Eerste lessenquote:Op woensdag 23 september 2009 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Vik, moet je morgen je eerste les geven? Dat lijkt me inderdaad iets om zenuwachtig voor te zijn!
Spannendquote:Als ik eraan denk dat ik over 3 2,5 week in Rome sta met 29 pubers, krijg ik toch ook een beetje de bibbers. Ik wil ook nog van alles voorbereiden, maar de tijd ontbreekt een beetje![]()
goed om te lezen dit, ik trek dus mooi even geen panty aan bij mijn laarzenquote:Op woensdag 23 september 2009 09:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rotweer? Strakblauw en stralend zonnetje in Scheveningen. Ben weer eens te warm gekleed met m'n panty en laarzen, want in Gouda was het een stuk minder mooi.
Cycle: succes!!
hahahah nou dat is wel duidelijk he?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:34 schreef Syrena het volgende:
Moggels! Moet stomme klusjes afhandelen (mensen bellenbahbahbahbahbaaah wat haat ik dat) maar ik ga kijken of ik 't ook kan mailen
![]()
Vannacht drie verschillende dromen gehad waarin ik zoende met een kerel (alle keren een andere)
Kom je ook in Scheveningen werken dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
goed om te lezen dit, ik trek dus mooi even geen panty aan bij mijn laarzen![]()
bedankt voor de succeswensen.. ohhh mennn ik zou ZO ontiegelijk megasuper enorm blij zijn, als ik daar mag komen werken.... Ik durf er nog bijna niet aan te denken
Nee, in utrecht, maar hier is het vást ook mooi, of wordt het dat straks (optimistisch ingesteld he;))quote:Op woensdag 23 september 2009 09:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kom je ook in Scheveningen werken dan?Of Den Haag?
Wat is het voor baan cycle? Dat heb ik ff gemist...
Toen ik het op het journaal zag vanmorgen kon ik alleen maar denken: Goddank dat ik daar niet woon! Met m'n stofallergie en m'n harde lenzenquote:Op woensdag 23 september 2009 09:45 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie de foto's van de zandstorm in Sydney al gezien?
Zo mooi!![]()
.
Ik dacht vanmorgen: Ik ga maar eens opstaanquote:Op woensdag 23 september 2009 10:56 schreef conleche het volgende:
SupermarktSexSyrena!!!!!![]()
o god, ik ga maar eens wat doen.![]()
Gebruik je een goede multi-vitamine? Het lijkt me dat je dat erg goed kunt gebruiken als aanvulling op wat je binnenkrijgt in je eten. Vitamine C, zink (citraat, niet oxide, citraat neem je tig keer beter op) en dat soort dingen kunnen ook goed helpen. En knaag eens op een stronkje broccoliquote:Op woensdag 23 september 2009 10:25 schreef kwakz0r het volgende:
getverderrie... ik ga bij de kno arts volgende week maar vragen of hij me niet kan doorverwijzen voor een allergie test of anders hoe ik van deze chronische verkoudheid af kom.
ik heb weer potdichte holtes (alles behalve mn neus, mn neus voelt alleen gezwollen van binnen, niet snotterig) en een dikke keel, en keelpijn en getverderrie... hoofdpijn....dit gaat af en aan sinds april, met af en toe een uitschieter zoals deze....
goeiemorgen trouwenssorry, ik begin meteen te klagen, maar t zit me echt tot HIER
Waarom minder actie?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik dacht vanmorgen: Ik ga maar eens opstaan![]()
Hopelijk vannacht wat minder actie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |