quote:Op donderdag 24 september 2009 15:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nice... Zie je al zo'n rel voor je in Stad&Streek? Dat zou vet zijn!
mods?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]Ik heb hier uberhaupt nog nooit een mod gezien?
Mystique toch?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]Ik heb hier uberhaupt nog nooit een mod gezien?
LOLquote:Op donderdag 24 september 2009 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mods?
wat zijn dat?
we kunnen even rellen met breda
Mja op zich hebben ze zich hier woensdag al wel weer goed gedragen door te winnen voor de beker...quote:Op donderdag 24 september 2009 15:59 schreef theKiD het volgende:
Ik ben voor een reltopic tegenin Breda
Daarom nu verder rellenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja op zich hebben ze zich hier woensdag al wel weer goed gedragen door te winnen voor de beker...
Hahaquote:Op donderdag 24 september 2009 16:08 schreef PierreTT het volgende:
Reltopic tegen BredaVolgende topic heet sowiezo Tilburg #133; Waar we Breda haten
jij en lachen met jouw breda topic verleden ???quote:
Ja :cool:quote:Op donderdag 24 september 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en lachen met jouw breda topic verleden ???
Hop, auto bashenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en lachen met jouw breda topic verleden ???
Ik kick je als hyves vriendje hoorquote:
Ik ben verlamd van angstquote:Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kick je als hyves vriendje hoor
een virtuele trapquote:
Is er geen Helmondtopic? Daar kunnen ze vast lekker rellenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:59 schreef theKiD het volgende:
Ik ben voor een reltopic tegen Breda
quote:
Of een Waalwijk-topic misschien? Of het Eindhoven topicquote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is er geen Helmondtopic? Daar kunnen ze vast lekker rellen
Ik ben alleen op donderdag in P & verder (maandag/woensdag/donderdag) in CZ (al ben ik er maar tot half 12.30)quote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Ik loop overigens dagelijks door P maar ik heb je nog steeds nog nooit gezien
ik heb haar zojuist een virtuele trap gegevenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Ik loop overigens dagelijks door P maar ik heb je nog steeds nog nooit gezien
ik werk in eindhoven voor 3dagen per week, en 2 dagen per week in bredaquote:Op donderdag 24 september 2009 16:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of een Waalwijk-topic misschien? Of het Eindhoven topic
Waalwijk is erquote:Op donderdag 24 september 2009 16:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of een Waalwijk-topic misschien? Of het Eindhoven topic
existenz was er al begonnenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waalwijk is er
Ik stem voor de grote Brabantse Fok!oproer van 2009
C als is het oude A? Of G als in het oude C?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben alleen op donderdag in P & verder (maandag/woensdag/donderdag) in CZ (al ben ik er maar tot half 12.30)
Ehm... Ik ken alleen maar de nieuwe namen?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:02 schreef Guard het volgende:
[..]
C als is het oude A? Of G als in het oude C?
LOl die hebben in drie jaar tijd het geweldige aantal van 99 posts bij elkaar weten te krijgen....quote:Op donderdag 24 september 2009 16:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waalwijk is er
Ik stem voor de grote Brabantse Fok!oproer van 2009
C, oude A dusquote:Op donderdag 24 september 2009 17:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... Ik ken alleen maar de nieuwe namen?
Cobbenhagen, achter Koopmans (ofzo)
das "het oude A"...quote:Op donderdag 24 september 2009 17:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... Ik ken alleen maar de nieuwe namen?
Cobbenhagen, achter Koopmans (ofzo)
Ach, gun die gast ook zn pleziertjequote:Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
Breda spoort echt niet...
Directeur NAC Breda kust billen fan
Hebben we niet, maar is puur om te rellen in STAquote:Op donderdag 24 september 2009 17:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh en waarom hebben we een hekel aan Breda?
Een vriendinnetje heeft hem. Er is niet veel anders (alleen je taakbalk aan de onderkant) maar het werkt wel soepeler/sneller dan Vista.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm, ik kreeg net een BSoD maar er lijkt niks mis te zijn met m'n pc :/. Windows. Heeft iemand Windows 7 al getest / in werking gezien? Is dat wat? (Oftewel: kan het nog slechter dan Vista?
)
Ik ben nog maar een jong bloempjequote:Op donderdag 24 september 2009 17:05 schreef Guard het volgende:
[..]
das "het oude A"...
en af en toe vergeet ik wel eens dat ik een oude zak ben en niet iedereen net zo oud is
Wel een verbetering dusquote:Op donderdag 24 september 2009 17:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een vriendinnetje heeft hem. Er is niet veel anders (alleen je taakbalk aan de onderkant) maar het werkt wel soepeler/sneller dan Vista.
Zij zegt van welquote:
Mja maarja wat kost een officiële windows 7 straks wel nietquote:Op donderdag 24 september 2009 17:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zij zegt van wel
Haar laptop is ook sneller
Leuk voor bij 'm thuis aan de muur die foto.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
Breda spoort echt niet...
Directeur NAC Breda kust billen fan
Die fotoquote:Op donderdag 24 september 2009 17:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Leuk voor bij 'm thuis aan de muur die foto.
Ik heb een Windows 7 professional 64 bits editie draaien (op mijn laptop), en werkt echt veul beter dan Vista.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja maarja wat kost een officiële windows 7 straks wel niet. 22 oktober komt ie pas uit zie ik. Heeft ze zeker de beta ofzo.
64 bits is toch afhankelijk van je processor? Ga hem er denk ik ook op zetten, even op de zaak vragen wat een licentie kost inkoopquote:Op donderdag 24 september 2009 18:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb een Windows 7 professional 64 bits editie draaien (op mijn laptop), en werkt echt veul beter dan Vista.
Windows 7 is een doorontwikkeling van Vista, dus het werkt hetzelfde alleen dan beter. Ik ga de officiele Windows 7 release dan ook vrij snel na 22 okt op mijn desktop zetten (die was geleverd met Vista, maar daaar heb ik toen weer heel snel Windows XP opgezet). Moet ik wel mijn c-drive een beetje opruimen
Even 120 euro om je besturingssysteem te upgraden, en dan heb je nog maar home premium. Bah.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb een Windows 7 professional 64 bits editie draaien (op mijn laptop), en werkt echt veul beter dan Vista.
Windows 7 is een doorontwikkeling van Vista, dus het werkt hetzelfde alleen dan beter. Ik ga de officiele Windows 7 release dan ook vrij snel na 22 okt op mijn desktop zetten (die was geleverd met Vista, maar daaar heb ik toen weer heel snel Windows XP opgezet). Moet ik wel mijn c-drive een beetje opruimen
Haar vriend is IT'er en die kreeg hem om te testen ofzo?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja maarja wat kost een officiële windows 7 straks wel niet. 22 oktober komt ie pas uit zie ik. Heeft ze zeker de beta ofzo.
De Beta builds waren ook gratis te downloaden van de microsoft sitequote:Op donderdag 24 september 2009 18:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haar vriend is IT'er en die kreeg hem om te testen ofzo?
Ik weet het ook allemaal nietquote:Op donderdag 24 september 2009 18:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De Beta builds waren ook gratis te downloaden van de microsoft site
Nee niet echt, het kan iets beter met multi cores omgaan, maar ik heb het vooral omdat een 32 bits versie maar (ongeveer) 3,5 Gb geheugen kan gebruiken, de 64 bits versie kan meer geheugen aan...quote:Op donderdag 24 september 2009 18:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
64 bits is toch afhankelijk van je processor? Ga hem er denk ik ook op zetten, even op de zaak vragen wat een licentie kost inkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |