quote:Op woensdag 23 september 2009 11:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Of zouden die stomme Kruidvatmeisjes alle setjes voor zichzelf hebben ingepikt de vorige keer.
Het is op m'n nagels bruin geworden met een rood/paarse gloedquote:Op woensdag 23 september 2009 10:39 schreef MinderMutsig het volgende:
@Loqi: Mooi, is die Very Diva zwart of zie ik dat verkeerd? Ik wil ook een zus die mij zulke nagellak geeft.
ga ik ff doornemen, thanksquote:Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef MinderMutsig het volgende:
http://www.schmucknaegel.de/index_english.php
quote:We wishes you much fun trying the free nail art instructions.
Woooow echt super mooiquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
Een poging tot dubbel stempelen. Best acceptabel al zeg ik het zelf.
Belachlijk idd,ik ben ook bij stuk of 6 kruidvats geweest.Ga het nu weer in de gaten houden,ben benieuwd!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Overweldigende populariteit.![]()
Bijna geen enkel Kruidvatfiliaal heeft die dingen gekregen!Ik heb hier in de buurt bij 6 gevraagd en die hebben ze allemaal niet gehad. En dat is inclusief de grote in de stad.
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
Woooow echt super mooi![]()
Enne ik lees hier over stempelsetjes van Essence?
Wat is dat precies??
Mooi!!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Belachlijk idd,ik ben ook bij stuk of 6 kruidvats geweest.Ga het nu weer in de gaten houden,ben benieuwd!
Mijn China Glaze-lakjes zijn binnen![]()
He's going in circles
[ afbeelding ]
Mr & Mrs
[ afbeelding ]
Fairy dust
[ afbeelding ]
En ik dacht dus deze besteld te hebben maar dat had ik dus verkeerd gedaan,die moet ik dus nog bestellen.
[ afbeelding ]
Ik kwijl trouwens bij deze site de lakjes zijn maar 5.40dollar (dat is dus 3.65 euro)
http://chinaglazediva.com
Ik (helaas) wel en die jeukt momenteel erg in mijn portomonnee,maar ik mag nu echt ff geen nieuwe lakjes van mezelf meer kopen......pffff zwaarquote:Op donderdag 24 september 2009 01:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi!!!!![]()
Ik heb alleen geen CC...
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:35 schreef snkr-xxx het volgende:
Vandaag een laagje NFUoh 56 over m'n O.P.I Ink gegooid:
[ afbeelding ]
Je moet toch wat he, als je ziek bent
Ja! Dat heb ik ook. maar ik doe na het verwijderen van nagellak altijd even handen & nagels insmeren met creme.. gewoon omdat ik dan toch bezig ben met handverzorgingquote:Op donderdag 24 september 2009 12:59 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie dat ook, dat na het afhalen met remover je nagels er een soort van droog uitzien?
kunnen nagels eigenlijk uitdrogen![]()
gebruiken jullie daar ook weer specifieke verzorging voor, of is dat onzin?
... help?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:16 schreef Mirjam het volgende:
er zit een nagelsalon hier in leiden die krijgt over 1 of 2 weken de hele nfu.oh lijn binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |