Goodmornings allemaal!! Ik heb vannacht aardig doorgeslapen, van 12 tot half 8 isse niette schlecht vond ik zo

Gisteren wel een mega-vermoeiende dag gehad, dus strakjes na mijn walvisklasje lekker nog een tukje erachteraan. Vanavond met mijn mede-zwangere vriendinnetje naar de Prenatal, het is zo suf, maar ik verheug me er echt op. Zo veel komt er nu niet meer van winkelen en dat mis ik best wel. Overigens heb ik vanaf komende week bijna altijd wanneer ik wil een hele mooie, goede rolstoel tot mijn beschikking (een chronisch zieke vriendin heeft deze op het moment niet of nauwelijks nodig) dus misschien neemt mijn lief me komend weekend wel mee windowshopping

Zo veel zin in!!
Ssserpente en Mefke, ik hoop dat jullie een briljante nachtrust óf een prachtigmooi baby'tje gegeven is vannacht

Jemig Rocks, hoe hóu je het vol..

En gooi maar op dat stickertje!
Asy, moeilijk dat je het nooit vantevoren kunt weten met je huisdieren he? Wie weet is ze juist wel héél erg lief en voorzichtig als het op de baby aankomt.. Ik hoop het, want het zou zo verschrikkelijk verdrietig zijn als je woef ingeslapen moet worden..

Sorbootje, jeuj, dat klinkt als een fijn nachtje

En gewicht, ja.. De laatste keer dat ik mezelf woog was geloof ik een week of 2 a 3 terug. Ik weeg me op de Wii fit, dus die houdt dan precies zo'n grafiekje bij en de keer ervoor was precies 31 dagen geleden en in die maand was ik 3,7 kg. aangekomen. Dat vond ik ook best confronterend ineens, terwijl ik dus echt vind dat ik eigeniljk gewoon mijn giechel moet houden hierover, want met die bijna 4 kilo erbij zit ik nu op +2 van mijn startgewicht

Maar nu durf ik me dus niet meer te wegen