abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73042508
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:45 schreef lily het volgende:

Hier is het net andersom; mijn collega's zeggen af en toe: jij hebt straks lekker lang vakantie. Hoezo vakantie?
Nou, volgens mij moet jij toch echt harder werken tijdens je bevalling en herstelperiode dan je collega's! Die 10 weken verlof na de geboorte kun je echt geen vakantie noemen denk ik, en de 4 of 6 weken verlof voor de bevalling ook niet.
Hier waren ze trouwens wel allemaal jaloers dat ik niet met de feestdagen hoef te werken (werk in de zorg) gna gna
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 23 september 2009 @ 16:58:02 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73042533
Hoe vaak zijn die prenatal actie avonden?
pi_73042561
(volgens mij heb ik dit al eens gevraagt maar goed).

Hoe veel rompertjes hebben/hadden jullie voor je baby.
En hoeveel hydrofiele luiers? Ik heb er gewoon 18. Beter te veel dan te weinig.
Maar ik ben nogal een persoon, die graag teveel heeft, om bang te zijn, te weinig te hebben
pi_73042713
Rompers een stuk of 15. Hydrofiele.... Uhhh stuk of 30 denk ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 23 september 2009 @ 17:12:15 #185
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73042929
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:58 schreef Asyniur het volgende:
Hoe vaak zijn die prenatal actie avonden?
kan je de email wel even sturen als je je mail adres pm't
  woensdag 23 september 2009 @ 17:12:28 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_73042933
ik heb een stuk of 50 spuugdoekjes
stuk of 30 hydrofiele luiers
15 rompertjes in maat 50/56 lijkt me echter wel voldoende
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 23 september 2009 @ 17:13:45 #187
248986 MamaNik
pi_73042973
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:58 schreef ymme het volgende:
(volgens mij heb ik dit al eens gevraagt maar goed).

Hoe veel rompertjes hebben/hadden jullie voor je baby.
En hoeveel hydrofiele luiers? Ik heb er gewoon 18. Beter te veel dan te weinig.
Maar ik ben nogal een persoon, die graag teveel heeft, om bang te zijn, te weinig te hebben
Hydrofiel kan je nooit genoeg hebben hahaha ik gebruik ze ook als spuugdoek en zo, in hun bedje in de wagen en voor het badderen... IDEAAL!!!

Rompers, ja ik was alles altijd in het weekend dus dan kan je er wel nodig hebben als er nog een keer wat mis gaat of als ze een keer zo spugen dat ze helemaal nat zijn.
  woensdag 23 september 2009 @ 17:14:33 #188
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73042991
Is er nu ook een actie van prenatal van 20% korting op alles? Is dat overdag gewoon in de winkels? Snap de site niet zo goed
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  woensdag 23 september 2009 @ 17:18:07 #189
248986 MamaNik
pi_73043075
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:14 schreef mama_papa het volgende:
Is er nu ook een actie van prenatal van 20% korting op alles? Is dat overdag gewoon in de winkels? Snap de site niet zo goed
Ja op alles 20% en dan woensdagavond 25% korting op positiekleding donderdag een campingbedje in de aanbieding vrijdag 25% korting op boxen en zaterdag 25% korting op alle wagens en kinderkamers
pi_73043118
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:52 schreef ymme het volgende:
Inderdaad, een kind baren kan ik nu bepaald geen vakantie noemen.
(het er nog geen ervaring mee maar toch het idee).
Nee, je zwangerschapsverlof is doorgaans geen vakantie te noemen. Vind ik ook niet.

Ik maak me alleen een beetje zorgen over de eerste weken.
Ik heb twee schoolgaande kinderen die ook nog eens 8km verderop naar school gaan. En een echtgenoot met wisseldiensten zonder rijbewijs!

Hoe zal dat gaan die eerste tijd 's morgens...voordat ik een schema heb en gewend ben enzo.

Oh, ik hoop zo dat ze in de kerstvakantie geboren wordt. Hebben we in ieder geval de eerste dagen saampjes met z'n vijven.
pi_73043245
asy, volgens mij zijn die mama avonden zo'n beetje elke maand, maar dit is weer een speciale seizoensactie en die zijn er, volgens mij, 4 per jaar, dus bij elk seizoen. En tis ook nog korting en koopavond bij de hema vanavond, dus voor diegenen die nog extra hydrofiel luiers wil scoren...geldt ook online trouwens.

Ik weet niet meer wie het opmerkte, maar ik kom relaxter over dan ik werkelijk ben hoor. Ben het echt stikbeu, maar ja, daar doe dan weinig aan. VK en de stagiair waren vooral onder de indruk van de weinig ruimte die mijn longen hebben. Kindje zit zo enorm hoog en toch is ie echt helemaal ingedaald. Lang kind dus. Of kind dat graag in de lengte ligt, kan ook natuurlijk. Maar goed, het zal een grote teleurstelling worden als ik straks alsnog ingeleid moet worden, omdat ik dan niet thuis mag blijven.

Sserpente? Takkembah? Andere llm'ers? Ik geloof dat nog niet iedereen zich gemeld heeft, toch?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73043297
hellow ladies ik heb niet bijgelezen,
werk zit dr weer op, en nu zo teamuitje, maar ik ben heel verstandig, nog even mijn bedje in gekropen, heb nog ruim een uur geslapen en kom nu net lekker onder de douche vandaan....
alleen jammer genoeg dus geen tijd meer om op iedereen te reageren...

maar voor iedereen die het nodig heeft

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 23 september 2009 @ 17:29:38 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73043373
Waar gebruik je een hydrofielluier voor?
1 in bed
1 in de wandelwagenbak
1 in de box
2 of 3 voor tijdens badderen > afdrogen, dus
3 per dag als spuuglapje (in het begin)
3 om tegen je borsten te houden tijdens het voeden en je stroomt over.
erm... zoiets?

Dus ja, je hebt er nooit genoeg van:+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73043450
Dan ga ik er naast die 18 die ik nu heb, nog maar wat bij halen, als ik langs de HEMA kom
pi_73043456
BJ: Veel plezier tijdens je teamuitje
  woensdag 23 september 2009 @ 17:42:06 #196
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73043702
Wat wordt er veel geschreven zeg! Heb nog niet echt tijd gehad terug te lezen.

Ik heb trouwens tot vervelends aan toe de ene na de andere harde buik. En ik doe niks!
(wel superlekker gekookt, denk ik. Het staat nu bruin te worden in de oven: aardappelpureetje met bieslook, en witlof in ham en kaas. Al zo lang niet gehad!)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73043848
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:13 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Hydrofiel kan je nooit genoeg hebben hahaha ik gebruik ze ook als spuugdoek en zo, in hun bedje in de wagen en voor het badderen... IDEAAL!!!

Rompers, ja ik was alles altijd in het weekend dus dan kan je er wel nodig hebben als er nog een keer wat mis gaat of als ze een keer zo spugen dat ze helemaal nat zijn.
Ik ben dus ook van plan om alleen in de weekende te wassen.
Doe ik nu ook. En hopelijk kan ik dit volhouden
Dus ik ben heel erg blij met jouw pm'tje.
pi_73043893
Ik had het hier een beetje stilgehouden, vanwege meelezers enzo. Maar de combinatietest van een paar weken geleden pakte niet zo gunstig uit, dus hebben we een vruchtwaterpunctie laten doen. Wat een spanning en emotie en stress de afgelopen tijd! Maar! De uitslag kwam vandaag!
Thomas krijgt een gezond broertje!
Hardloper.
IG @webkim
pi_73043906
Oeh lekker Rocka! klinkt goed!

Die harde buiken, misschien wil jouw baby er gewoon uit!
pi_73043939
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:49 schreef Webkim het volgende:
Ik had het hier een beetje stilgehouden, vanwege meelezers enzo. Maar de combinatietest van een paar weken geleden pakte niet zo gunstig uit, dus hebben we een vruchtwaterpunctie laten doen. Wat een spanning en emotie en stress de afgelopen tijd! Maar! De uitslag kwam vandaag!
Thomas krijgt een gezond broertje!
Wat een opluchting voor jullie. Gelukkig is alles goed dus.

Een broertje... een zoon Gefeliciteerd.
pi_73044024
Oh Webkim wat een ontzettend fijn nieuws
pi_73044106
Ha ladies.

Allereerst, kim, supernieuws, wat heerlijk dat je een goede uitslag hebt gehad.

Verder.... nog geen babies dus....

En tot slot. Ik gebruik in totaal 4 hydrofielluiers. En die liggen alle 4 in het ledikant.
Ik heb denk ik 1 keer een monddoekje gebruikt. En heb dus ook een hele stapel liggen....
Ik denk dat ik een hele schone dochter heb
Ze heeft nog nooit gekwijld en heeft denk ik 2 keer gespuugd. Dat was het.

Ach wellicht dat Sjors de Aap ze slijt. Ik verwacht nu namelijk een tegenovergesteld kind. Eentje dat wle huilt, en kotst en alles onder poept en niet slaapt en niet eet.
Of zou ik weer zoveel geluk hebben als met Eva????

En dan ga ik nu teruglezen.
pi_73044121
Tjemig Webkim wat zal er een blok beton van jullie schouders zijn gevallen. Fijn dat het een gezond jongetje wordt!

Rocka, irritant he, zo'n constant harde buik. En inderdaad, wat doe ik nou nog, eigenlijk helemaal niets...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73044152
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:56 schreef amaranta het volgende:
Of zou ik weer zoveel geluk hebben als met Eva????
tuurlijk wel

oh, ik had ook maar een stuk of 6 hydrofiel-luiers trouwens.
Ik moet wel nieuwe kopen want ik heb er nu volgens mij geen meer. Ik gebruikte ze de afgelopen jaren als poetsdoek en weet ik wat nog meer dus ze zijn nu alle 6 weg.
pi_73044384
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:57 schreef lily het volgende:

[..]

tuurlijk wel

oh, ik had ook maar een stuk of 6 hydrofiel-luiers trouwens.
Ik moet wel nieuwe kopen want ik heb er nu volgens mij geen meer. Ik gebruikte ze de afgelopen jaren als poetsdoek en weet ik wat nog meer dus ze zijn nu alle 6 weg.
hemel op aarde zou dat zijn!

Heb jij geen aardige buurvrouw met wie je om de dag ofzo kan carpoolen naar school? Wel een vervelende situatie anders zeg.
pi_73044482
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:06 schreef amaranta het volgende:
Heb jij geen aardige buurvrouw met wie je om de dag ofzo kan carpoolen naar school? Wel een vervelende situatie anders zeg.
Nee, helaas in de verste verte niet.

Ach, weet je, ik wist natuurlijk wel dat ik in die situatie zou komen te zitten en ik ben een heel makkelijk en flexibel persoon dus het komt wel goed verder, alleen die eerste weken wordt echt aanpassen/wennen en daar zie ik af en toe wel even tegen op.
pi_73044531
Achja, komt goed. Je kan je er nu wel druk om maar maken maar daar heb je alleen jezelf mee.
Ik zou het als Juf zijnde in ieder geval erg vinden als je door die omstandigheden soms te laat zou komen ofzo.
pi_73044553
Heb vandaag zulk goed nieuws gehoord van een vriendinnetje die nu (na een paar vroege miskramen) een gezond en levendig beebje op de termijnecho heeft gezien
Onze kindjes zullen ongeveer 2 maanden schelen en ze woont een straat verderop dus ik verheug me al op het samen moederen

* octopussy nu ook naar de Prenatal in Almere gaat
  woensdag 23 september 2009 @ 18:12:27 #209
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73044556
Webkim wat fijn! Gefeliciteerd!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73044607
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:11 schreef amaranta het volgende:
Achja, komt goed. Je kan je er nu wel druk om maar maken maar daar heb je alleen jezelf mee.
Ik zou het als Juf zijnde in ieder geval erg vinden als je door die omstandigheden soms te laat zou komen ofzo.
Ik kom nooit te laat op school. Ik ben er altijd als eerste (nog voor de school open is)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')