Ik volgend jaar weer naar schoolquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:23 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe gaat het op school Ed![]()
Kun je al een journaalpost maken
Je ging toch dit jaar Bedrijfsadministratie doenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:24 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Ik volgend jaar weer naar school
Aangezien er maar 2 BBL plaatsen in Noord Nederland zijn die niet eens bij bedrijfsadministratie horen gaat dat moeilijk worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je ging toch dit jaar Bedrijfsadministratie doen
Wil je geen fulltime school?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:26 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Aangezien er maar 2 BBL plaatsen in Noord Nederland zijn die niet eens bij bedrijfsadministratie horen gaat dat moeilijk worden.
Wou meer weten waaromquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:29 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Als ik dat wou had ik dat wel gedaan?
Ik werk bij een e-mail klantenservice. Maar ik ben al wel aan het rondkijken om een avondopleiding te doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wou meer weten waarom![]()
Wat doe je nu dan? zo'n LOI ding ofzo dan krijg je volgend jaar wel wat vrijstellingen
Verstandig Edquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Ik werk bij een e-mail klantenservice. Maar ik ben al wel aan het rondkijken om een avondopleiding te doen.
Papierversie kopen en heel snel de OP fixen jij!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:14 schreef Lyzio het volgende:
Of ik die Bro Code dus van je kon krijgen Poit.. of was 't Tain? Damn you Jupiler!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
Papierversie kopen en heel snel de OP fixen jij!
Ik heb de SY Ghin, tpel voor maar 30 euro, beat thatquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:47 schreef EddyAlbena het volgende:
Een CH Yoke, zgan, op de kop getikt voor 50 euro
je mail adres is degene in je profiel?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:14 schreef Lyzio het volgende:
Of ik die Bro Code dus van je kon krijgen Poit.. of was 't Tain? Damn you Jupiler!
Wat een onbegrip hier mensenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb de SY Ghin, tpel voor maar 30 euro, beat that
Flight Simulator... Dat is toch met vliegtuigen enzo?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:03 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Wat een onbegrip hier mensen![]()
Flight Simulator yoke (zo'n stuur, maar dan voor vliegtuigen), dingen zijn normaal 150+ euro. Dus ja:
Wie is jij? Jij even voorstellen moet!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:03 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Wat een onbegrip hier mensen![]()
Flight Simulator yoke (zo'n stuur, maar dan voor vliegtuigen), dingen zijn normaal 150+ euro. Dus ja:
Met al die turbulentie op fok de laatste tijd moeten wij ons fort wel beschermenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef EddyAlbena het volgende:
Wow is het hier zo'n hechte gemeenschap?![]()
Ligt eraan wat je wil weten hè. Ik denk eigenlijk ook niet dat ik hier vaak te zien zal zijn....
Gewoon niks van aantrekkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef EddyAlbena het volgende:
Wow is het hier zo'n hechte gemeenschap?![]()
Ligt eraan wat je wil weten hè. Ik denk eigenlijk ook niet dat ik hier vaak te zien zal zijn....
en een quote van danny, vast niet goedquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:12 schreef Tain het volgende:
[..]
ZONDER DOMME ACTIES VAN JOU ZIJDE had je nog mods
Ik ga slapenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:35 schreef RitseB het volgende:
hoho weekje niet genoeg zeker 2 weken
Edje.. Zal ik jou eens de volgende vraag stellen... Waarom niet?quote:
High five?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Edje.. Zal ik jou eens de volgende vraag stellen... Waarom niet?
Hypothetical high fivequote:
Wanneer komen je met petti naar groningen? Dan maken we ff een hard SC hitmachine nummerquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:59 schreef Poit het volgende:
Oeh, en ik wil ook een keer IN DE KUT GENAKT posten...
Bij deze.
Na m'n alcoholvrije periode!!quote:Op woensdag 23 september 2009 00:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wanneer komen je met petti naar groningen? Dan maken we ff een hard SC hitmachine nummer
Tuurlijk ed ook!! Maar jij lag in je nest, bitchquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:27 schreef Edwinus het volgende:
Ik heb die ipheune jeweeeeet!
Niet goed dit.
En daarom ben je een held Edje!quote:Op woensdag 23 september 2009 00:33 schreef Edwinus het volgende:
Maar ik moet er om half 7 alweer uit
Donderdag ben ik er weer de hele nacht. Ik ga weer tot een uur of 4 wachten en dan iemand in de kut nakken.
Zeker zeker! Met u ook? Trouwe onderdaadnquote:
Je bent 150 posts te vroegquote:
Met mij ook, straks een gesprek met mijn mentor kijken of ik nog kan overstappen op de andere richting.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker zeker! Met u ook? Trouwe onderdaadn
Welke richting ga/wil je doen?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:16 schreef RitseB het volgende:
[..]
Met mij ook, straks een gesprek met mijn mentor kijken of ik nog kan overstappen op de andere richting.
Spannend! Succes.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:16 schreef RitseB het volgende:
[..]
Met mij ook, straks een gesprek met mijn mentor kijken of ik nog kan overstappen op de andere richting.
Vanuit Groningenquote:Op woensdag 23 september 2009 09:28 schreef Reintji het volgende:
Straks even met de brommer naar Ljouwert city voor een nieuwe controller en Halo:ODST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof je, maar op de brommer klinkt zo grappigquote:Op woensdag 23 september 2009 09:34 schreef Reintji het volgende:
Sneller dan de trein of waggie hoor Ed, had besteld bij Gamemania, maar die gaat pas op 10 okt bij ons los. Wilde graag die versie met controller en in Groningen was het niet zeker of die zou komen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:34 schreef Reintji het volgende:
Sneller dan de trein of waggie hoor Ed, had besteld bij Gamemania, maar die gaat pas op 10 okt bij ons los. Wilde graag die versie met controller en in Groningen was het niet zeker of die zou komen.Dikke brommert!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan m'n caminotje niet tegenop
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Haha, hij's nice hequote:Op woensdag 23 september 2009 09:48 schreef Reintji het volgende:
Cool poit! Met trappers en spaakwielen compleet!
Was anders van plan om van marktplaats nog even een Gilera CItta te scoren, gewoon omdat het kan.
Dude! Je weet niet wat je mist!!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:01 schreef Lagomorph het volgende:
Ik heb nog nooit een brommert gehad
Ik weet het...quote:Op woensdag 23 september 2009 09:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker zeker! Met u ook? Trouwe onderdaadn
[..]
Je bent 150 posts te vroeg
nak haar!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:12 schreef Edwinus het volgende:
Ik praat met een lekkerwijf in het uitzendbureau. Ze is koffie halen. Zo hoort het ook.
quote:
FEAUTEAUX!!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:08 schreef RitseB het volgende:
Voor 2 tientjes mag je de mijne op komen halen
Het is prima kerel.. Komt u verderquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is prima kerel.. Komt u verder
want zo hoort het ookquote:
Nu alleen nog voor zorgen dat ze morgen verhuisd is dat probleem opgelostquote:
Die andere gast kan toch niet meer gangster zijn dan jij?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:06 schreef Edwinus het volgende:
Ik ben die gangster. Maar ik weet niet of die andere gast ook een gangster is.
Ik kan trouwens geen fatsoenlijke Tributes van Barney Stinson vinden op Youtube. Laat staat goede kwaliteit.
Zondag staat die van mij online.
het is dan ook een wereld waar ik me niet echt in begeef :p dus ik geloof je op je woordquote:Op woensdag 23 september 2009 12:17 schreef Edwinus het volgende:
Het gangster zijn is niet echt simpel.
"There is always a bigger fish"
hahaquote:Op woensdag 23 september 2009 12:32 schreef Lyzio het volgende:
Haha, Ed zei diep in gaan.
Wordt maandag pas uitgezondenquote:Op woensdag 23 september 2009 12:38 schreef Lyzio het volgende:
Is aflevering 2 van seizoen 5 al ergens te zien? Double Date heet ie.
quote:Op woensdag 23 september 2009 13:36 schreef Rossdale het volgende:
Zo slecht, dit moet tof wordenVanavond om 7 uur testen ze bij Mythbusters McGyver myths
Bustedquote:Op woensdag 23 september 2009 13:36 schreef Rossdale het volgende:
Zo slecht, dit moet tof wordenVanavond om 7 uur testen ze bij Mythbusters McGyver myths
Welke aflevering was dat ook alweer, die moet ik ook nog eens terug zienquote:Op woensdag 23 september 2009 12:37 schreef Edwinus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kan ik deze serie zo ontzettend waarderen.
Ken jij meerdere madeliefjes dan?quote:
Choose 1, and you can go 2quote:Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef SocialDisorder het volgende:
gofferdomme, ik moet poepen, maar als ik op de plee ga zitten, gebeurt er NIETS!
HELEMAAL NIETS.
Tof motorquote:Op woensdag 23 september 2009 15:56 schreef Reintji het volgende:
Was koud op de A7,.. brrr.. Maar de rookie is aangekomen
[ afbeelding ]
Zijn wel wat gewend die jongens van ODST of niet?
Dan moet je dus helemaal niet poepen.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef SocialDisorder het volgende:
gofferdomme, ik moet poepen, maar als ik op de plee ga zitten, gebeurt er NIETS!
HELEMAAL NIETS.
jawel, want ik voel hem tegen m'n kringspier drukken. Sneaky bastard!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je dus helemaal niet poepen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:28 schreef Edwinus het volgende:
Ik heb zin in een paar tieten. Wat zeg je daar van?
3 tieten (tweede plaatje)quote:Op woensdag 23 september 2009 16:33 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Wtf Rein... Waar heb je op gegoogled?
MEER! MEER! GEEF ALLES!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:33 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ze zo schattig zijn, nog een keer doutzen
*insert Final Fantasy victory tunequote:Op woensdag 23 september 2009 17:18 schreef SocialDisorder het volgende:
SUCCESS!!!!!
Hij is er eindelijk uit
Vraag dan gewoon direct 'waar kan ik meer vinden?'quote:Op woensdag 23 september 2009 16:33 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Wtf Rein... Waar heb je op gegoogled?
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon direct 'waar kan ik meer vinden?'
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon direct 'waar kan ik meer vinden?'
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:37 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb vandaag de Hype binnengehad(alleen jammer van die boothbabes
en Verdana) Ben nu de specials aan 't lezen
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:49 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Leuk dat je ons weer komt opzoeken Chan!
Mijn eerste CD was niet van Five!quote:Op woensdag 23 september 2009 20:41 schreef RitseB het volgende:
Ik heb als eerste alle feitjes gelezen
Tof shirtquote:Op woensdag 23 september 2009 20:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik probeer weer een comeback te maken
Ik game alleen niet zo vaak meer... Maar heb wel vandaag ook (het was pakketjesdag
) deze binnengekregen: http://www.threadless.com/product/543/This_is_not_a_Pipe
Net als vroegah gaat het hier nog steeds zelden over games.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik probeer weer een comeback te maken
Ik game alleen niet zo vaak meer... Maar heb wel vandaag ook (het was pakketjesdag
) deze binnengekregen: http://www.threadless.com/product/543/This_is_not_a_Pipe
Eensch, meteen een meet erachter aanquote:Op woensdag 23 september 2009 21:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Net als vroegah gaat het hier nog steeds zelden over games.
Wat mij betreft is je comeback gelukt
Ik bedoelde eigenlijk meer GAM in 't algemeen, kom hier veel te weinig tegenwoordigquote:Op woensdag 23 september 2009 21:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Net als vroegah gaat het hier nog steeds zelden over games.
Wat mij betreft is je comeback gelukt
Je comeback hier is in ieder geval geslaagdquote:Op woensdag 23 september 2009 21:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer GAM in 't algemeen, kom hier veel te weinig tegenwoordig
quote:MAG (Massive Action Game) is a massively multiplayer online action game featuring 256 player battles.
Omdat jij geen PS3 hebtquote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef Lyzio het volgende:
Waarom is die dan zo geruisloos voorbij gegaan, die game?
Awesomequote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je comeback hier is in ieder geval geslaagd
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:27 schreef Lyzio het volgende:
Zal wel niet zo lang duren met 256 enemies
Ik ken jou niet. Moet ik me nu dom voelen?quote:
Da's toch ook best butt, of niet?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:28 schreef Edwinus het volgende:
[..]
![]()
Maar je kan om 00:00 tot 0400 online. En dan van 1300 tot 2100 dacht ik.
Jaquote:Op woensdag 23 september 2009 23:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Da's toch ook best butt, of niet?
I'M AN FBI AGENT! I'M AN FBI AGENT!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:34 schreef lkb9000 het volgende:
Ik kan nergens The Andy Milonakis show downloaden(ik wil alle seizoenen), en de film Man on the Moon kan ik ook al geen goede versie van vinden
Die shit is geniaalquote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
I'M AN FBI AGENT! I'M AN FBI AGENT!
Rapidshare staat het ook niet. Dan gaat het moeilijk worden voor je denk ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die shit is geniaal
Kan iemand hier het vinden toevallig?
Die show was ik helemaal vergetenquote:
Ik moet die shit echt hebbenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die show was ik helemaal vergeten
Wat een koning was die gast
Nog nooit oesters gehad, lijkt me een beetje naarquote:Op donderdag 24 september 2009 01:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik heb mijn dienst er weer op zitten. Lading oesters gegeten van mensen die het ineens niet meer wouden. Ze zijn de keuken dus niet uit geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |