en 20?
Zo dachten wij t ook te doen idd, alleen dan beginnen om 7u en eindigen om 22. Dan kunnen we zelf om 22.30 naar bed. Nu is het vaak zo rond 24 voordat alles ligt en da's wel laat....quote:Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef Vicky het volgende:
Wij liggen voor 23.00 in bed.
Misschien dat ik eens ga kijken of ik elke fles een kwartiertje naar voren kan schuiven dus om 6-9.45-13.30-17.15-21.00.
Wie weer gaat dat wel lukken en kunnen wij ook eerder naar bed
Wat een prachtig ritme hebben jullie dan al!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:17 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Leander is net 10 weken geweest. Na de fles van 18u slaapt ie van 18:30 tot 19:30 dan in bad, fles en naar bed. Hij word dan standaard kwart voor 6 weer wakker. Dan ligt ie bij ons in bed nog beetje te keuvelen en dan krijgt ie de fles.
Hier ook nog geen ritme qua slapen overdag hoor. pff soms denk ik wel eens wanneer was dat ook alweer bij Milan. Komt vanzelf zullen we maar denken. Qua flessen hebben we een heel goed ritme. Eerste fles tussen 6,30 en 7 uur, dan rond 11.15-11.30 en dan om 15,30 en 19.30 en dan slapen!!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:19 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Wat een prachtig ritme hebben jullie dan al!
Ja dat kunnen ze willen bij cb maar ik maakte ze wakker om 23.00 uur en dan ging er 10cc in, dus daar ga ik echt geen fles voor maken. En ze doen het er prima op, bij Milan hing ik echt aan dat CB maar nu kan het me echt gestolen worden, ga erheen om te kijken hoe zwaar ze zijn en voor hun prikken maar voor de rest.....quote:Op woensdag 23 september 2009 16:56 schreef mikoxx het volgende:
De slaapjes wisselen elkaar overdag echt af hier, en dat is soms best lastig![]()
Jullie zitten dus al op vier flessen? Van ons cb mogen we pas naar 4 als ze 5 maanden zijn. Ze zijn nu bijna 3,5 (zo 15 weken). Dus dat duurt nog even. Wat heerlijk dat ze dan na 19.30 gaan slapen!!!!
Wow!! wat goed van Elinquote:Op woensdag 23 september 2009 17:06 schreef Kleurdoos het volgende:
elin loopt nu heel fier om de tafel heenzomaar hoppa op r knietjes, staan en wandel
wat een mooi verjaardagscadeautje
Haha, oke, tja... nieuwbakken mama he?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:11 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze willen bij cb maar ik maakte ze wakker om 23.00 uur en dan ging er 10cc in, dus daar ga ik echt geen fles voor maken. En ze doen het er prima op, bij Milan hing ik echt aan dat CB maar nu kan het me echt gestolen worden, ga erheen om te kijken hoe zwaar ze zijn en voor hun prikken maar voor de rest.....
Hij vond het super leuk volgens de leidsters. Hij heeft de andere baby's ook nog even meegeholpen (tja probeer die van ons maar eens op dat stukje papier te houden) Ze hebben gewoon wat klodders verf op het papier gedaan, kind in de luier erbij en verven maarquote:Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef mikoxx het volgende:Dat is wel heel mega zeg!! Vond hij t leuk om te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |