abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73038975
Door al dat gesport weeg ik nog maar 62,8 Is niet te weinig, maar blijkbaar werkt het dus wel
pi_73039733
Haai.

Meteen maar even een lijstje:
O: 1 snee brood met paté
L: ciabattabroodje met crème de brie, bekertje yoghurtdrank (75 kcal ofzo)
T: snee brood met kaas
D: vispotje met ovenfrites en worteltjes (zouden we eigenlijk gisteren eten maar dat is veranderd)
T: wijn, fruit
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73040101
omg... ik heb de nieuwe cote d'or puur met geroosterde zaden ontdekt. wat lekker is dat zeg! en ik lust er maar twee stukjes van, dan hoef ik niet meer.

pure chocolade met geroosterde zonnebloempitten, geroosterde gezouten pompoenpitten (!!) en gecaramiseerde sesamzaadjes. OMNOM onwijs lekker
Kwak
pi_73040154
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:04 schreef P.F het volgende:
Door al dat gesport weeg ik nog maar 62,8 Is niet te weinig, maar blijkbaar werkt het dus wel

Was jij gisteren aan het roeien op de Amstel?? Ik liep daar te rennen en zag allemaal boten met allemaal meisjes, maar ik kon niet zo snel zien of je er bij was!
pi_73041060
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
*aai voor het Klaagje van loveli*

Fotootje van het schilderijtje voor zuslief, voor de geïnteresseerden! (Zus heeft een tumi op haar been getatoeëerd staan, vandaar dat het een tumi is ) *dekt zich vast in*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem echt mooi! Dat vindt je zus vast ook.

BigPointyTeeth: bij sperzieboontjes, paprika misschien? Ik maak ook weleens curry met courgette of broccoli maar die worden wel een beetje zacht.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 23 september 2009 @ 16:23:38 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73041412
Zo hèhè. Godzijdank heb ik halverwege de week een vrije dag . Ben echt de hele middag bezig geweest met voorbereiden en een powerpointpresentatie zal ik ook niet snel weer maken . Zie constant dingen die anders of beter kunnen en zo blijf ik bezig . Maar nu ben ik tevreden .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 september 2009 @ 16:39:55 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73041927
Mooi schilderij Maria
Succes fiets!

Word er moe van, alleen maar te lezenViking!

62.8, hoe lang ben je? Zolang jij tevreden bent.

Lijst:
O: 2 sneetjes donker volkoren met osseworst
T: appel
S: 2 uur wandelen
L: 2 licht volkoren met sandwichspread
T: kom magere yoghurt met mandarijn
T: half stukje suikerbrood met boter
T: blokje choco
D: bloemkool, gegrild duitse biefstuk, komkommersalade en mosterd
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73042359
Mooi, Maria! Zowel het schilderij als jij.

Ik heb weer een productieve dag gehad. Echt ongelooflijk hoe goed zoiets als een wekelijkse bijeenkomst voor mij werkt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73042828
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:04 schreef P.F het volgende:
Volgens mij he, vind jij je (drukke) leven op dit moment wel leuk, of niet dan? Weet je al wat van voeding en is bedrijfseconomie nog steeds leuk?

Over shirtjes: ik weet dat er op Damrak een winkeltje zit/zat, waar je even naar binnen moet lopen (omdat die balie achter in de winkel zit, ik weet niet of je het aan de buitenkant ook kan zien). Je kan zelf shirt meenemen of daar kopen. Als je tekst wil kan je zelf kleur/lettertype kiezen. Ik weet niet of ze ook plaatjes doen ... en dat was het goedkoopst dat ik ooit ergens gezien heb. Het is in een souvenirwinkel. Maarja, waar precies en hoe duur, dat ben ik natuurlijk weer vergeten . Ik weet wel online een shirtshop waar ze ook plaatjes drukken.

En ik ben blij dat het geen tshirt-weer meer is, mijn hele linker bovenarm zit vol knalblauwe plekken want die jongen trapte helemaal niet zo hard volgens hem .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 23 september 2009 @ 17:25:55 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73043279
Chico toch... kusje op je arm

Ik wil ook sporten! Doe eens wat leuks voor mij uitzoeken?? Geen idee wat ik wil!
http://www.sportcentrumleek.nl/
Daar moet het gebeuren
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73043338
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:

Ik wil ook sporten! Doe eens wat leuks voor mij uitzoeken?? Geen idee wat ik wil!
Daar moet het gebeuren
Wat voor soort sporten hou je van? (Balsporten, teamsporten, individuele dingen, techniek, uithoudingsvermogen etc) Is het een probleem dat je soms wat blauw door het leven gaat?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73043794
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73043890
Damesbowlen? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73043948
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef thomaster het volgende:
sinasappels
Dik én analfabeet! Oh. My. God.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73044039
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:

Daar moet het gebeuren
Jij houdt toch niet zo van dansen en pasjes enzo? Misschien dan bodypump of bodycombat? En ga anders net als XM RPMen
pi_73044181
Goeiemiddag

Op de Haarlemmerijk zit een leuke winkel waar je t-shirts e.d. kunt laten bedrukken!

Ben nu aan het koken voor drie vrienden, maar die zijn zoals altijd weer te laat. Ik ben ook heel slecht in het inplannen van vooruit koken als er mensen komen dus ik hoop maar niet dat het verpietert ofzo.

Verder wel fijn, ik kreeg geheel onverwacht van het weekend ineens te horen dat ik opslag krijg! Jeuj
  woensdag 23 september 2009 @ 18:07:41 #92
236335 neen
schone schijn
pi_73044418
Dat microkredietgedoe is wel leuk, leuker dan klakkeloos iets aan een goed doel geven iig ik ga er eens over nadenken... zelf iets in een land doen kost ook een boel geld en misschien doe ik dat volgend jaar wel weer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het lijkt niet wat het is
pi_73044784
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 23 september 2009 @ 18:23:26 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73044853
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:07 schreef neen het volgende:
Dat microkredietgedoe is wel leuk, leuker dan klakkeloos iets aan een goed doel geven iig ik ga er eens over nadenken... zelf iets in een land doen kost ook een boel geld en misschien doe ik dat volgend jaar wel weer
SPOILER
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 september 2009 @ 18:42:55 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73045386
Neen kut ja, het zal wel eens goed gaan

Tja, ik weet het niet, dan maar damesbowlen inderdaad
Toch Zumba eens proberen? tis met muziek en da's inderdaad ook niet mijn sterkste punt.
RPM lijkt me wel zo verschrikkelijk
Bodycombat lijkt me ook wel wat maar eigenlijk wil ik ook wel mijn eigen gang gaan....
Zucht
Thanks guys
pi_73046716
Waarom ga je niet gewoon een beetje met gewichten knoeien, uniekhoorn?
Dat mag toch ook in een sportschool?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_73046876
Er is ook altijd gezeur met dat soort instanties Neen, ik voel met je mee.

Und leuke outfit Maria

Lange dag achter de rug @schule en nu nog even verdiepen in 'shared space', heeft iemand zo'n ruimte in de omgeving?

Lijstje:
O: 2 boterhammen pindakaas
T: cappuccino met suiker
L: 2 boterhammen kipfilet en beker optimel
T: niks vanwege tijdgebrek
D: penne met rundvleesreepjes, sperziebonen, courgette, paprika & broccoli und tomatensaus
T: vanilleyoghurt met een beetje muesli
pi_73047016
quote:
Lange dag achter de rug @schule en nu nog even verdiepen in 'shared space', heeft iemand zo'n ruimte in de omgeving?
Ik geloof dat we dat hebben in Groningen in de Folkingestraat, al is het daar alleen fietsers en mensen die lopen geloof ik? Ik vond het in ieder geval altijd zwaar irritant, alle voetgangers springen alsmaar voor je fiets omdat ze niet doorhebben dat je er mag fietsen.

En ik heb net sushi gehaald en het is zó lekker. Veel beter dan dat wat ik in Groningen altijd haalde.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bob. op 23-09-2009 19:36:35 ]
  woensdag 23 september 2009 @ 19:31:43 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73047048
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:30 schreef Bob. het volgende:

[..]

Ik geloof dat we dat hebben in Groningen in de Folingestraat, al is het daar alleen fietsers en mensen die lopen geloof ik? Ik vond het in ieder geval altijd zwaar irritant, alle voetgangers sprongen alsmaar voor je fiets omdat ze niet doorhebben dat je er mag fietsen.
Ja idd .
Niet meer actief op Fok!
pi_73047169
Folkingestraat.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')