Nou, volgens mij moet jij toch echt harder werken tijdens je bevalling en herstelperiode dan je collega's! Die 10 weken verlof na de geboorte kun je echt geen vakantie noemen denk ik, en de 4 of 6 weken verlof voor de bevalling ook niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:45 schreef lily het volgende:
Hier is het net andersom; mijn collega's zeggen af en toe: jij hebt straks lekker lang vakantie. Hoezo vakantie?
kan je de email wel even sturen als je je mail adres pm'tquote:Op woensdag 23 september 2009 16:58 schreef Asyniur het volgende:
Hoe vaak zijn die prenatal actie avonden?
Hydrofiel kan je nooit genoeg hebben hahaha ik gebruik ze ook als spuugdoek en zo, in hun bedje in de wagen en voor het badderen... IDEAAL!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:58 schreef ymme het volgende:
(volgens mij heb ik dit al eens gevraagt maar goed).
Hoe veel rompertjes hebben/hadden jullie voor je baby.
En hoeveel hydrofiele luiers? Ik heb er gewoon 18. Beter te veel dan te weinig.
Maar ik ben nogal een persoon, die graag teveel heeft, om bang te zijn, te weinig te hebben
Ja op alles 20% en dan woensdagavond 25% korting op positiekleding donderdag een campingbedje in de aanbieding vrijdag 25% korting op boxen en zaterdag 25% korting op alle wagens en kinderkamersquote:Op woensdag 23 september 2009 17:14 schreef mama_papa het volgende:
Is er nu ook een actie van prenatal van 20% korting op alles? Is dat overdag gewoon in de winkels? Snap de site niet zo goed![]()
Nee, je zwangerschapsverlof is doorgaans geen vakantie te noemen. Vind ik ook niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:52 schreef ymme het volgende:
Inderdaad, een kind baren kan ik nu bepaald geen vakantie noemen.
(het er nog geen ervaring mee maar toch het idee).
Ik ben dus ook van plan om alleen in de weekende te wassen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:13 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Hydrofiel kan je nooit genoeg hebben hahaha ik gebruik ze ook als spuugdoek en zo, in hun bedje in de wagen en voor het badderen... IDEAAL!!!
Rompers, ja ik was alles altijd in het weekend dus dan kan je er wel nodig hebben als er nog een keer wat mis gaat of als ze een keer zo spugen dat ze helemaal nat zijn.
Wat een opluchting voor jullie. Gelukkig is alles goed dus.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:49 schreef Webkim het volgende:
Ik had het hier een beetje stilgehouden, vanwege meelezers enzo. Maar de combinatietest van een paar weken geleden pakte niet zo gunstig uit, dus hebben we een vruchtwaterpunctie laten doen. Wat een spanning en emotie en stress de afgelopen tijd! Maar! De uitslag kwam vandaag!
Thomas krijgt een gezond broertje!![]()
tuurlijk welquote:Op woensdag 23 september 2009 17:56 schreef amaranta het volgende:
Of zou ik weer zoveel geluk hebben als met Eva????
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:57 schreef lily het volgende:
[..]
tuurlijk wel
oh, ik had ook maar een stuk of 6 hydrofiel-luiers trouwens.
Ik moet wel nieuwe kopen want ik heb er nu volgens mij geen meer. Ik gebruikte ze de afgelopen jaren als poetsdoek en weet ik wat nog meer dus ze zijn nu alle 6 weg.
Nee, helaas in de verste verte niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:06 schreef amaranta het volgende:
Heb jij geen aardige buurvrouw met wie je om de dag ofzo kan carpoolen naar school? Wel een vervelende situatie anders zeg.
Ik kom nooit te laat op school. Ik ben er altijd als eerste (nog voor de school open is)quote:Op woensdag 23 september 2009 18:11 schreef amaranta het volgende:
Achja, komt goed. Je kan je er nu wel druk om maar maken maar daar heb je alleen jezelf mee.
Ik zou het als Juf zijnde in ieder geval erg vinden als je door die omstandigheden soms te laat zou komen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |