abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73035076
Mutsjes van KD zijn hartstikke tof Ik mag wel reclame voor je maken toch?
p.s. zoals jij praat over wat je nu allemaal voor Elin koopt denk ik dat ik gewoon vaste klant voor 2ehands kleertjes bij je ga worden

Sly, wat sneu dat Senna nog zo veel krampjes heeft Hier lijkt het bijna over te zijn.
En we zijn na een paar mindere nachten weer een beetje terug bij het 1u - 5u - 9u ritme 's nachts, wat prima te doen is zeker omdat D. de voeding om 1u doet, dus daar slaap ik ook doorheen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73035144
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:39 schreef innepin het volgende:
Mutsjes van KD zijn hartstikke tof Ik mag wel reclame voor je maken toch?
p.s. zoals jij praat over wat je nu allemaal voor Elin koopt denk ik dat ik gewoon vaste klant voor 2ehands kleertjes bij je ga worden

Sly, wat sneu dat Senna nog zo veel krampjes heeft Hier lijkt het bijna over te zijn.
En we zijn na een paar mindere nachten weer een beetje terug bij het 1u - 5u - 9u ritme 's nachts, wat prima te doen is zeker omdat D. de voeding om 1u doet, dus daar slaap ik ook doorheen
paste ie uberhaupt ?

en tweedehandsklant is prima hoor
maar volgens mij zijn bijna alle meisjesmoeders hier al 2ehandsklant bij me
  woensdag 23 september 2009 @ 12:51:21 #53
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73035306
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:42 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

paste ie uberhaupt ?

en tweedehandsklant is prima hoor
maar volgens mij zijn bijna alle meisjesmoeders hier al 2ehandsklant bij me
Goed teken toch?? Dan heb je leuke kleertjes!
pi_73035324
ze is nu net wakker en ligt nu te drinken

innepin, krampjes leken hier ook vrijwel over, tot afgelopen naht dus.
en jij mag echt niet alle spullen van kleurdoos kopen, hoor!! er zijn meer gegadigden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73035404
KD, nog niet geprobeerd Komt vast goed.
Miss sly, da´s ook balen dat ze dan ineens terugkomen...

En ik kocht maar heel weinig van KD maar ik kreeg er heel veel
pi_73035472
Bar, Iris komt 's morgens vaak om de 2 uur, dan maakt ze 's middags een langere ruk.
Tijden zijn ongeveer 4.00 - 8.00 - 10.00 - 12.30 - 17.30 - 21.00

Lekker miss_sly, even uitslapen .

Mikoxx, ik wil de laatste voeding nog niet echt eerder gaan geven, zou het wel lekker vinden als ze (en dat mag heel langzaam) toch nog ietsje langer slaapt. Maar geduld is een schone zaak en als ik anderen soms hoor heb ik eigenlijk niet eens zoveel te klagen, dus ik neem het maar ff voor lief en kruip zelf ook tussen 9 en 10 mn mandje in.
Fake it till you make it...
pi_73035651
Dat zijn denk ik wel fijne tijden.
hoop eigenlijk dat wij dat ook weer beetje terug gaan krijgen.
al was het vannacht 03.30-07.30 (die kwam er tevens ook weer volledig uit) 09.30-11.30-12.30

de late voeding ligt hier ergens tussen 21 en 23 uur. is tot op heden nog telkens net even een andere tijd geweest.
en nu hij wat verkouden is, word hij snachts nog wakker rond 01.00 uur,alleen dan wilt hij niet drinken, maar even bij ons liggen daarna kunnen we hem zo terug in zijn bedje liggen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73035689
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:57 schreef innepin het volgende:
KD, nog niet geprobeerd Komt vast goed.
Miss sly, da´s ook balen dat ze dan ineens terugkomen...

En ik kocht maar heel weinig van KD maar ik kreeg er heel veel

jammer voor jou dat mijn lief geen grotere doos kon vinden
pi_73036280
Bar, wat sneu dat hij verkouden is en daardoor wakker wordt. Zo te lezen is het dan ook wel snel weer goed nadat hij even bij jullie heeft gelegen.
Geef je nu de voeding weer volledig uit de borst of kolf je nog steeds af ivm het spugen?
pi_73036341
wij zitten nog steeds op 6-10-14-18-22
Het cb zei al dat we de flessen wat korter op elkaar mogen gaan doen zodat ze eerder ligt maar de ka vond het nog te vroeg.
Heb woensdag een afspraak bij de ka en dan gaan we weer verder kijken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73036489
volledig de borst,het kolven was best lastig, en vergde ook wat van m'n tepels.
en een voorraadje aanleggen werd me zo ook bemoeilijkt.

Het spugen neem ik nu maar voor lief, al is het gelukkig al stukken minder (gisteren een volledige voeding, en vanmorgen een hele voeding)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73039692
Mijn meisje rolde net van buik naar rug
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73039948
Vicky, op zich ook wel mooie tijden toch?

Bar, zonde als hij zoveel terugspuugd. Iris blijft ook aardig spugen, heb laatst al een keer geprobeerd met een lepeltje nutriton aangemaakt met water voor en na de voeding, het hielp wel, maar ze kreeg het maar lastig weg en nu staat het pak aangebroken op het aanrecht te staan en twijfel ik steeds of ik het wel of niet zal doen... En dan vind ik het op dat moment weer te omslachtig en doe ik het maar niet en spuugt ze de boel weer onder. Ach ja, de wasmachine draait wel
pi_73039955
Rollende Tess woei!
pi_73040060
Ik ben ook wel tevreden met de tijden!

Hier ook eenaangebroken pak nutriton. Tess geeft soms ook meer dan een mondje terug. Amber kon niet poepen met dat spul dus vandaar dat ik terughoudend ben
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73040093
Hier nog helemaal niks van een schema of bij benadering vaste tijden waarop hij drinkt. Ik kijk ook nooit op de klok, werkelijk geen flauwidee hoeveel en hoe vaak per dag en nacht hij drinkt. Heerlijk zo

Op het CB geweest en Toby weegt nu 4870 gram en is 57 cm lang. Hij heeft al sinds zijn geboorte rode vlekjes die zomaar verschijnen en vanzelf weer verdwijnen. Eerst waren ze klein en alleen in zijn gezicht, sinds een paar dagen zijn ze groter en zitten ze ook op de rest van zijn lichaam.
Volgens de (nieuwe) arts moet ik geen koolzuurhoudende dranken meer drinken, mag ik geen aardbeien en kiwi's meer eten en max. 2 glazen sinaasappelsap per dag drinken

Na een wederom roerige nacht waren we vanmorgen allebei zo vies van alle gelekte en uitgespuugde melk dat we wel moesten douchen voordat we de deur uit konden om naar de psz te gaan en daarna gelijk door naar het CB. In recordtempo dus voor het eerst alleen gedoucht met Toby en dat ging prima!
Ik had hem bloot en in een handdoek gewikkeld in de maxi cosi in de badkamer gezet. Eerst mijn haar gewassen, toen Toby erbij gepakt, gewassen, terug in de cosi en toen mezelf verder gewassen. En ergens tussendoor zelfs nog een korte voeding ertussen gegooid ook!!
.... met gevoel voor drama....
pi_73040109
Tess aan de rol
.... met gevoel voor drama....
pi_73040457
Rollende Tess
Kersjes, flinke jongen is Toby zeg!
  woensdag 23 september 2009 @ 16:04:09 #69
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73040709
Wat goed van Tess!!!

Weet iemand wanneer er een 'sprongetje' is? Dan is je kindje toch huilerig en willen ze slecht drinken? Ik weet niet wat hier aan de hand is, temperatuur is prima, maar ze zijn echt allebei uit hun hum vandaag. Ze hebben maandag prikken gehad, kunnen ze daar nu nog last van hebben?
pi_73040780
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:36 schreef Vicky het volgende:
wij zitten nog steeds op 6-10-14-18-22
Het cb zei al dat we de flessen wat korter op elkaar mogen gaan doen zodat ze eerder ligt maar de ka vond het nog te vroeg.
Heb woensdag een afspraak bij de ka en dan gaan we weer verder kijken.
Leander heeft zelfde ritme ongeveer maar die krijgt de fles van 22 om 20. Als we die om 22 geven zoals het cb wil komt ie 's nachts om de 2 uur Dus wel laten hem lekker zoals ie nu doet. Soms schommeld het iets omdat ik dan een fles iets eerder geef omdat we weg moeten zeg maar.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 23 september 2009 @ 16:09:39 #71
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73040916
Hier zitten we op 7-11-15-19-23. Als jullie de flessen van 18 en 20 geven MeNicole, drinkt Leander dan om 20u wel goed? Omdat ze zo dicht op elkaar zitten.... Of geef je om 18u minder? De laatste fles om 23u bevalt ons nl niet zo goed, omdat M. om 5 u klaarwakker is (en blijft tot 7u)
pi_73040956
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:09 schreef mikoxx het volgende:
Hier zitten we op 7-11-15-19-23. Als jullie de flessen van 18 en 20 geven MeNicole, drinkt Leander dan om 20u wel goed? Omdat ze zo dicht op elkaar zitten.... Of geef je om 18u minder?
Hij krijgt idd om 18u maar 120. En dan de fles van 20 is een grote van 210. Hij drinkt ze alle 2 helemaal leeg.
pi_73040971
Tess

hier ben ik een beetje een ritme aan het proberen te creeeren sinds twee dagen. een beetje volgens het boekje regelmaat en inbakeren, een beetje van mezelf
ik doe voeden-verschonen-voeden, spelen/knuffelen, box en dan zou ze dus naar bed moeten. dat doet ze dus niet, dius ga ik dan met haar in de doek wandelen, of op bed liggen, of op de arm proberen te laten slapen. so far lijkt het te werken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73041012
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:09 schreef mikoxx het volgende:
De laatste fles om 23u bevalt ons nl niet zo goed, omdat M. om 5 u klaarwakker is (en blijft tot 7u)
Wij zijn zelf ook helemaal geen avond mensen. We moesten steeds de wekker zetten om 23u. Ik was echt helemaal op. Toen elke dag de fles eerder gedaan en hij doet het er prima op. Kunnen we gewoon om half 10 naar bed Of soms al om half 9
pi_73041138
Wij liggen voor 23.00 in bed.
Misschien dat ik eens ga kijken of ik elke fles een kwartiertje naar voren kan schuiven dus om 6-9.45-13.30-17.15-21.00.
Wie weer gaat dat wel lukken en kunnen wij ook eerder naar bed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')