Onder het personeel zijn al twee gevallen van Mexicaanse griep geconstateerd.quote:"We vrezen vooral verspreiding van de griep onder ons personeel. Als dat gebeurt, kunnen we de zorg niet meer waarborgen."
Totdat wij geen epidemie hebben en zij welquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik werk voor een internationaal bedrijf.
Nederlandse vestiging doet panisch naar aanleiding van de brieven van de overheid.
Vestigingen uit de ons omringende landen lachen behoorlijk hard om de nederlandse hysterie en waan van de dag.
Er staat nergens dat ze geen kersteten krijgen. Ze krijgen het alleen niet gezamenlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:20 schreef Hukkie het volgende:
En misschien zal het ook een aardige kosten post schelen.
Nope dus dan krijg je een extra toetje op je eigen kamer, leuk hoor en gezellige kerst ook toegewenst.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ze geen kersteten krijgen. Ze krijgen het alleen niet gezamenlijk.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ze geen kersteten krijgen. Ze krijgen het alleen niet gezamenlijk.
Juist meer. In een zaaltje kan je nog wel 10 bejaarden tegelijkertijd in het oogje houden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in.Maar alsnog kost het wel minder personeel nu.
Mja, die paar extra mensen is ook het geld niet. Ik denk serieus dat ze, net als veel internationale bedrijven, zoals hierboven gezegd, enorm enthousiaste managers hebben die even gaan laten zien hoe goed ze wel niet voor de oudjes zorgen. Er zijn genoeg kenissen en vrienden uit mijn omgeving die op hun werk allerlei spastische maatregelen moeten nemen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in.Maar alsnog kost het wel minder personeel nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nou helemaal theoretisch zou hun familie ook een dagje aandacht kunnen schenken aan opa of oma. On-Nederlands natuurlijk, maar het zou kunnen...quote:Op woensdag 23 september 2009 21:53 schreef ArjanDokelaar het volgende:
Ik vind het wel sneu voor ze, veel van die oudjes zijn immers al zo eenzaam. En dan moeten ze ook nog die ene dag in het jaar waarop ze zich niet eenzaam hoeven voelen missen. Om een (vermeend) dreigende pandemie.
Doe jij eens niet zo gek, wie wil er nu een half dementerend familielid bij zijn kerstdiner hebben?quote:Op donderdag 24 september 2009 02:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nou helemaal theoretisch zou hun familie ook een dagje aandacht kunnen schenken aan opa of oma. On-Nederlands natuurlijk, maar het zou kunnen...
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, neemt niet weg dat er genoeg bejaarden zijn die helemaal niemand hebben. Daarom is het ook schandalig dat deze bejaarden geen gezamenlijk kerstdiner krijgen.quote:Op donderdag 24 september 2009 02:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nou helemaal theoretisch zou hun familie ook een dagje aandacht kunnen schenken aan opa of oma. On-Nederlands natuurlijk, maar het zou kunnen...
Te druk bezig met zichzelf een prettige, gestresste Kerst te bezorgen?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:51 schreef isogram het volgende:
Wat ik kwalijker vind, is dat zoveel oudjes tijdens de kerstdagen afhankelijk zijn van hun verzorgingstehuis voor een verzetje en wat gezelligheid. Waar zijn de kinderen van deze ouderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |