Nou daar was ik al achter hoe hard ze groeien, bij Milan ging het zooo hard die heeft toen maar 2 weken maat 56 aangehad, heb ik het met deze 2 toch langer volgehouden! En bij mij krijgen ze alleen nog maar melk dus dat scheelt. Maar Milan heeft ook altijd wel merkkleding, vanisch doet wonderen hierquote:Op woensdag 23 september 2009 06:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik kocht me eerst ook suf tot ik de snelheid waarmee ze groeide bemerkte
nu koop ik liever speelgoed en goede basiskledingstukken.
speelgoed is loeiduur maar je kan er langer mee.
Heb liever dat ze fijn kan spelen dan dat ze er weer hartstikke schattig uitziet (3 uur lang..want met rapley houd je vrijwel niets schoon, zelfs met slab)
Ja maar jij hebt een meisje, en dan vind ik de kleding van de hema en hm echt veeeeel leuker dan voor jongens!quote:Op woensdag 23 september 2009 07:52 schreef Kleurdoos het volgende:
mja merkklding schmerkkleding zeg ik altijd maar
om kwaliteit hoef je t niet te doen.dan koop ik net zo lief 5 truitjes van de hema.
en omdat t duurzaam is dus al helemaal niet
Maargoed..ik ben dan ook maar een modaaltje
hmm denk ook niet dat ze echt honger hebben maar ze worden gewoon heel vaak wakker. en om 6 uur zijn de klaar met slapen. dat 6 uur vind ik niet zo erg, maar s'nachts tig keer wakker vind ik lastiger.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:51 schreef Estrys het volgende:
Normale hoeveelheid voeding en dan rijstebloem inderdaad. Nou heb ik het idee dat rijstebloem niet erg vult overigens.
Helaas hebben wij dat met rijstebloem nooit op kunnen lossen.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:58 schreef MamaNik het volgende:
[..]
hmm denk ook niet dat ze echt honger hebben maar ze worden gewoon heel vaak wakker. en om 6 uur zijn de klaar met slapen. dat 6 uur vind ik niet zo erg, maar s'nachts tig keer wakker vind ik lastiger.
hahaha mijn man zegt ook vaak, maar goed dat we 3 jongens hebben als we meiden hadden gehad had je je echt helemaal ziek gekocht aan kleding voor ze! En er is weinig keus voor jongens, maar als die keus dan nog leuk was dan was het niet zo erg. Maar eens in de zoveel tijd vind ik er iets leuks loop er altijd even doorheen bij de hema, de rompers zweer ik bij maar ja die zitten onder hun kleding dus heb vaak gewoon witte. Of van Petit Bateau die blijven echt schitterend!quote:Op woensdag 23 september 2009 08:00 schreef Kleurdoos het volgende:
elin zit tussen 74 en 80 in![]()
en ik vind anders die spijkerbroekjes van de hema echt prachtig en de jongensrompers en truitjes ook wel
vor jongens is er niet veel keus, daar zou ik wel blij van worden. Ik ben kiesmoeilijk
Pap mogen die van mij nog niet (4maanden) ik ga het maar proberen met rijstebloem dan zie ik het wel.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Helaas hebben wij dat met rijstebloem nooit op kunnen lossen.
Wij geven hem nu nog een papfles voor het slapen gaan. We geven die pyamapapjes van nestle. (kant en klaar in een pakje) en dan slaapt hij meestal wel door, alleen van de week waren die op en toen heb ik rijstebloem gegeven. Werd hij dus wel weer tig keer wakker![]()
Bij de Hema hebben ze op zich wel grappig jongensspul. Merk wel dat ze vanaf maat 74 leukere dingen hebben dan bv 62.
Maar Mexx is wel helemaalIk ben fan, alleen zo duur nieuw.
sinds ze kruipt heeft ze voornamelijk goodmoodpakjes aan..zootjes eronder en beenwarmers of maillot vor knieschaafplekjes en en kan er vandoor. ideaalquote:Op woensdag 23 september 2009 08:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Helaas hebben wij dat met rijstebloem nooit op kunnen lossen.
Wij geven hem nu nog een papfles voor het slapen gaan. We geven die pyamapapjes van nestle. (kant en klaar in een pakje) en dan slaapt hij meestal wel door, alleen van de week waren die op en toen heb ik rijstebloem gegeven. Werd hij dus wel weer tig keer wakker![]()
Bij de Hema hebben ze op zich wel grappig jongensspul. Merk wel dat ze vanaf maat 74 leukere dingen hebben dan bv 62.
Maar Mexx is wel helemaalIk ben fan, alleen zo duur nieuw.
Ideaal die zooitjes! Heb ik ook altijd! Milan zit al 2 1/2 jaar op de creche en hij is pas aan zijn 2de paar! En dat was nog omdat de eerste te klein waren geworden. Echt niet stuk te krijgen. Ga ze voor de tweeling ook weer halen binnenkortquote:Op woensdag 23 september 2009 08:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
sinds ze kruipt heeft ze voornamelijk goodmoodpakjes aan..zootjes eronder en beenwarmers of maillot vor knieschaafplekjes en en kan er vandoor. ideaal
rijstebloem vond ik echt zooi. ze sliep er niet beter van en raakte verstopt
in 50 56 en 62??? Vind ik echt niks! Die grote poeh en snoopy dingen allemaal VERSCHRIKKELIJK! (hoop niet dat ik mensen beledigquote:Op woensdag 23 september 2009 08:08 schreef Kleurdoos het volgende:
H&M voor jochies
soms koop ik zelfs jongensspul voor haar omdat ik die zoete meidentroep zat ben
ben zelf ok geen fleurig type.. vooral zwart & grijs
Die goodmoodpakjes staan Seb voor geen meter meer. Jammer want vind ze geweldig. Nu heeft hij thuis meestal een joggingbroekje en daaronder een romper met lange mouwen. Hij is nu naar het kdv met zijn geruite broekje van de Hemaquote:Op woensdag 23 september 2009 08:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
sinds ze kruipt heeft ze voornamelijk goodmoodpakjes aan..zootjes eronder en beenwarmers of maillot vor knieschaafplekjes en en kan er vandoor. ideaal
rijstebloem vond ik echt zooi. ze sliep er niet beter van en raakte verstopt
Ja die heeft Seb ook een paar. Tweedehands natuurlijk voor 2 euroquote:Op woensdag 23 september 2009 08:09 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ideaal die zooitjes! Heb ik ook altijd! Milan zit al 2 1/2 jaar op de creche en hij is pas aan zijn 2de paar! En dat was nog omdat de eerste te klein waren geworden. Echt niet stuk te krijgen. Ga ze voor de tweeling ook weer halen binnenkort
o ik haat disney enzoquote:Op woensdag 23 september 2009 08:11 schreef MamaNik het volgende:
[..]
in 50 56 en 62??? Vind ik echt niks! Die grote poeh en snoopy dingen allemaal VERSCHRIKKELIJK! (hoop niet dat ik mensen beledig)Vanaf 68 74 wordt het beter
heb ik ook die shirtjesquote:Op woensdag 23 september 2009 08:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Die goodmoodpakjes staan Seb voor geen meter meer. Jammer want vind ze geweldig. Nu heeft hij thuis meestal een joggingbroekje en daaronder een romper met lange mouwen. Hij is nu naar het kdv met zijn geruite broekje van de Hemaen een basic shirt, ook van de Hema. Die zijn echt geweldig, je weet wel die shirt die in een verpakking zitten bij Hema, in allerlei kleuren hebben ze die
3,95 of zo?
Eens!!quote:Op woensdag 23 september 2009 08:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o ik haat disney enzo
maar ik doelde op 74/80
van die krijtstreep petjes en schoentjes'O+
en van dat retrospul met bretels enzo \/
Zo'n logica hebben wij hier ook gehad, 8 uur fles half 5 wakker, om 11 uur nog wakker maken voor een fles half 4 wakker :S snapte er niks van. Toen ben ik gestopt met nog wakker maken om 11 uur.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:21 schreef Nijna het volgende:
Mijn baby heeft een vreemde logica...21.00u laatste voeding, 4.30 wakker...
22.00u laatste voeding 3.30u wakker
GMK is leuk, maar de kleurtjes van RBB vind ik mooier, jammer dat die die jumpsuits niet hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |