Je vriend heeft een slechte smaak, mijns inziens.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:14 schreef melvddonk het volgende:
Films zoals Meet the Spartans, Disaster Movie, Date Movie, Scary Movie, Epic Movie, etc..
Wij hebben ze thuis allemaal in de kast staan, maar van mij mogen ze vandaag nog de prullenbak in.
Mijn vriend is gek op al deze films.
Wat vinden jullie?
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 23 september 2009 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je vriend heeft een slechte smaak, mijns inziens.
Een paar voorbeelden:quote:
ik = 20quote:Op woensdag 23 september 2009 01:28 schreef thettes het volgende:
Nu weet ik je leeftijd niet (of van je vriend), maar ik vond "vroeger", d.w.z. 5-6-7 jaar terug, scary movie etc. wel echt fantastisch.
Hoe weet jij dat nou weer?.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:31 schreef zarGon het volgende:
Hij moet wel fantastisch in bed zijn, hm?
Of course. hahaquote:Op woensdag 23 september 2009 01:31 schreef zarGon het volgende:
Hij moet wel fantastisch in bed zijn, hm?
Haha. Mijn vader heeft een best redelijke smaak qua films.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:34 schreef MASD het volgende:
Mijn ouders zijn echt gek van dat soort films. Hell, ze waarderen disaster movie zelfs. Vooralsnog plaats ik mijzelf bij de adoptiegevallen.
quote:
*kijkt op Wikipedia*quote:
ik moest ten tijde van de release erg lachen om de eerste Scary Movie...quote:Op woensdag 23 september 2009 01:27 schreef Crutch het volgende:
Na Hot Shots en Airplane is er nooit meer een soortgelijke 'goede' onderbroekenlol comedy uitgekomen imo.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
Zelfde als: Blades of Glory, Balls of Fury, Semi-Pro enz...quote:Op woensdag 23 september 2009 13:07 schreef Shoombak het volgende:
Waarop is Dodgeball een parodie dan?
Ja vorige week in de sneak gezien, vond `m nog best vermakelijkquote:
Mijn vader is fan van Steven Seagal.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:34 schreef MASD het volgende:
Mijn ouders zijn echt gek van dat soort films. Hell, ze waarderen disaster movie zelfs. Vooralsnog plaats ik mijzelf bij de adoptiegevallen.
Ligt er maar net aan hoe je een parodie definieert. Het is geen directe parodie op een film , maar een parodie op een genre films.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:45 schreef melvddonk het volgende:
Black sheep vond ik ook goed te doen.
Maar is dat een parodie dan?
join the clubquote:Op donderdag 24 september 2009 14:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mijn vader is fan van Steven Seagal..
Die film vind ik tofquote:Op woensdag 23 september 2009 13:58 schreef Bosbeetle het volgende:
In forbidden planet was Leslie Nielsen alleen nog te pruimen daarna ging het bergafwaards
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
Heej, mijn vader ook! En van detectives. Laats ben ik samen met mn ouders naar Millenium geweest, dat was nog wel goed te doen.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mijn vader is fan van Steven Seagal..
Kung Pow is het eerste half uur leuk, daarna gaat hij vervelen.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:00 schreef Gehenna het volgende:
kung pow was nog wel stoer![]()
[ afbeelding ]
Black sheep ook trouwens
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |