zjin moeder lapt het voor hem, en hij werktquote:
a) extra studiekosten plus huisvesting, eten, verzekeringen, mobiliteit etc (gemiddeld 10.000 p/jaar)quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:50 schreef Bierie het volgende:
A. Je geeft zelf aan dat je moeder je particuliere studie betaalt. Waar is dan jouw investering?![]()
B. Wat voor een pauper studie volg je dat je er mee weg komt om 12 á 15 uur te studeren naast je klokuren?
C. Wat probeer je te bereiken met dit topic?
Voor deelvraag B:quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:52 schreef Legwieh het volgende:
[..]
a) extra studiekosten plus huisvesting, eten, verzekeringen, mobiliteit etc (gemiddeld 10.000 p/jaar)
b) 35+15+9 = volgens mij 59 uur (weinig werkende die dat halen, zelfstandigen uitgezonderd)
c) opinies peilen (of is dat verboden)
'mobiliteit'quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:52 schreef Legwieh het volgende:
[..]
a) extra studiekosten plus huisvesting, eten, verzekeringen, mobiliteit etc (gemiddeld 10.000 p/jaar)
b) 35+15+9 = volgens mij 59 uur (weinig werkende die dat halen, zelfstandigen uitgezonderd)
c) opinies peilen (of is dat verboden)
Oftewel: Zelf investeer je helemaal geen geld in je studie?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:45 schreef Legwieh het volgende:
Ik zelf studeer particulier hiervan zijn de kosten van het collegegeld plus boeken 10.000 euro per jaar (dit betaald mijn moeder voor mij)
Ik betaal de rest allemaal zelf, dit zijn dus o.a. kosten van kamer, eten drinken, kleding, hobbies, uitgaan en extra school activiteiten.
zaterdag verdien ik, afhankelijk van provisies 150/200 per dag.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:16 schreef AMDB het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd waar dat geld vandaan komtKlinkt niet alsof je tijd hebt om te werken TS...
Even een puntje. Als jij dus iedere zaterdag werkt dan kom je op een jaarloon van 10400 euro. Plus keer jij jezelf 12.500 euro spaargeld uit. Daarnaast geef je aan dat je stufi ontvangt (wat niet helemaal legitiem is als je zoveel spaargeld heb. Tenzij het minder dan 20.000 euro is). En daarnaast zit je op een particuliere school? (heb je dan uberhaupt wel recht op stufi).quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:36 schreef Legwieh het volgende:
[..]
zaterdag verdien ik, afhankelijk van provisies 150/200 per dag.
verder heb ik twee jaar gewerkt voor mijn studie om te sparen en met gespaard geld belegd.
mobiliteit is inderdaad een auto maar deze heb ik gewoonweg nodig voor mijn werk.
elk jaar komt er 12.500 vrij van gespaard geld, de rest betaal ik van mijn werk, en de 265 euro stufi die ik krijg.
en rijkeluisje kindje mag je best zeggen, maar ik ben gewoon kind van een alleenstaande moeder, ik heb er hard voor gewerkt en gespaard en nu kan ik doen. Idd mijn studie zal de eerste drie jaar ongeveer zo'n 75.000 euro kosten, maar dat kan ik missen, en heb ik ervoor over, waarom niet dan.
Particulier onderwijs staat vaak hoger aangeschreven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:07 schreef Bierie het volgende:
[..]
Even een puntje. Als jij dus iedere zaterdag werkt dan kom je op een jaarloon van 10400 euro. Plus keer jij jezelf 12.500 euro spaargeld uit. Daarnaast geef je aan dat je stufi ontvangt (wat niet helemaal legitiem is als je zoveel spaargeld heb. Tenzij het minder dan 20.000 euro is). En daarnaast zit je op een particuliere school? (heb je dan uberhaupt wel recht op stufi).
En het is leuk dat je zoveel geld voor een studie uitgeeft. Maar als je al zo handig bent met geld (wat je kennelijk aangeef). Zou je het dan niet wijzer vinden om dat ergens in te investeren en verder via het reguliere onderwijs een diploma te halen.
Heb je daar ook een bron van, dat je stufi in verband staat met je spaargeld?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:07 schreef Bierie het volgende:
[..]
Even een puntje. Als jij dus iedere zaterdag werkt dan kom je op een jaarloon van 10400 euro. Plus keer jij jezelf 12.500 euro spaargeld uit. Daarnaast geef je aan dat je stufi ontvangt (wat niet helemaal legitiem is als je zoveel spaargeld heb. Tenzij het minder dan 20.000 euro is). En daarnaast zit je op een particuliere school? (heb je dan uberhaupt wel recht op stufi).
En het is leuk dat je zoveel geld voor een studie uitgeeft. Maar als je al zo handig bent met geld (wat je kennelijk aangeef). Zou je het dan niet wijzer vinden om dat ergens in te investeren en verder via het reguliere onderwijs een diploma te halen.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:38 schreef Cahir het volgende:
TS is Troll. Hij masturbeert op dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |