Hoe wil hij dan de chinees betalen? smeerlap...quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:03 schreef player-boy het volgende:
??? waarom geef je die 50 euro niet gewoon??
met reclame plaatsen hier op fok duhhhquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe wil hij dan de chinees betalen? smeerlap...
Beter duur dan niet te koop.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:04 schreef Fha het volgende:
Nou, vet genaaid zeg. Als je dat al genaaid vind dan moet je ook maar geen duur eten bij de chinees bestellen
Die kinderen wisten niet eens wat een nier is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:06 schreef Laertes het volgende:
Gebruiken ze kinderen als lokaas voor centen?
Er is toch een minimumleeftijd voor legit collecteurs?
Er zit een luchtje aan deze zaak!
Hmmm, babi panggang!
pizzakoerierquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:03 schreef Penisbaard het volgende:De pizzakoerier zat vast in het complot
Pak een stoeptegel op en zeg: "Hier heb je een niersteen, en nu optiefen."quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:02 schreef Conflict het volgende:
Staan er twee meiskes met hun moeder op de achtergrond voor de deur: "Heeft u iets voor de nierstichting?"
mag wel, kan niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dus pizzakoeriers mogen geen chinees eten bezorgen? Vuile racist
nee, t ging over chinees eten, niet pizza's.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoezo kan niet? Staat er ergens dat die gehandicapt is? Vuile racist.
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:25 schreef On het volgende:
Toevallig want mijn zusjes komen net huilend thuis. Ze gingen voor het eerst collecteren voor het goede doel vandaag. Vol goede hoop trokken ze de woonwijk in. Ik moet hier wel bij vertellen dat één van mijn zusjes zelf nierklachten heeft dus het ligt extra gevoelig voor haar.
Maar zoals ik al zei kwamen ze net huilend terug. Scheen er bij één huis een vieze kerel open te doen. Hij wapperde met een briefje van vijftig. Dus mijn zusje klaarde eerst helemaal op dat iemand zo gul was.
Opeens begon hij allemaal te vloeken en toen mijn moeder die meeging er wat van zei sloeg hij haar in haar gezicht. Gooide vijftig cent op haar en riep van "ik heb er toch voor betaald ik heb er toch voor betaald verdomme." Vervolgens schopte hij haar nog eens in haar gezicht.
Ze is nog steeds bewusteloos, en mijn zusje heeft weer dodelijk last van haar nier en nu kan niemand haar naar het ziekenhuis rijden, ik ben bang dat ze dood gaat.
O ja, Toen ik verhaal wilde gaan halen zag ik nog net een chinees hoertje bij hem naar binnen lopen.
grappigquote:Op woensdag 23 september 2009 18:25 schreef On het volgende:
Toevallig want mijn zusjes komen net huilend thuis. Ze gingen voor het eerst collecteren voor het goede doel vandaag. Vol goede hoop trokken ze de woonwijk in. Ik moet hier wel bij vertellen dat één van mijn zusjes zelf nierklachten heeft dus het ligt extra gevoelig voor haar.
Maar zoals ik al zei kwamen ze net huilend terug. Scheen er bij één huis een vieze kerel open te doen. Hij wapperde met een briefje van vijftig. Dus mijn zusje klaarde eerst helemaal op dat iemand zo gul was.
Opeens begon hij allemaal te vloeken en toen mijn moeder die meeging er wat van zei sloeg hij haar in haar gezicht. Gooide vijftig cent op haar en riep van "ik heb er toch voor betaald ik heb er toch voor betaald verdomme." Vervolgens schopte hij haar nog eens in haar gezicht.
Ze is nog steeds bewusteloos, en mijn zusje heeft weer dodelijk last van haar nier en nu kan niemand haar naar het ziekenhuis rijden, ik ben bang dat ze dood gaat.
O ja, Toen ik verhaal wilde gaan halen zag ik nog net een chinees hoertje bij hem naar binnen lopen.
Niet het grootste licht, he?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:18 schreef Mr.Chippie het volgende:
WTF, jij koopt dus voor 50 eu aan chinees.Vast heel honger
Soms komen ze ook per container hier.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Chinees moet je toch altijd ophalen?
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:20 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Soms komen ze ook per container hier.
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:20 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Soms komen ze ook per container hier.
Hij zegt toch dat ie dan geen fooi heeft voor de Chinees, dus ik neem aan dat ie alles uitgeeftquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |