Zeker. Niet plat. Maar wel lekker hoerig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hoerig is 't, dat is wat 't is!
Cellulitisquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hoerig is 't, dat is wat 't is!
Logisch, als het plat was was er geen inkijk hè...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Zeker. Niet plat. Maar wel lekker hoerig.
* tisauch is het daar roerend mee eens! Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, maar die kussenslopen..dat kan echt niet
quote:
hmm.. vreemd..quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:28 schreef zovty het volgende:
M'n tere zieltje raakt er van gekwetst.
Een gay-parade met twee topless kerels. Wat een drama!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:32 schreef classpc het volgende:
Dit soort homo's zijn gewoon het ergste wat er is.
Dat je homo bent oke, maar dit soort dingen zijn gewoon zielig. Hebben ze als kind te weinig aandacht gehad ofzo
Idd.. Vrouwen dienen zich netjes te kledenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:28 schreef zovty het volgende:
Ik vind het altijd zo plat en hoerig staan als een vrouw voorover bukt en je kijkt dan zo tussen d'r tieten. M'n tere zieltje raakt er van gekwetst.
Ik reken op jullie.
Die arme onschuldige meisjes kunnen geeneens lekker luchtig rondlopen op een warme dag zonder dat jij ze loopt te begluren, smerig oud mannetjequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:24 schreef jimt het volgende:
Een beetje inkijk doet niemand kwaad, maar er zijn grenzen. Maar ik me persoonlijk meer zorgen om maak is de dramatische verlaging van de leeftijd waarop dames denken dat ze er als hoeren bij moeten lopen. Loop eens op een zonnig dagje door de stad en gegarandeerd dan je aandacht wordt gevestigd op hordes kleine meisjes die er bijna naakt rond dartelen. Echt te ziek voor woorden. En dan vraagt men zich af waarom vrouwen behandeld worden als lust objecten. Jullie doen het jezelf aan!
Lekker luchtig noem je dat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die arme onschuldige meisjes kunnen geeneens lekker luchtig rondlopen op een warme dag zonder dat jij ze loopt te begluren, smerig oud mannetje
Niet iedereen krijg pedoseksuele gevoelens van meisjes in luchtige kledij, smeerbeerquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:29 schreef jimt het volgende:
[..]
Lekker luchtig noem je dat?
Ja, draai het maar om.
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet iedereen krijg pedoseksuele gevoelens van meisjes in luchtige kledij, smeerbeer
quote:
Ja, ik kan duidelijk uit je tekst halen dat je kleine meisjes als lustobjecten ziet. Dit is dus precies waarom de Westerse maatschappij totaal naar de tyfus gaat. En de politie doet natuurlijk weer niks, mijn stem gaat zeker naar Bas van der Vlies.quote:Loop eens op een zonnig dagje door de stad en gegarandeerd dan je aandacht wordt gevestigd op hordes kleine meisjes die er bijna naakt rond dartelen. Echt te ziek voor woorden. En dan vraagt men zich af waarom vrouwen behandeld worden als lust objecten. Jullie doen het jezelf aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |