quote:
Noord-Brabant is N.Br. denk ik, de rest weet ik nietquote:Op woensdag 23 september 2009 11:37 schreef skittelman het volgende:
Noord-brabant
Nota Bene
Noorde Breedtegraad
Niet Beschikbaar
Niels Bohr
je zegt het maar :p
2 he...quote:
njah wilde meer zeggen dat het wel makkelijk is als je de context erbij plaatst. bv: door er (taal) achter te plaatsenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:40 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Noord-Brabant is N.Br. denk ik, de rest weet ik niet
kak haal die twee altijd door elkaarquote:Op woensdag 23 september 2009 11:39 schreef skittelman het volgende:
Norah Jones?
quote:
niet helemaal mee eens eigenlijk closest thing to crazy stond eerder in de top 2000 geloof ik.quote:
ja, dacht ik ookquote:Op woensdag 23 september 2009 11:47 schreef skittelman het volgende:
[..]
niet helemaal mee eens eigenlijk closest thing to crazy stond eerder in de top 2000 geloof ik.
bij deze heb je dan toch twee punten!quote:
Thomas Acda inderdaad, hij deed het hilarisch.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:52 schreef skittelman het volgende:
acda
dat is van de seriequote:Op woensdag 23 september 2009 12:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Groen als gras - Acda en de Munnik met Kasper van Kooten
Er was een donder een bliksem, een slag toen ik je zagquote:Op woensdag 23 september 2009 12:23 schreef GimmeGore het volgende:
Anthonie Kamerling als Hero met Toen ik je zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |