abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73020766
Het vorige deel: Slank # 852 - Waar Bob. geen nieuwe opent

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73021003
Grrr
pi_73021379
Ik wil eigenlijk gaan slapen, maar ik heb geen zin om op te staan van de bank
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73021571
Toch maar wel, doei!
pi_73022318
Welterusten Goodbye!

Ik ga zo ook op bed, morgen weer vroeg op voor de scriptiegroep. Als je te laat bent krijg je een minnetje. .

Men, wat komt er een leuke, spannende en drukke tijd aan!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73022855
sinasappels
Kom je hier vaker, of loop je stage?
pi_73022927
tvp voor morgen.
pi_73023000
TVP ik ga ook lekker op tijd er in vanavond, morgenochtend winkelen met een clubgenootje en hopelijk meer nieuws over mn toch wel veelbelovende sollicitatie..
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  dinsdag 22 september 2009 @ 22:53:35 #9
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73023536
ik ga ook zo naar bed! Morgen eerst naar m'n kleine zusje die voor het eerst op kamers is in Groningen, en dan door naar m'n ouders...

Ik kijk nu al uit naar de Nederlandse krant, en boodschappen doen bij de AH!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 22 september 2009 @ 22:59:42 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73023802
Hidiho! Nieuwe release gefietst en hij is TOF! Hoog tempo, veel lawaai, ik ben fan!

Daarna snel snel snel gedouched en omgekleed en nog even naar de kermis geweest in de stad, maar de 2 schijterds waar ik mee was, durfden nergens in . En er was een hele gave zweufmeulen die heul hoog ging!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73024874
2 Uur getraind, een verse blauwe plek op mn arm en knie (dat laatste omdat ik tegen de punt van de tafel aanliep ) en nu slapen. Die afkortingen zeggen me allemaal helemaal niets eerlijk gezegd en zo te horen moet ik daar maar blij mee zijn .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73025062
hoi!

en doei!

drukke dag gehad, en morgen een spannende dag! De Wissel ALV, vanaf morgen ben ik als het goed is bestuur! als het goed is

Mr.Mo heeft net mijn blouse gestreken terwijl ik mailtjes in stress zat te versturen

welterusten!
Ja doei.
pi_73026139
Hai!
pi_73027133
succes Mo

ik ga ook slapen....
Kwak
pi_73028546
Goeiemorgen . Ben ik alweer de eerste/enige
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73028551
Goedemorgen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73029155
Goedemorgen

Ik zag net dat vriendlief vlees heeft gehaald bij een slager die alleen scharrelvlees verkoopt. En die zit nu dus bij ons om de hoek! Beter!

Lijstje van gister werd uiteindelijk
O: vanillekwark met muesli
T: cappuccino
L: 2 boterhammen met kipkerriesalade
T: 2 koekjes
T: druifjes
D: 1,5 hamburger (wel zelfgemaakt)

Omdat ik voor de 2e dag achter elkaar 10 uur had gewerkt, was ik gisteravond helemaal gaar. En toen ik in bed lag, was ik zo moe dat ik niet kon slapen, ken je dat?
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73029281
Goedemorgen.

Spannende dag voor CC en MoBlo.
Succes.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: halve vegaschijf, kliekje spruitjes
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: halve vegaschijf, kliekje spruitjes
D: gegrilde bloemkool met latkes

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: paprika met turkse geitenkaas
T: kliekje bloemkool
D: onbekend
  woensdag 23 september 2009 @ 08:57:10 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73029309
Hehe, ik wist dat de TT over sinasappels zou gaan .

Goeiemorgen . Vandaag vrij . Straks afsluitend gesprek bij mijn werkcoach en daarna lessen voor morgen voorbereiden. Ik begin al een beetje nerveus te worden .
Niet meer actief op Fok!
pi_73029338
Succes hier allemaal met alle spannende dingen.

Phaidra: ik ken dat hoor! Dan ben je zo moe dat je op geen enkele manier meer lekker ligt en kun je je niet meer ontspannen, echt vervelend.

Lijstje:
O: twee crackers met komkommersalade
L: drie of vier boterhammen met filet A
T: glas verse jus
D: weet ik niet, eet bij mn ouders

S: misschien bodybalance, maar de leraar zei vorige week iets over dat de les niet doorging vandaag - maar ik weet het niet meer precies, dus ga ze even bellen straks en kijken of ik nog kan gaan. Wil wel graag iig.

Verder vandaag flink studeren en vanmiddag college.

En het is rotweer hier.
pi_73029444
Vik, moet je morgen je eerste les geven? Dat lijkt me inderdaad iets om zenuwachtig voor te zijn ! Als ik eraan denk dat ik over 3 2,5 week in Rome sta met 29 pubers, krijg ik toch ook een beetje de bibbers. Ik wil ook nog van alles voorbereiden, maar de tijd ontbreekt een beetje .

PPP, hier schijnt de zon nog . Zal je zien dat zodra ik op de fiets stap, een hoosbui losbarst...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73029451
Goede titel, ik ga als ontbijt maar eens m'n sinaasappeltjes uitpersen. bakje brina erbij, en dan is de fundering voor vandaag weer gelegd
pi_73029478
Cycle, spannend zeg, die sollicitatie!! Het klinkt wel veelbelovend!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73029513
Rotweer? Strakblauw en stralend zonnetje in Scheveningen . Ben weer eens te warm gekleed met m'n panty en laarzen, want in Gouda was het een stuk minder mooi.

Cycle: succes!!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 23 september 2009 @ 09:24:51 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73029803
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Vik, moet je morgen je eerste les geven? Dat lijkt me inderdaad iets om zenuwachtig voor te zijn !
Eerste lessen . 3 klassen, 4 uur in totaal. Gelukkig is het bij 1 klas écht lesgeven. Verder vooral begeleiden.
quote:
Als ik eraan denk dat ik over 3 2,5 week in Rome sta met 29 pubers, krijg ik toch ook een beetje de bibbers. Ik wil ook nog van alles voorbereiden, maar de tijd ontbreekt een beetje
Spannend .
Niet meer actief op Fok!
pi_73030009
Moggels! Moet stomme klusjes afhandelen (mensen bellen bahbahbahbahbaaah wat haat ik dat) maar ik ga kijken of ik 't ook kan mailen

Vannacht drie verschillende dromen gehad waarin ik zoende met een kerel (alle keren een andere)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73030181
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rotweer? Strakblauw en stralend zonnetje in Scheveningen . Ben weer eens te warm gekleed met m'n panty en laarzen, want in Gouda was het een stuk minder mooi.

Cycle: succes!!
goed om te lezen dit, ik trek dus mooi even geen panty aan bij mijn laarzen

bedankt voor de succeswensen.. ohhh mennn ik zou ZO ontiegelijk megasuper enorm blij zijn, als ik daar mag komen werken.... Ik durf er nog bijna niet aan te denken
pi_73030201
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:34 schreef Syrena het volgende:
Moggels! Moet stomme klusjes afhandelen (mensen bellen bahbahbahbahbaaah wat haat ik dat) maar ik ga kijken of ik 't ook kan mailen

Vannacht drie verschillende dromen gehad waarin ik zoende met een kerel (alle keren een andere)
hahahah nou dat is wel duidelijk he?
Zeg je afspraken maar af voor dit weekend: jij moet op stap
pi_73030227
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:41 schreef cyclechick het volgende:

[..]

goed om te lezen dit, ik trek dus mooi even geen panty aan bij mijn laarzen

bedankt voor de succeswensen.. ohhh mennn ik zou ZO ontiegelijk megasuper enorm blij zijn, als ik daar mag komen werken.... Ik durf er nog bijna niet aan te denken
Kom je ook in Scheveningen werken dan? Of Den Haag?

Wat is het voor baan cycle? Dat heb ik ff gemist...
  woensdag 23 september 2009 @ 09:43:37 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73030252
Succes, Fiets!
En Mo ook!

Ik heb gisteravond nog een minischilderijtje gemaakt voor zuslief, in het kader van een origineler kadootje bij dat andere waar ik het gisteren over had Ben benieuwd wat ze ervan vindt! Mijn eigen mening is erover verdeeld
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73030277
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kom je ook in Scheveningen werken dan? Of Den Haag?

Wat is het voor baan cycle? Dat heb ik ff gemist...
Nee, in utrecht, maar hier is het vást ook mooi, of wordt het dat straks (optimistisch ingesteld he;))

En het is een baan als psycholoog bij een klein reintegratie bedrijfje, (wel in een uithoek van het land..) waar ik veel zou samenwerken met fysiotherapeuten, andere psychologen, arbeidsdeskundigen etc.

Als ik weet of het doorgaat, zal ik wel wat meer vertellen
  woensdag 23 september 2009 @ 09:45:35 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73030292
Niet meer actief op Fok!
pi_73030293
Hmm klinkt goed cycle! Zal voor je duimen . Ben wel benieuwd naar welke uithoek je zou moeten dan
pi_73030406
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:45 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie de foto's van de zandstorm in Sydney al gezien?
Zo mooi! .
Toen ik het op het journaal zag vanmorgen kon ik alleen maar denken: Goddank dat ik daar niet woon! Met m'n stofallergie en m'n harde lenzen Dagen achtereen binnenblijven zou dat worden
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73030477
Oeh, schilder jij Maria? Foto van het schilderijtje!

En goedemorgen!

Lijstje:
O:Restje zelfgemaakte tomatensoep.
T: Peer
L : Hard maanzaad broodje met gezouten boter
T: Klein bakje yoghurt
D: Iets take-out-ish.
pi_73031349
getverderrie... ik ga bij de kno arts volgende week maar vragen of hij me niet kan doorverwijzen voor een allergie test of anders hoe ik van deze chronische verkoudheid af kom.

ik heb weer potdichte holtes (alles behalve mn neus, mn neus voelt alleen gezwollen van binnen, niet snotterig) en een dikke keel, en keelpijn en getverderrie... hoofdpijn.... dit gaat af en aan sinds april, met af en toe een uitschieter zoals deze....

goeiemorgen trouwens sorry, ik begin meteen te klagen, maar t zit me echt tot HIER
Kwak
pi_73031686
Foto van het schilderijtje Maria?? Ik ga vrijdag naar Praag! Zin in! Vandaag moet ik ook beginnen aan een portretopdracht, eerst maar even een doek op het goede formaat gaan halen. Ik wil nog naar de sportschool en ik moet wat wasjes draaien, zodat ik de kleren kan meenemen die ik wil. Ik heb ontbeten met een boterhammetje met een plakje ham en een gekookt eitje drop en nu weten jullie weer alles van me, wat er te weten valt. En is dit dus een zinnige TVP.

Syrena, de mannen die je hebt gekust; bestaan die ook IRL, of was het meer het type George?
  woensdag 23 september 2009 @ 10:51:29 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73032089
Ik schilderde vroeger vaker! De laatste tijd eigenlijk nauwelijks... En al helemaal niet in de stijl van het dinges wat ik nu gefabriceerd heb Nouja. Ik zal zo een fotootje uploaden!

Co! Praag! Tofheid! Zeer zinnige tvp!
pi_73032097
O en ik wil het volgende even spammen:
Kiva FOK-team #5 Microkredieten & Karmapoints!

Ik ben er zelf helemaal enthousiast over. Ik wilde altijd aan goede doelen geven en ik deed dat ook wel, maar ergens zat het me niet lekker, dat er zoveel geld opging aan marketing en mailings en de directe hulp bij zo'n grote organisatie maar moeilijk te realiseren valt.

Maar als je een mikrokrediet verstrekt, komt dat direct bij de persoon terecht die je hebt uitgekozen, je ziet hoe het hem of haar vergaat en bovendien krijg je in principe op den duur het geld terug, zodat je daar weer andere mensen mee kan helpen.(of, als je het zelf nodig hebt weer op kan nemen) Ik vind het echt een fantastisch systeem.

[/einde spam]
  woensdag 23 september 2009 @ 10:52:07 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73032112
En awwww Kwak Soms voel je je idd gewoon een zielig hoopje snot, en dan moet je even mekkeren Hebben we allemaal wel es last van
pi_73032150
Cootje, twee bestaan IRL (ex en euh...iemand in mijn directe omgeving die ik buiten mijn dromen om heul never wil zoenen ) en de derde was iemand in de supermarkt

Kwakz0r> Het is gewoon ook ellendig. Die last van je keel kun je ook krijgen omdat 's nachts snot je keel inloopt vanuit je holtes. Idem voor vieze adem & vieze smaak in je mond. Ik hoop dat de KNO-arts iets voor je weet of je doorverwijst Tot die tijd: twee paracetamol hielp me wel bij die bepaalde hoofdpijn (andere pijnstillers niet).
pi_73032183
Oja, van die rare dromen, dat herken ik wel .
pi_73032227
SupermarktSexSyrena!!!!!

o god, ik ga maar eens wat doen.
pi_73032408
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:56 schreef conleche het volgende:
SupermarktSexSyrena!!!!!

o god, ik ga maar eens wat doen.
Ik dacht vanmorgen: Ik ga maar eens opstaan
Hopelijk vannacht wat minder actie
  Vis een optie? woensdag 23 september 2009 @ 11:10:35 #45
70532 loveli
N
pi_73032666
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:25 schreef kwakz0r het volgende:
getverderrie... ik ga bij de kno arts volgende week maar vragen of hij me niet kan doorverwijzen voor een allergie test of anders hoe ik van deze chronische verkoudheid af kom.

ik heb weer potdichte holtes (alles behalve mn neus, mn neus voelt alleen gezwollen van binnen, niet snotterig) en een dikke keel, en keelpijn en getverderrie... hoofdpijn.... dit gaat af en aan sinds april, met af en toe een uitschieter zoals deze....

goeiemorgen trouwens sorry, ik begin meteen te klagen, maar t zit me echt tot HIER
Gebruik je een goede multi-vitamine? Het lijkt me dat je dat erg goed kunt gebruiken als aanvulling op wat je binnenkrijgt in je eten. Vitamine C, zink (citraat, niet oxide, citraat neem je tig keer beter op) en dat soort dingen kunnen ook goed helpen. En knaag eens op een stronkje broccoli
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 23 september 2009 @ 11:15:21 #46
70532 loveli
N
pi_73032795
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:01 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik dacht vanmorgen: Ik ga maar eens opstaan
Hopelijk vannacht wat minder actie
Waarom minder actie?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 23 september 2009 @ 11:17:30 #47
70532 loveli
N
pi_73032841
Klaagje: vandaag geen brood, want m'n laatste afbakbrood bleek beschimmeld. Maar aangezien dat het enige is wat op dit moment niet goed gaat, kan ik er prima mee leven
crap in = crap out
  woensdag 23 september 2009 @ 11:27:05 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73033146
*aai voor het Klaagje van loveli*

Fotootje van het schilderijtje voor zuslief, voor de geïnteresseerden! (Zus heeft een tumi op haar been getatoeëerd staan, vandaar dat het een tumi is ) *dekt zich vast in*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 23 september 2009 @ 11:31:23 #49
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73033263
wat tof Maria! ik heb die tumi om m'n nek hangen, al jaren! Ooit van m'n moeder gekregen, al m'n zussen hebben er ook eentje. Hij gaat eigenlijk alleen af met sporten...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 23 september 2009 @ 12:03:55 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73034216
Dank je, Nynke! Hopelijk vindt zus hem ook tof.
Leuk, zo'n ding wat jullie dan allemaal hebben, dan krijgt het meteen meer waarde enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')