Ik volgend jaar weer naar schoolquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:23 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe gaat het op school Ed![]()
Kun je al een journaalpost maken
Je ging toch dit jaar Bedrijfsadministratie doenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:24 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Ik volgend jaar weer naar school
Aangezien er maar 2 BBL plaatsen in Noord Nederland zijn die niet eens bij bedrijfsadministratie horen gaat dat moeilijk worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je ging toch dit jaar Bedrijfsadministratie doen
Wil je geen fulltime school?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:26 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Aangezien er maar 2 BBL plaatsen in Noord Nederland zijn die niet eens bij bedrijfsadministratie horen gaat dat moeilijk worden.
Wou meer weten waaromquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:29 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Als ik dat wou had ik dat wel gedaan?
Ik werk bij een e-mail klantenservice. Maar ik ben al wel aan het rondkijken om een avondopleiding te doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wou meer weten waarom![]()
Wat doe je nu dan? zo'n LOI ding ofzo dan krijg je volgend jaar wel wat vrijstellingen
Verstandig Edquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Ik werk bij een e-mail klantenservice. Maar ik ben al wel aan het rondkijken om een avondopleiding te doen.
Papierversie kopen en heel snel de OP fixen jij!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:14 schreef Lyzio het volgende:
Of ik die Bro Code dus van je kon krijgen Poit.. of was 't Tain? Damn you Jupiler!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
Papierversie kopen en heel snel de OP fixen jij!
Ik heb de SY Ghin, tpel voor maar 30 euro, beat thatquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:47 schreef EddyAlbena het volgende:
Een CH Yoke, zgan, op de kop getikt voor 50 euro
je mail adres is degene in je profiel?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:14 schreef Lyzio het volgende:
Of ik die Bro Code dus van je kon krijgen Poit.. of was 't Tain? Damn you Jupiler!
Wat een onbegrip hier mensenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb de SY Ghin, tpel voor maar 30 euro, beat that
Flight Simulator... Dat is toch met vliegtuigen enzo?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:03 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Wat een onbegrip hier mensen![]()
Flight Simulator yoke (zo'n stuur, maar dan voor vliegtuigen), dingen zijn normaal 150+ euro. Dus ja:
Wie is jij? Jij even voorstellen moet!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:03 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Wat een onbegrip hier mensen![]()
Flight Simulator yoke (zo'n stuur, maar dan voor vliegtuigen), dingen zijn normaal 150+ euro. Dus ja:
Met al die turbulentie op fok de laatste tijd moeten wij ons fort wel beschermenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef EddyAlbena het volgende:
Wow is het hier zo'n hechte gemeenschap?![]()
Ligt eraan wat je wil weten hè. Ik denk eigenlijk ook niet dat ik hier vaak te zien zal zijn....
Gewoon niks van aantrekkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef EddyAlbena het volgende:
Wow is het hier zo'n hechte gemeenschap?![]()
Ligt eraan wat je wil weten hè. Ik denk eigenlijk ook niet dat ik hier vaak te zien zal zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |