abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72919957
Het vorige deel: Het grote kleine babietjestopic 217

Babietjes
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai , zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Marien Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow Rika, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
28 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 20-09-2009 21:38:34 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72919966
Even een tvp
pi_72920050
Raissa, lijkt me zeker wel een gevalletje dokter/HAP bellen en langsgaan!

Bar, wat rot dat het met Roy overdag zo moeizaam gaat. Ik herken het wel hoor, was hier ook een tijdje en dat kan heel naar en vermoeiend zijn. Heb je wel een beetje hulp en steun? En doe je het zelf ook nog een beetje rustig aan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72920108
naja raissa wat maf, als dat kleintje suffig is en niet plast en koorts! heeft
waarom wil ze niet?
pi_72920113
Ik doe wel rustig aan, maar echt de rust momenten zijn schaars.
en het huishouden laat ik nu overdag ook echt aan het moment over.
Gelukkig neemt in de avonden en in de weekenden Papa het over zeg maar, zodat ik weer wat rust krijg.
Nu Roy eten geven en dan samen naar bed.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72920142
Bar
pi_72920154
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:21 schreef Kleurdoos het volgende:
naja raissa wat maf, als dat kleintje suffig is en niet plast en koorts! heeft
waarom wil ze niet?
Omdat ze zeker weet dat het tandjes zijn want de wangetjes gloeien
pi_72920219
Ik denk dat bij zulke hoge temperaturen de wangetjes wel willen gloeien ja
pi_72920306
pff idd
pi_72920334
Wat erg Raissa Kan je haar ook niet overhalen om gewoon voor de zekerheid even te bellen, alleen om te vragen of het wel normaal is dat hij/zij van de tandjes zo´n hoge koorts krijgt? Alleen bellen is geen moeite toch.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72920387
die kinderliedjes he.... Dat kan echt niet. Ik mooi cd met liedjes opgezet voor jesse. En dan krijg je: ik zag 2 beren broodjes smeren. Dat gaat nog wel maar verderop zongen ze : ik zag 2 poezen samen douchen haha
pi_72920404
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat bij zulke hoge temperaturen de wangetjes wel willen gloeien ja
Gisteren pasten mijn schoonouders op Evi toen DuchessX en ik even een moment voor onszelf namen (winkelen en kleding kopen ). Evi lag lekker in de box in haar slaapzakje met als kleding een rompertje er daar overheen een pakje. Normaal gezien ideaal voor haar, maar mijn schoonmoeder dacht dat het wel eens koud kon zijn voor haar en deed de achterdeur en raam dicht om het binnen wat warmer te krijgen. Dat was nou net niet de bedoeling want Evi's kleding e.d. was precies aangepast op die ventilatie. Toen wij thuis kwamen bleek later dat haar temperatuur was opgelopen tot 37,4 graden Celsius, terwijl deze normaal ergens rond de 36,8 is.
Gelukkig is haar temperatuur binnen 2 uur al weer gezakt nadat wij haar kleding e.d. aangepast hadden op de warmte.
Even uitleg geven aan schoonmoeders dus

Overigens was het leuk om te zien hoe mijn schoonvader trots de kinderwagen voortduwde toen zij gingen wandelen
pi_72924642
Bar wat kunnen die kleintjes intensief zijn he?

En Huup kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent. Is het verder toch nog goed gegaan vannacht?

Lekker om even samen weg te kunnen Juup!

Hier nog steeds gemodder met de kolf en bijvoeding. We kijken het nu samen met de kraamhulp aan tot en met maandag en nemen dan een beslissing of we doorgaan met de bv. Ik wil deze keer namelijk echt kunnen genieten van ons meiske. Bij Linde was de eerste maand meer een soort overlevingsperiode en die was voor ons allemaal uhhh 'niet echt geweldig'.
  zondag 20 september 2009 @ 07:29:09 #14
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72924709
Stiemie nog van harte gefeliciteerd met jullie Esmee!! Balen dat het niet lukt met borstvoeding.

Raissa wat raar dat ze niet naar de hap wil. Hoe is het afgelopen? En volgens mij hoort zo'n hoge koorts helemaal niet bij tandjes, dan kan er sprake zijn van iets verhoging.
Make love, not war ☮
pi_72924864
Balen dat het niet lukt met de bv Stiemie.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 20 september 2009 @ 08:32:37 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72924907
he bah raissa, hoe is het afgelopen ??

alle zieke kindjes beterschap

stieme welkom en gefeliciteerd met esmee sterkte met de bv. heb je al tepelhoedjes geprobeerd??

stomme vraag misschien; maar ik verschoonde net jan's luier (zoals elke ochtend pas na zijn papfles, omdat we weten dat hij nog moet poepen) en de plas inzijn luier was gewoon normaal qua hoeveelheid, maar het was een beetje (geel? beetje ondefineerbare kleur) gekleurd .. kwam dat nou doordat hij gepoept had, of moet ik me zorgen maken en ermee langs de ha(p) ?? tis me nog niet eerder opgevallen. Meneer is gisteren een uurtje later dan normaal naar bed gegaan, opa kwam terug van vakantie, en die hebben we verwelkomd. grote vreugde bij allebei toen ze elkaar weer zagen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_72925004
Ja Juup, grootouders moeten ook veel leren, zeker bij de eerste. En het trotse en liefdevolle vind ik ook echt geweldig om te zien

Raissa, hoe s het afgelopen? Zijn ze nog overtuigd dat iig bellen toch wel raadzaam was?

Stiemie wat rot dat het zo loopt. Ik kan me ook goed voorstellen dat je er een termijn aan hangt dathet moet lopen, want genieten van Esmee is natuurlijk hartstikke belangrijk! Toch zou ik, als het maandag nog niet lekker loopt, een afspraak maken met een lactatiekundige. Ik had ook een kraam met veel bv-ervaring, maar ze was toch echt geen lactactiekundige en dat is toch echt een groot verschil. Geef het een of twee dagen extra en maak een afspraak; wellicht dat die je wel kan helpen en het straks lekker loopt.
Sterkte iig
pi_72925012
Is hij suf, ziekig, koortsig, anders-dan-anders, DJMO? Zo niet, dan zou ik me zelf niet zo veel zorgen maken.
Urine kan alle kleuren hebben, afhankelijk van hoe geconcentreerd het is, of het gemengd is met ontlasting en wat je hebt gegeten.
Heeft hij niet toevallig bietjes of veel worteltjes op?

Stof voor de HAP lijkt het me sowieso niet, het is toch niet spoedeisend?
pi_72925277
Senna is vandaag 2 maanden

[cliché]
Wat gaat het ongelofelijk hard!
[/cliché]
pi_72925287
Raissa, ik ben ook benieuwd hoe het is afgelopen. Het klinkt echt niet goed..

Stiemie
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 20 september 2009 @ 09:42:02 #21
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72925311
niets van dat alles owlet, ik dacht wel dat het het wat geoncentreerder was dan anders (zijn urine that is) en wat heeft hij gisteren gegeten, potje fruit aardbeien/bessen en een potje pasta + zuiveltoetje. maar hij is gewoon normaal ik houd het wel even in de gaten, als het zo blijft of erger wordt, dan kaart ik het dinsdag even aan bij de ha, heb toch al een afspraak staan dan. thnx iig
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_72925370
Huup, hoe is het gegaan met je meisje vannacht? Hopelijk heeft ze niet meer gspuugd.
En wat een temperaturen bij jullie in huis! Det me een beetje denken aan hier. Geweldig dat iemand van de bovenburen het zo koud heeft en de verwarming dag en nacht aan heeft staan, nu hebben we al een paar weken in elke kamer hier in huis een gloeiend hete verwarmngsbuis lopen. Gratis sauna

Raissa Link hoor, heeft niemand de ouders ooit verteld over richtlijnen bij zieke baby's ofzo??

Stiemie, ik hoop dat jullie eruit komen. Ik wens jullie een relaxte kraamtijd toe (en de periode daarna natuurlijk ook). Is het met de juiste begeleiding inclusief bv? Hartstikke mooi! Stap je uiteindelijk toch volledig over op kv? Ook mooi, zolang je mooie Esmee maar genoeg drinken binnenkrijgt en jij gerustgesteld bent en van d'r kan genieten. Dat is het belangrijkste van alles

Bar
Hier juist andersom: Toby slaapt overdag nu heel veel, is amper wakker te krijgen of houden en doet vervolgens de hele avond en nacht bijna niks anders dan huilen en drinken

Vanmiddag hebben we een feestje dat mijn ouders voor hun vrienden geven ter gelegenheid van de geboorte van Toby. om hem te introduceren bij hun vriendenkring zeg maar.
.... met gevoel voor drama....
pi_72925594
quote:
Op zondag 20 september 2009 09:38 schreef miss_sly het volgende:
Senna is vandaag 2 maanden

[cliché]
Wat gaat het ongelofelijk hard!
[/cliché]
jeej, gaat idd hard zeg
pi_72925678
Miss Sly, alweer 2 maanden!!

DJMO, klinkt als een mooi weerzien van opa en kleinzoon<3

Toby,een welkomsfeestje vandaag, veel plezier!

Hier nog steeds een erg verkouden jongetje die de hele nacht op mijn borst heeft liggen slapen. We gaan zo maar een eind wandelen, lekker warm ingepakt, hij vind de rechtophouding het fijnst. Voor het slijm in zijn keeltje. Af en toe huilt hij zo zielig. Moeilijk hoor.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72925711
Oeke, wat zielig zeg Wandelen is dan in ieder geval wel even lekker!

Merel is nog steeds van slag. Gisteravond nog veel gehuild en nog een tijdje bij ons beneden gezeten. Ik dacht dat ze misschien wel samen met mij zou willen slapen in ons bed, maar dat was echt geen succes, toch maar in d'r eigen bedje.
Vanmorgen lag ze binnen uur nadat ze uit bed was weer in bed, en nog steeds huilt ze om het kwartier en paar minuutjes..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')