quote:Op woensdag 23 september 2009 15:04 schreef P.F het volgende:
Door al dat gesport weeg ik nog maar 62,8Is niet te weinig, maar blijkbaar werkt het dus wel
![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
*aai voor het Klaagje van loveli*
Fotootje van het schilderijtje voor zuslief, voor de geïnteresseerden!(Zus heeft een tumi op haar been getatoeëerd staan, vandaar dat het een tumi is
) *dekt zich vast in*
Ik vind hem echt mooi! Dat vindt je zus vast ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BigPointyTeeth: bij sperzieboontjes, paprika misschien? Ik maak ook weleens curry met courgette of broccoli maar die worden wel een beetje zacht.Are you pondering what I'm pondering?
Volgens mij he, vind jij je (drukke) leven op dit moment wel leuk, of niet dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:04 schreef P.F het volgende:
Door al dat gesport weeg ik nog maar 62,8Is niet te weinig, maar blijkbaar werkt het dus wel
![]()
Wat voor soort sporten hou je van? (Balsporten, teamsporten, individuele dingen, techniek, uithoudingsvermogen etc) Is het een probleem dat je soms wat blauw door het leven gaat?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Chico toch... kusje op je arm
Ik wil ook sporten! Doe eens wat leuks voor mij uitzoeken?? Geen idee wat ik wil!
http://www.sportcentrumleek.nl/
Daar moet het gebeuren
Dik én analfabeet! Oh. My. God.quote:
Jij houdt toch niet zo van dansen en pasjes enzo? Misschien dan bodypump of bodycombat? En ga anders net als XM RPMenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Chico toch... kusje op je arm
Ik wil ook sporten! Doe eens wat leuks voor mij uitzoeken?? Geen idee wat ik wil!
http://www.sportcentrumleek.nl/
Daar moet het gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:07 schreef neen het volgende:
Dat microkredietgedoe is wel leuk, leuker dan klakkeloos iets aan een goed doel geven iigik ga er eens over nadenken... zelf iets in een land doen kost ook een boel geld en misschien doe ik dat volgend jaar wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik geloof dat we dat hebben in Groningen in de Folkingestraat, al is het daar alleen fietsers en mensen die lopen geloof ik? Ik vond het in ieder geval altijd zwaar irritant, alle voetgangers springen alsmaar voor je fiets omdat ze niet doorhebben dat je er mag fietsen.quote:Lange dag achter de rug @schule en nu nog even verdiepen in 'shared space', heeft iemand zo'n ruimte in de omgeving?
Ja iddquote:Op woensdag 23 september 2009 19:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik geloof dat we dat hebben in Groningen in de Folingestraat, al is het daar alleen fietsers en mensen die lopen geloof ik? Ik vond het in ieder geval altijd zwaar irritant, alle voetgangers sprongen alsmaar voor je fiets omdat ze niet doorhebben dat je er mag fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |