Watsebourbon?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:58 schreef o.us het volgende:
Paul, dit is niet het juiste moment om een Paul-topic te openen...
Bij de Super de Boer hier voor die gratis handdoeken en wokpannenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:59 schreef Pieter-utd het volgende:
Bij de Albert Heijn zaten ze me op te wachten voor die puzzel stukjes
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:59 schreef Pieter-utd het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Allo, ik dacht ik meld het maar niet
quote:
Kut kinderenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bij de Super de Boer hier voor die gratis handdoeken en wokpannen
Ja bij mij ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:58 schreef FastFox91 het volgende:
Gisteren kwamen ze zelfs bij mij thuis aanbellen.
Mij ook, ik heb die kutkoters helemaal afgerost. De laatste heb ik zoals in American History X met z'n gebit op de stoeprand gelegd waarna ik op zo'n kleine koppie ben gaan staan. Was wel leuk om te zien hoe z'n kleine kaakjes helemaal aan gort spatten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:59 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo, jij bent stoer, was ik maar zoals jijquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:18 schreef Infinti het volgende:
Meestal gooi ik dan zo'n prulletje op de grond en ga ik erop staan en zeg ik nu mag je hem hebben
Reageer eens op mijn gedichtquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zo, jij bent stoer, was ik maar zoals jij
Eens met JHquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:58 schreef Juicyhil het volgende:
gogo, dat is toch die reisorganisatie met die reclame`s dat zo`n lekker wijf in een stil klaslokaal roept "tsjakaah" ofzo
zij is lekker
Wat een kutgedichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat een kutgedichtDie je had aangevraagd in het gedichten topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Vieze pedofielquote:Op woensdag 23 september 2009 04:59 schreef TimKuik het volgende:
Ik spaar altijd een stuk of 50 van die dingen en dan ga ik op een woensdag middag daar alle kinderen opjutten tot er een stuk of 20 kinderen om me heen staan waarna ik al die dingen tegelijk door de winkel heen smijt.
Op die momenten voel ik me net zo machtig als Hitler, mijn eigen WO III.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:59 schreef Nikmans het volgende:
Paul wordt in elkaar gerost door groepen kleuters
Dat viel mij dus ook al op ja!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:10 schreef WethouderHekking het volgende:
De tijd van 'Geen fratsen" is helaas al een tijdje voorbij.
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:29 schreef amvrosios het volgende:
eensch met klacht,kanker irritante kanker kinderen
Dat heb jij natuurlijk niet afgeslagen, aangezien het je enigste kans is op zulke handelingen!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:48 schreef Kaneel het volgende:
Een meisje van 8 wilde me pijpen voor 2 Gogo's.
Wow! Heb je die foto's van Alberto Stegeman?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:06 schreef 9611Niels het volgende:
Ze hebben nu een hokje gemaakt waar die kinderen in moeten staan:
[ afbeelding ]
Maar dat doen ze niet!![]()
[ afbeelding ]
Dit ziet er echt priceless uitquote:Op woensdag 23 september 2009 13:06 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gast, dat is geen hokje maar een karretje dat op zijn kant ligtquote:Op woensdag 23 september 2009 13:06 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn 2 karretjesquote:Op woensdag 23 september 2009 14:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gast, dat is geen hokje maar een karretje dat op zijn kant ligt
Dit was ook al zo'n ellende tijdens de voetbalplaatjes actie bij de AH
Dat meisje had in de tijd dat ze daar stond te wachten beter naar de kapper kunnen gaan. Dooie punten van een jaar oudquote:Op woensdag 23 september 2009 13:06 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:43 schreef AltTab het volgende:
[..]
Dat meisje had in de tijd dat ze daar stond te wachten beter naar de kapper kunnen gaan. Dooie punten van een jaar oud.
Voor de geen fratsen actie hadden ze ook al fratsen hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:15 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Dat viel mij dus ook al op ja!Heel jammer dat ze van hun eigen "handelsmerk" afstappen en kinderen denken te moeten lokken met plastic rommel...
Kijk! En hierdoor ben jij de slimste!quote:Op woensdag 23 september 2009 12:30 schreef AntiAnti het volgende:
Gewoon negeren, werkt het beste. Ze werken er maar voor! De tijd dat kinderen na schooltijd in de fabriek werkten is helaas voorbij, dan krijg je dit soort ongein.
Vanaf 1.10, daar heb ik ook die foto's gemaakt!quote:
woon jij in utrecht lunetten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:57 schreef Paul het volgende:
Dus ik was zo bij de Cduizend
Kwam ik bij de uitgang gingen al die kinderen mij overvallen of ik niet nu snel die gogo's aan ze wou geven
Ik voelde me bedreeigd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef Meistroflunge het volgende:
[..]
woon jij in utrecht lunetten?
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:00 schreef 9611Niels het volgende:
Vandaag stonden ze wel netjes in het hokje:![]()
[ afbeelding ]
Jezus wat kansloos.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:00 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net dieren in een kooiquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:00 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zekers niet!quote:
Die spaar ik welquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:36 schreef Adelante het volgende:
Bij de Coop staan ze je op te wachten voor Suske en Wiske plaatjes en bij de AH voor puzzelstukjes: ik doe de komende twee weken boodschappen bij Jumbo.
Hokje? Wat voor hokje en wat is er dapper aan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:33 schreef amaranta het volgende:
Ik doe geen boodschappen bij de C1000, maar als ik het wel zou doen. Dan zou ik juist aan die dappere ridders die wél in het hokje gaan staan een gogo gegen en niet aan de slijmballen die aan de kant staan.
Heb overigens nog wat 'smurfen' liggen. Wellicht dat ze die willen ruilen!
Denk met die gogo's dat ze er achteraan duiken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:43 schreef Heremeteit het volgende:
Gewoon voor hun ogen in een afvalcontainer gooien. Heb ik eens gedaan bij zo'n actie van de appie. Geweldig die teleurstelling
Wtf, is dat die C1000 in Sappemeer?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:00 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:55 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Wtf, is dat die C1000 in Sappemeer?Verbaast me niks dat ze je daar terroriseren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |