Klopt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan wel, maar om nou een grote groep te "straffen" voor de daden van enkele users vind ik wel wat ver gaan.
VBL hier heel ver vandaan!quote:
VOETBAL VOETBAL VOETBALquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
VBL hier heel ver vandaan!
Zijn daar nu nog supersmurfen?
Nee, daar komen dat moet je durfen!
Vinden smurfen VBL fijn?
Zolang ze maar voor Ray-tje zijn!
AmsterFok! AmsterFok!... uhm..quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
VBL hier heel ver vandaan!
Zijn daar nu nog supersmurfen?
Nee, daar komen dat moet je durfen!
Vinden smurfen VBL fijn?
Zolang ze maar voor Ray-tje zijn!
Same here:)quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:17 schreef EddyAlbena het volgende:
Christus wat heb ik geen zin meer![]()
Nog 45 minuten en dan naar huis, niksen.
Ga photosoepen er voor. Ik geloof alleen dat het je een ban gaat opleverenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wil een Cargamel met een Danny hoofd!
Ik eis je oude UI terug! Anders ben ik bang dat ik je moet negeren!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:23 schreef Psychonikeo het volgende:
whehehe
Nah, ik moet nog 4 maanden stage doorkomen hierquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ga photosoepen er voor. Ik geloof alleen dat het je een ban gaat opleveren
Zo lang is de eerste ban niet hoor geloof ikquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nah, ik moet nog 4 maanden stage doorkomen hier
Gewoon doen, de TT zegt dit keer neit dat het neit mag.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik eis je oude UI terug! Anders ben ik bang dat ik je moet negeren!
geen probleemquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik eis je oude UI terug! Anders ben ik bang dat ik je moet negeren!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Gewoon doen, de TT zegt dit keer neit dat het neit mag.
dan moet je deze erbij postenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:28 schreef Psychonikeo het volgende:
zou dit me ook een ban opleveren? spam
quote:
Als je hem rondspammed wel. Kun je beter PM-en naar VBL users.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:28 schreef Psychonikeo het volgende:
zou dit me ook een ban opleveren? -spam
[GEZ] Leuk voetbalforum om op te posten PM deze TS ook maar.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je hem rondspammed wel. Kun je beter PM-en naar VBL users.
1 kniequote:
Douchen, bankhangen, aflevering lost kijken en miss nog in mn boek lezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:43 schreef AMDB het volgende:
Wat zijn de avondplannen van de rest?
Hmja, ik wilde editten, maar ik had er geen zin meer in.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
1 knieen gaat kort gezegd gewoon kut
Wat heb je dan?quote:
Nieuwe Heroes downloaden en kijken denk ik. En 1984 uitlezen. En lekker vroeg slapenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Douchen, bankhangen, aflevering lost kijken en miss nog in mn boek lezen
Daar dan?
Hele lichaam vol met spierpijn, hoofdpijn, verkoudheid (gevolg: nog meer last van astma). Het huis wordt overvloed van tissues.quote:
Vooral dat laatstequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nieuwe Heroes downloaden en kijken denk ik. En 1984 uitlezen. En lekker vroeg slapen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:48 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb al 4 users op mijn forum!
Zou je een ban krijgen als ik zou vertellen wie hij was?quote:
dan kijkt hij op het forum en ziet hij dat psychonikeo de super admin is..quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Zou je een ban krijgen als ik zou vertellen wie hij was?
Alsof ze dat niet weten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Zou je een ban krijgen als ik zou vertellen wie hij was?
Omdat ik 't te gevaarlijk vind worden op de openbare weg, je zoekt toch de grens op en nadat ik de stepjes links en rechts op sommige plekken al aan de grond rijd is 't misschien verstandiger om alleen op 't circuit verder te gaanquote:
Nog 23min en dan nog een uur met de auto!quote:
Leer jezelf toch te beheersen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat ik 't te gevaarlijk vind worden op de openbare weg, je zoekt toch de grens op en nadat ik de stepjes links en rechts op sommige plekken al aan de grond rijd is 't misschien verstandiger om alleen op 't circuit verder te gaan. En dat is ook een stuk veiliger uit 't oogpunt van rijbewijsbehoud
.
En ook omdat ik in Utrecht/Tilburg ga studeren en ik daar geen stalling heb.
Hmm.. Je hebt hier flink over nagedacht zie ik. Ik hoop dat iemand t voor je koopt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat ik 't te gevaarlijk vind worden op de openbare weg, je zoekt toch de grens op en nadat ik de stepjes links en rechts op sommige plekken al aan de grond rijd is 't misschien verstandiger om alleen op 't circuit verder te gaan. En dat is ook een stuk veiliger uit 't oogpunt van rijbewijsbehoud
.
En ook omdat ik in Utrecht/Tilburg ga studeren en ik daar geen stalling heb.
Nog even en ik mag ook weer koken hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog 23min en dan nog een uur met de auto!![]()
Wat staat er op het menu?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Nog even en ik mag ook weer koken hoor
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Broccoli, gebakken aardappels, kip/schnitzel
Ohquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:13 schreef Puala het volgende:
[..]
het zijn 2 dingen. Kip voor mij & schnitzel voor pa/vriend hoor
Ga bij je vriend thuis wonen of is dat geen optie?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:15 schreef Puala het volgende:
Weer als 50+ op de wachtlijst voor de huizen. Ik baal echt gigantisch dat er gewoon echt geen fuck hier te vinden is. Ik wil verdorie het huis uit en wel direct. Jeugdzorg doet ook al de ballen voor me en belt niet eens terug. Een urgentieverklaring kan de huisarts niet ritselen en ik ben het echt spuug en spuugzat hier in huis.![]()
quote:
Spuit 11quote:
*aaiquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:15 schreef Puala het volgende:
Weer als 50+ op de wachtlijst voor de huizen. Ik baal echt gigantisch dat er gewoon echt geen fuck hier te vinden is. Ik wil verdorie het huis uit en wel direct. Jeugdzorg doet ook al de ballen voor me en belt niet eens terug. Een urgentieverklaring kan de huisarts niet ritselen en ik ben het echt spuug en spuugzat hier in huis.![]()
Geen optie.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ga bij je vriend thuis wonen of is dat geen optie?
We worden telkens tussen plaats 50 - 100 ingeloot. Dan is het zo goed als kansloos eigenlijk. We hebben 1 keer 6e gestaan.. toen nam de nummer 4 hem. Toen heb ik even een potje zitten janken. Baalde er gigantisch van.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*aai
Ik ken het hoor. Zit ook steeds te zoeken maar als er 150 man reageert op 1 woning en mensen uit die gemeente voorrang hebben schiet het niet op![]()
Problemen thuis. Ze lopen nu helemaal uit de hand.quote:Hoezo heb je Jeugdzorg nodig dan? Volgens mij heb ik iets gemist?
En zo'n vakantiehuisje in zo'n vakantiepark? Doen ook steeds meer mensenquote:
quote:
Dat zit hier in de buurt niet?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En zo'n vakantiehuisje in zo'n vakantiepark? Doen ook steeds meer mensen
Ga dan ook in een goede buurt wonenquote:
Ik zoek gewoon een woning tussen Ochten en Geldermalsen in. Ik ben niet kieskeurig voor het dorp of wat dan ook. Ik wil gewoon een eigen plekkie, meer nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ga dan ook in een goede buurt wonen
Jezus, wat erg. Dan begrijp ik dat je snel weg wilt. Sterkte iigquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:20 schreef Puala het volgende:
[..]
We worden telkens tussen plaats 50 - 100 ingeloot. Dan is het zo goed als kansloos eigenlijk. We hebben 1 keer 6e gestaan.. toen nam de nummer 4 hem. Toen heb ik even een potje zitten janken. Baalde er gigantisch van.
Wat voor iets zoek jij eigenlijk?
[..]
Problemen thuis. Ze lopen nu helemaal uit de hand.
In Vinkel is zo'n vakantieparkquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een woning tussen Ochten en Geldermalsen in. Ik ben niet kieskeurig voor het dorp of wat dan ook. Ik wil gewoon een eigen plekkie, meer niet
Dankjewel. Red me wel, maar het kost gewoon veel energie.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jezus, wat erg. Dan begrijp ik dat je snel weg wilt. Sterkte iig
Ik zoek iets rondom Tiel/Culemborg. Zoek of een kamer voor mezelf zodat ik tijdelijk wat heb of een rijtjeshuis (max. 500 huur) voor mezelf en mijn vriend.quote:Wat balen dat je toen dat huisje nét niet had! Nu weer verder zoeken of is er niks beschikbaar? In welke regio zoek je, als ik vragen mag?![]()
Ik zoek iets voor mezelf, dus een tweekamerappartementje of een klein huisje. Voor mij alleen is dat prima te doen (hoewel vrienlief 60 m² héél errug klein vindt) en dan in de regio Aalsmeer/Hoofddorp/Amstelveen. Ondertussen ook koopwoningen bekijken, maar dat is allemaal niet te betalen of het is een krot (en ben je dus met de verbouwing erbij evenveel kwijt als bij een duur huis).
Dat is volledig uit de richting waar ik nu woon en dat is nog een half uur bij school vandaan met de auto. Laat staan met OV/scooter.quote:
Hmm. Is daar nu geen aanbod in? Ook niet via-via? Misschien weten collega's/klasgenoten/familieleden nog iets?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel. Red me wel, maar het kost gewoon veel energie.
[..]
Ik zoek iets rondom Tiel/Culemborg. Zoek of een kamer voor mezelf zodat ik tijdelijk wat heb of een rijtjeshuis (max. 500 huur) voor mezelf en mijn vriend.
Heb je al wel eens alle makelaars langs gekeken of iet iets is? Marktplaats al gehad? Daar staat regelmatig wat op namelijk. Zeker in dat soort steden/grotere dorpen.
Koopwoningen redden we niet. 1 vast inkomen wat erg laag is en nog een studerende.. we krijgen niets aan hypotheek. Of met een gigantisch groot bedrag per maand wat we niet kunnen betalen.
Eetsmakelijk en veel plezier!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:45 schreef Puala het volgende:
Eten, daarna douchen en daarna de auto in voor Vitesse - fc oss
volgens mij heb ik er gevoel voorquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is waar. Het wordt weer eens tijd voor een nieuwe rel, h_h is ook alweer een week geleden.
Ja, dat gaat een kwartiertje goed.. tot 't blok lekker warm is en het gas open kanquote:
Eigenlijk wil ik 'm helemaal niet kwijtquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmm.. Je hebt hier flink over nagedacht zie ik. Ik hoop dat iemand t voor je koopt.
Dit zitten nu allemaal op mijn forumquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:18 schreef L.no het volgende:
Er zijn al 20 mensen gebanned vandaag.. jezus..
Whaha, held dat je bentquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dit zitten nu allemaal op mijn forum
Dat is begrijpenlijk ja. Je was er supertrots op.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat gaat een kwartiertje goed.. tot 't blok lekker warm is en het gas open kan. En ik denk dat de rest 't niet zo tof vindt als ik ineens als oma ga rijden
.
[..]
Eigenlijk wil ik 'm helemaal niet kwijt![]()
. Vroeg of laat gaat 't een keer fout en ik heb er dit jaar al genoeg onderuit zien gaan die het motorrijden even kunnen vergeten. Zelfde geldt voor ingenomen rijbewijzen, zelf 2 keer goed weggekomen. Denk dat er een dikke 2-cil voor 't circuit komt en dan misschien een allroad ofzo om toch nog een keer op obw te kunnen rijden ofzo.
In de OP van de feedback topic voetbal reeks stond er een andere forum als vervanger. Nu issie verwijderd door Remlof though.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij bent nog niet geband?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is hier bijna China hoor! Wacht maar!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:29 schreef jna het volgende:
[..]
Voor het starten van een forum? het moet niet gekker worden
Ik ben beter in snurken...quote:
blijkbaarquote:
linken naar het forum is wel een ban waard geloof in inmiddelsquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:29 schreef jna het volgende:
[..]
Voor het starten van een forum? het moet niet gekker worden
Doe die lelijke UI nou eens wegquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
blijkbaarB
[..]
linken naar het forum is wel een ban waard geloof in inmiddels
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:56 schreef BertMaalderink het volgende:
Jongens, even een serieuze voetbalvraag.
Maarten Martens van AZ; heeft hij toevallig een broer die Nico heet?
Ik weet het niet. Je kwam iig niet boven mijn volumequote:
Luctor!quote:
Laten we hopen dat het werkt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:07 schreef DjRex89 het volgende:
Ok, ik ben dom
Ik heb na een week last van mn knie pas net het licht gezien om er Reflex op te spuiten. Geen idee of het werkt maar had ik best wat eerder kunnen proberen
Mede L.quote:
Man, als ik nieste, dan schrik je al wakker.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Je kwam iig niet boven mijn volume
Nies jij in je slaap?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Man, als ik nieste, dan schrik je al wakker.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Luctor!
Nieuws van de FIA al gelezen over het motorvermogen?
Nee, mijn neus is dagelijks vol door allergieën. Niezen doe ik vooral 's morgens.quote:
Ja, alweer..quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]nee, ik heb weer iets gemist.
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:57 schreef L.no het volgende:
Oh, Nico, is dit je geheime identiteit?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, alweer..
Het moet niet gekker worden..
Concurrent: "Ferrari heeft een nieuwe voorvleugel en gaat veel sneller"
FIA: "Dat is niet eerlijk, we zullen een maatregel bedenken waardoor Ferrari snelheid zal moeten inleveren om de nieuwe vleugel te compenseren"
Zie je het al voor je?
En vanaf volgend jaar natuurlijk ook even het spannende en leuke van de tactiek verbieden, namelijk het tanken..quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De sport gaat kapot. Maar de motoren blijven iig heel.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:27 schreef Psychonikeo het volgende:
mijn UI is er weer hoor
En nog steeds geen ban voor mij
ik moet maar eens een andere hobby gaan zoeken.quote:
Stiekem ben ik allang blij dat die smurf weg is..quote:
Stiekem ik ookquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Stiekem ben ik allang blij dat die smurf weg is..
oh ja... dat hebben we ook nog.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En vanaf volgend jaar natuurlijk ook even het spannende en leuke van de tactiek verbieden, namelijk het tanken..Iedereen even zwaar en een saaie pitstop..
Ik zet iig de wekker niet meer om een race live te zien of ik pas er mn planning niet meer op aan..
MotoGP.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik moet maar eens een andere hobby gaan zoeken.![]()
quote:
Heul niet.quote:
Laat dan maar.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef Isdatzo het volgende:
Alhoewel ze daar ook debiel aan 't doen zijn met al hun regeltjes. Die 990cc-blokken moeten terug. En weg met die elektronica
![]()
![]()
![]()
.
Op zich ook wel leuk om te zien alleen F1 blijft leuker.. Een MotoGP race is ook zo kort..quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb dan weer helemaal niets met motoren.
Daar hebben ze iig niet van die strenge regels mbt hoeveelheid brandstof er over moet blijven en met gewicht e.d. Na de race mag er gerust een donutje gemaakt worden etc. Als je dat bij de F1 doet krijg je een boetequote:
maar bij F1 gebeurd er zo weinig.. te weinig inhalen enzo. hoewel het ook wel leuk is hoor, maar het is me net te weinig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Op zich ook wel leuk om te zien alleen F1 blijft leuker.. Een MotoGP race is ook zo kort..
Klopt opzich ook wel, alleen vind ik de inhaal acties bij de F1 vaak wel spectaculairder..quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar bij F1 gebeurd er zo weinig.. te weinig inhalen enzo. hoewel het ook wel leuk is hoor, maar het is me net te weinig.
oh, bedoelde je dat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Heul niet.
jna
Maar zijn oude UI moet terug.
eenschquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Klopt opzich ook wel, alleen vind ik de inhaal acties bij de F1 vaak wel spectaculairder..
En als het begint te regenen, houden ze het voor gezien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Op zich ook wel leuk om te zien alleen F1 blijft leuker.. Een MotoGP race is ook zo kort..
Ja dat is wel jammerquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En als het begint te regenen, houden ze het voor gezien.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:45 schreef GlowMouse het volgende:
Let even op met spam en met crewbashing.
En daarvoor een note geven?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:45 schreef GlowMouse het volgende:
Let even op met spam en met crewbashing.
Heb je een note dan?quote:
quote:
Even serieus.. een quote van iemand maakt mij ook schuldig dus. Dat ze niet gewoon een waarschuwing geven ipv meteen notes geven.quote:
Ze zijn een beetje op hun teentjes getrapt vandaagquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Even serieus.. een quote van iemand maakt mij ook schuldig dus. Dat ze niet gewoon een waarschuwing geven ipv meteen notes geven.
Dat blijkt ja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje op hun teentjes getrapt vandaag
boeiend dat je één note hebt gehad. Ik heb er sowieso al twee voor één dingetje.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Even serieus.. een quote van iemand maakt mij ook schuldig dus. Dat ze niet gewoon een waarschuwing geven ipv meteen notes geven.
Er stond toch ook een waarschuwing? Door die note weet ik dat je eerder gwaarschuwd bent; ik kan dat niet onthouden. Notes zijn bovendien voor mods, als user hoef je je er niet druk om te maken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
boeiend dat je één note hebt gehad. Ik heb er sowieso al twee voor één dingetje.
De waarschuwing kwam pas ná mijn post ja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Er stond toch ook een waarschuwing? Door die note weet ik dat je eerder gwaarschuwd bent; ik kan dat niet onthouden. Notes zijn bovendien voor mods, als user hoef je je er niet druk om te maken.
Hoi Luctor
Gelukt zie ik?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:39 schreef Psychonikeo het volgende:
even het forum omzetten naar een nieuwe domein
Weltruste!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:02 schreef Daph_ het volgende:
Fijne avond allen, ik duik mijn bed in!
De policy is altijd van kracht, niet pas na een waarschuwing. En de eigenaar van de site door het slijk halen op zijn eigen site is sowieso niet slim.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:57 schreef L.no het volgende:
[..]
De waarschuwing kwam pas náaar aanleiding van mijn post ja.
truste Daphquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:02 schreef Daph_ het volgende:
Stelletje amateursquote:Je hebt 20 notes gekregen van onze moderators.
True.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb ook notes van GM, nu hoor je er pas écht bij L.no.
Ga weg man, ik ben geen baggeruser zoals jij.quote:
Slaapse.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:02 schreef Daph_ het volgende:
Het is het proberen waard toch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
Denk dat als VBL weer open gaat 't daar weer rustig wordt.
Dat zei ie zelf ergens ja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
Denk dat als VBL weer open gaat 't daar weer rustig wordt.
Nu kwam ik er toch al nooit dus ik zal het niet missenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zei ie zelf ergens ja.
Mja, t wordt vanzelf rustig hier als alle VLB-ers naar Nico's forum gaan.
Gebrek aan opvoeding!quote:
Ach, iets dergelijks was te verwachten toch? Niet dat ik het niet kinderachtig vind hoor..quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef GlowMouse het volgende:
Totaal stijlloos trouwens, dat danny-bashtopic op Nico's site.
Voor zover mij bekend heeft Danny altijd zulke topics van FOK! verwijderd zodra hij ervan op de hoogte was. En dat VBL gesloten is, is inderdaad jammer voor de users, maar er zijn momenteel onvoldoende mods voor. Het zou me verbazen als hij over een paar weken nog steeds gesloten is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, iets dergelijks was te verwachten toch? Niet dat ik het niet kinderachtig vind hoor..
Scrubs.quote:
Ik heb het niet anders verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef GlowMouse het volgende:
Totaal stijlloos trouwens, dat danny-bashtopic op Nico's site.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu kwam ik er toch al nooit dus ik zal het niet missen
Ik heb niet eens een idee wat het speelde en waarom Danny het zo gedaan heeft. Het zal me ook eerlijk gezegd een worst wezen en hij zal er wel een goede reden voor hebben..quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend heeft Danny altijd zulke topics van FOK! verwijderd zodra hij ervan op de hoogte was. En dat VBL gesloten is, is inderdaad jammer voor de users, maar er zijn momenteel onvoldoende mods voor. Het zou me verbazen als hij over een paar weken nog steeds gesloten is.
dan mogen ze van mij met alle plezier terugkeren. Ik heb ze nu alleen een plekje geboden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend heeft Danny altijd zulke topics van FOK! verwijderd zodra hij ervan op de hoogte was. En dat VBL gesloten is, is inderdaad jammer voor de users, maar er zijn momenteel onvoldoende mods voor. Het zou me verbazen als hij over een paar weken nog steeds gesloten is.
truste Rexquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga mn bed maar eens opzoekenNog even in mn boek lezen.
Weltruste!
ja leuke pot zo.. voor zover ik het kan volgenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat een amateurs daar bij AZ.
ik vind Jong beter spelen. Maar het ontbreekt ze aan de eindpass.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja leuke pot zo.. voor zover ik het kan volgen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga mn bed maar eens opzoekenNog even in mn boek lezen.
Weltruste!
Dembele.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik volg het niet, houd me eens op de hoogte. WIE schoot op de lat?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hands van AZ. Maar de scheids
altijd leuk die jonge elftallen, die 9 van de 10 keer gewoon de wissels en geblesseerden bevatten van het eerstequote:Op dinsdag 22 september 2009 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vind Jong beter spelen. Maar het ontbreekt ze aan de eindpass.
inderdaad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
altijd leuk die jonge elftallen, die 9 van de 10 keer gewoon de wissels en geblesseerden bevatten van het eerste
Kom, we gaan hem slaanquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het was ook nog in de 16.
RTL he..quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
WAT??? reclame in een wedstrijd? Dat dit kan/mag in Nederland.
oh ja... die hoeven zich niet aan de Nederlandse wet te houden.quote:
Dat zit er natuurlijk in, want het is natuurlijk "geëindigd" in een gelijkspel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:40 schreef jna het volgende:
zal je zien dat jong ajax wel wint maar ik mn 145 euro niet krijg bij unibet
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:40 schreef jna het volgende:
Deal. Wel helemaal dood he? Echt like: he-le-maal. Niet een beetje dood, maar gewoon écht hartstikke dood. Stoeptegel-doodquote:
een beetje dood?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deal. Wel helemaal dood he? Echt like: he-le-maal. Niet een beetje dood, maar gewoon écht hartstikke dood. Stoeptegel-dood.
Joah.. overreden door een auto ofzo. Da's een beetje dood. Overreden door een colonne tanks, dát is écht doodquote:
Rellenquote:
Nope.. zie je wel aan de F1 enzo.. Dat ze dat zo klein in beeld laten zien tijdens de reclames is alleen maar omdat er teveel geklaagd werd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja... die hoeven zich niet aan de Nederlandse wet te houden.![]()
ik kijk het toch altijd op Sporza, dus maakt mij niet uit verder.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nope.. zie je wel aan de F1 enzo.. Dat ze dat zo klein in beeld laten zien tijdens de reclames is alleen maar omdat er teveel geklaagd werd.
nou daar hoef ik ook niet meer bang voor te zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:40 schreef jna het volgende:
't Interesseerde me eigenlijk niet zo héél veel maar nu baal ik toch wel.quote:
een gast van 26. laat 'm lekker over 10 jaar terug komen als ie haar op zn ballen heeftquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Koeman mag zeker niet ontevreden zijn met de scheids.
Ik had niet verwacht dat Jong zou winnen, maar maar het is toch jammer dat ze verliezen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Interesseerde me eigenlijk niet zo héél veel maar nu baal ik toch wel.
13.gif..
laat 'em maar lekker wegblijven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:57 schreef jna het volgende:
[..]
een gast van 26. laat 'm lekker over 10 jaar terug komen als ie haar op zn ballen heeft
Of een gezwel krijgen, aan diezelfde ballen. Weten we iig zeker dat 't geen nageslacht produceertquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
laat 'em maar lekker wegblijven.
Hey hey heeeeeyquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:09 schreef Bravebart het volgende:
Zo, laatste glas van die veel te smerige wijn gaat naar binnen, proost
DELENquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:11 schreef The_Dean het volgende:
Halve liter pot Ben & Jerry's gewonnen
Ik wil dit jou niet aan doenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey hey heeeeey!!!!!!!
En IK dan?
Nog nooit gehad man, is dat lekker?quote:
Stuur je zo die bon op, alleen je moet hem bij de winkel hier in het dorp afhalenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou 't gemeen zijn als wij 'm gewoon van dean afpakken en dan samen opvreten?
waar hou je van?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog nooit gehad man, is dat lekker?
Mag kiezen uit Socialice, Peace Of Strawberry Cheesecake, New York Super Fudge Chunk of Bakes Alaska [en Vanilla Fair Trade, maar die Max Havelaar rommel mogen ze houden].
Help
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog nooit gehad man, is dat lekker?
Mag kiezen uit Socialice, Peace Of Strawberry Cheesecake, New York Super Fudge Chunk of Bakes Alaska [en Vanilla Fair Trade, maar die Max Havelaar rommel mogen ze houden].
Help
Goh, ik weet niet wat ik hierop moet zeggenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil dit jou niet aan doen' Zelfs jou niet
'
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goh, ik weet niet wat ik hierop moet zeggen. Euh, bedankt man
![]()
![]()
!
dat is gewoon precies Socialicequote:Op dinsdag 22 september 2009 23:17 schreef The_Dean het volgende:
Vanille ijs met wat stukken chocola ofzo... evt met een fruitsausje...
Maar lust vanalles wel hoor
Browniesquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:20 schreef The_Dean het volgende:
Ja, heb hier ook korte beschrijvingen erbij...
Socialice klinkt wel goed... Vanille ijs met brokken chocolade brownies en slierten framboos
Ja daarom, die spreekt me ook het meest aan... maar stel dat jullie allemaal die Alaska aaraden bijv, dan moet ik natuurlijk die proberenquote:
we bewijzen hem een dienst.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou 't gemeen zijn als wij 'm gewoon van dean afpakken en dan samen opvreten?
Ja, dean heeft vaker B&J-spul gehad. Dat kán niet anders! Hij is ons aan 't testenquote:
Precies, en vanille ijsquote:
Na een halve fles merk je toch geen verschil meerquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]Maar als ik eens een goeie heb, laat ik het je weten
Ja, vind ik ookquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
we bewijzen hem een dienst.![]()
Nee man, die 'zooi' is me normaal veels te duurquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dean heeft vaker B&J-spul gehad. Dat kán niet anders! Hij is ons aan 't testen.
Idd, pure lekkerheidquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies, en vanille ijsen framboos
Kan bijna niet stuk
Morgen maar even halen, laat het jullie wel even weten
ik heb nog nooit Ben & Jerry's op.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja daarom, die spreekt me ook het meest aan... maar stel dat jullie allemaal die Alaska aaraden bijv, dan moet ik natuurlijk die proberen![]()
![]()
ik vind ze allemaal wel lekker, niet 1 die er uitspringt. Maar ik hou zelf niet zo van enorme stukken harde chocola.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja daarom, die spreekt me ook het meest aan... maar stel dat jullie allemaal die Alaska aaraden bijv, dan moet ik natuurlijk die proberen![]()
![]()
Moet ik je het potje opsturen? Of kom je hem halenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
DEAN, INLEVEREEEEEEEN!!
True, maar ik ben gister na een halve gestopt, dus ik begon vandaag weer bij 0quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Na een halve fles merk je toch geen verschil meer.
dan weet je niet wat leven isquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb nog nooit Ben & Jerry's op.
Halen? In Friesland? Hoe voel je jezelfquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet ik je het potje opsturen? Of kom je hem halen
Mag de bon overdragen aan anderen, als ze het maar bij die ene winkel die op de bon vermeld staat ophalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Halen? In Friesland? Hoe voel je jezelf. IK in Friesland
![]()
![]()
![]()
.
Geen ijs voor jou dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Halen? In Friesland? Hoe voel je jezelf. IK in Friesland
![]()
![]()
![]()
.
kan toch per koerierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Al kreeg ik geld tóequote:Op dinsdag 22 september 2009 23:26 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb morgen vrij. Maar om nou helemaal naar Friesland te gaan
quote:
Da's hoog tarief hè, buitenland enzo. En vind maar eens een koerier die over die boerenpaden in Friesland gaat rijdenquote:
Dat veenlijk hè, kwam dat nou uit Frieslandquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik weet dat sommige mensen daar nooit meer weg zijn gekomen
Vast wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat veenlijk hè, kwam dat nou uit Friesland?
nee, dat was Drenthe toch.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat veenlijk hè, kwam dat nou uit Friesland?
Twente? Die's gekquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:29 schreef Bravebart het volgende:
Doe mij de Randstad maarEn misschien Twente er dan nog bij. Oh en de Achterhoek. Maar Limburg en Friesland
inderdaad.quote:
Ja, I know. Maar je verpest zo de grapquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, dat was Drenthe toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |