niet zo goedquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:25 schreef moussy het volgende:
[..]
hier, hoe is het met je nieuwe tetten?
MM? tisda?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef moussy het volgende:
Met deze TT is het natuurlijk wachten op MM
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef moussy het volgende:
Met deze TT is het natuurlijk wachten op MM
Das een verveel userquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
MM? tisda?
als je mod was mocht je m veranderen van meals een andere mod zich geroepen voelt: go your gang. TTs bedenken is niet mijn sterkste punt
Appie! Zonder er voor t reldellen en zo in de krant te komen te staanquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:03 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
kan die ons op de tere ziel trappen
Waar had jij dat heule goedkope wasmiddal vandaan?
toch wel met kind er naast he?!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:07 schreef snoopy het volgende:
Ik stond heel even aan mijn 'conditie' te werken aan de Wii.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Appie! Zonder er voor t reldellen en zo in de krant te komen te staanvriendin van MM De dash was in de bonus, maar er ging ook nog eens 35% van af, dus uiteindelijk kwam het op iets van 1,70 voor 4 liter dash zomerfrips!
Nja nou, ik nam hem mee voor de bonus, toen bleek ergens nog een sticker van 35% op te zitten, terwijl hij gewoon bij de andere wasmiddelen stond ipv in die 35% bak. Die 35% ging ook nog eens van de volle prijs af, of er is iets niet goed gegaan, of AH is echt gek geworden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
maar eh. relax! goeie deal!
hier krijg je geen bonus korting als er 35% korting op zit. Of was het nou andersom. Er was iets mee in elk geval wat ik stom vonddan gold ineens maar 1 van de twee kortingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |