Tofquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef broer het volgende:
God, zeg. Een heuse webcam voor Downtown Café. Dat ik dat nog mag meemaken.
Dan ga ik die maar eens terugluisterenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:12 schreef TheZapster het volgende:
Wat waren Fred en De Zuster bezig vanmiddag![]()
1 of 2 keer gehoord idd, meer nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef broer het volgende:
Is er iemand die ooit Carice van Houten heeft gehoord op KX? Ze staat nog altijd bij de presentatoren op dinsdag tussen 19 en 21 uur, maar ik heb haar hoogstens één of twee keer gehoord.
Zometeen Ratz.
En weerquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Manic Street Preachers
Iets met tolereren.
Als ik dit topic, Def Rhymz. Waar is tie? , moet geloven heeft hij een restaurant bij jou in de buurt Roelquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ik dit topic, Def Rhymz. Waar is tie? , moet geloven heeft hij een restaurant bij jou in de buurt Roel
Altijd een groot contrast met het programma dat hierna komt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kwaliteitsradio weer in één uur gepropt![]()
Neequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:21 schreef broer het volgende:
Heb je de nick 'KXMaster' al geregistreerd en afscheid genomen in het 3FM-topic?
Van jou verwacht ik dat het nog wel fouter kan. O-Zone en Las Ketchup waren veruit het foutst. Er is in dit millennium toch nog wel meer fout werk van dat niveau gefabriceerd?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Hell Ya. Zou zo een thema uur van mij kunnen zijn.
Mika=fout, dus ook dit nummerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef on_air het volgende:
Mika - Relax hoort hier niet tussen! Tis heul niet fout.
Nu je zin?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik dat het nog wel fouter kan. O-Zone en Las Ketchup waren veruit het foutst. Er is in dit millennium toch nog wel meer fout werk van dat niveau gefabriceerd?
Venga Boys zijn toch geen Zero's??quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik dat het nog wel fouter kan. O-Zone en Las Ketchup waren veruit het foutst. Er is in dit millennium toch nog wel meer fout werk van dat niveau gefabriceerd?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vengaboysquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:08 schreef on_air het volgende:
[..]
Venga Boys zijn toch geen Zero's??
Nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Mika=fout, dus ook dit nummer
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:59 schreef Marc63 het volgende:
Ik neem mn vorige post terug, dit overtreft O-Zone en Las Ketchup.
De verhouding? Een roeiboot met een vliegdekschip vergelijken.
Verdomd, dat biedt perspectieven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vengaboys
Ze hadden nog 4 hits in de '00s.
Iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:51 schreef Sersjee het volgende:
Die plaat van Laurent Garnier is te gek! Even kuiken...
Pay TVquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Hoe heette ie? Afkondiging ff gemist
.
Voor de gein zou je Ekdom in de nacht ook even moeten meepikken, hij had een verdomd geinig Beatles coverbandje te gast. O, en hij draaide Poco toen ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik moet de Ring-podcast (ja echt!) van Ekdom nog luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |