Oh das jammer.. moet ik blijkbaar ook nog ergens anders zijn..quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:51 schreef Den_Haag het volgende:
En vrijdag ben je er maar gedeeltelijk
Waarom kan je niet de hele dag in bed liggen? Omdat je met Samuel J. Cocker moet wandelen? Dat kan ook in je joggingbroek en met een bed-hoofd. Pak een handje paracetamol (4 keer per dag 2 pillen), zet een pot thee, pak een boek en kom je bed niet uit. Als het kut gaat vandaag, gaat het morgen vast beter. En zo niet, dan overmorgen wel. Gun jezelf een kut-dag!quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, mijn humeur is tot een dieptepunt gedaalden ik zo'n verschrikkelijke buikpijn dat ik het liefste de hele dag in bed zou blijven liggen maar dat kan niet
![]()
Isa, beeb, het wordt tijd dat je eens gaat klagen over de gang van zaken hoor... Geen plee, geen keuken, je huis vol tegels. En dan ook nog de deur open laten staan? Ga toch snel fietsen ofzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:06 schreef Isabeau het volgende:
2 uur later
Geen toilet, geen bouwvakkers, niets.
Ze hadden ook de voordeur gewoon open laten staan, die heb ik ondertussen wegens kou maar gesloten.
Handig voor dieven dit soort werkzaamheden
Omdat ik straks de konijnen moet vangen om ze te laten enten.. en ik moet nog boodschappen doen. En ja, ik moet ook nog even met Sam wandelen.. Maar tussen die bedrijven door lig ik lekker op de bank een beetje tv te kijken of met mijn laptopje op F5 te drukkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom kan je niet de hele dag in bed liggen? Omdat je met Samuel J. Cocker moet wandelen? Dat kan ook in je joggingbroek en met een bed-hoofd. Pak een handje paracetamol (4 keer per dag 2 pillen), zet een pot thee, pak een boek en kom je bed niet uit. Als het kut gaat vandaag, gaat het morgen vast beter. En zo niet, dan overmorgen wel. Gun jezelf een kut-dag!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:00 schreef Bluezz het volgende:
Dikke kus voor Sunny en Lein, wat een moederlijke teksten
Ik kom de kamer in, ligt er een dooie muis in een plasje bloed. Nou ok, daar zijn we aan gewend, maarrrr, ik doe de gordijnen open, kijk in de tuin![]()
![]()
Halve grasveld onder de veren en een dooie grote duif half opgevreten en mevr. de moordenaar is nergens te bekennen![]()
Oh en ze heeft en passant ook nog even het bakje knabbels opgevreten!
Die is ook uit balans zeg
Dat ken ik ja. Of langs 1 kastdeurtje een doekje halen. Voor je het weet heb ik de halve keuken gedaan en wil ik het liefst de koelkast en vaatwasser van zijn plek halenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef Sunnythesun het volgende:
moorddadig hoor!!
zo, mijn gasstel ziet er weer uit als nieuw! Lang leve soda en nagelborsteltjes![]()
Alleen van mijn voornemen lekker op de bank te blijven liggen is dus niet veel gekomenWilde eigenlijk alleen maar een pannetje afwassen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:46 schreef Duderella het volgende:
Even een terugVindWuif en een virtuele reep chocolade voor sunny (want dat willen vrouwen toch altijd, als ze ongesteld zijn?).
Dat vraag ik me ook altijd afquote:Hoe krijgen fulltimers in godsnaam hun leven op orde?![]()
Nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:46 schreef Duderella het volgende:
Even een terugVindWuif en een virtuele reep chocolade voor sunny (want dat willen vrouwen toch altijd, als ze ongesteld zijn?).
Studeren, pan gazpacho maken, wassen draaien, nieuwe glazenwasser zoeken, boodschappen doen, sporten, lessen voorbereiden, nakijkwerk afmaken, koken, stofzuigen, mailtjes versturen regelmatig eten en drink voldoende water.![]()
Hoe krijgen fulltimers in godsnaam hun leven op orde?![]()
Bye bye, later!
Klopt, mijn konijn krijg niet zoveel meer te eten van me. Aangezien de bouwvakkers het beest steeds voeren als ik niet thuis benquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, de konijntjes zijn weer gezond verklaard.. iets aan de magere kant zelfs dus krijgen ze de komende tijd mooi iets extra's van me. Toch wel goed, aangezien de meeste konijnen juist veel te dik zijn..
Nee, want dan word je opgeheven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Isa wat een ramp met je sanitair![]()
Waarom ik een dagje schmurf ben mag ik niet over praten
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Isa wat een ramp met je sanitair![]()
Waarom ik een dagje schmurf ben mag ik niet over praten
Yvonne is volgens mij met vakantie, vandaar dat Danny zich weer eens met het forum wilde bemoeien. Volgens mij was dit allemaal een eenmansaktie van hem, vandaag.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Duderella het volgende:
Ik vraag me af of Danny en Yvonne zich realiseren hoeveel mensen ze vandaag een schaterbui bezorgen. Prachtige vertoning weer dit!![]()
Serieus? Die bouwvakkers van je sporen echt niet hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt, mijn konijn krijg niet zoveel meer te eten van me. Aangezien de bouwvakkers het beest steeds voeren als ik niet thuis ben(echt waar!) Hoe voel je je na die Aleve trouwens? Al wat beter? (en dat poetsen...jij weet je wel te vermaken als je je ziek voelt hè
)
Proest ja, er zit er een hier naast me zeer teleurgesteld te zijnquote:
Houdt Sam dan ook van Voetbal?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Proest ja, er zit er een hier naast me zeer teleurgesteld te zijnWat een zootje maken ze er van!!
quote:
Het meeste is al weg boriszquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:35 schreef borisz het volgende:
Ik ben blij dat ik aan de studie ben dan alleen met fok bezig houden. Moet zo nog heel wat bijlezen.
Niks ernstigs hoor! Even kijken of ik ergens allergisch voor ben. Ik moet soms zo proesten!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Bloedgeprikt dude?
ik heb het al de hele dag koudjes trouwens
Ole, zullen we hier maar gaan paaldansen en op de bar liggen dan?quote:
Egelallergie?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:39 schreef Duderella het volgende:
Niks ernstigs hoor! Even kijken of ik ergens allergisch voor ben. Ik moet soms zo proesten!
Toch niets onder de leden jij?
Ja, dat moeten we toch érgens doen hequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ole, zullen we hier maar gaan paaldansen en op de bar liggen dan?
[..]
Zal vast wel, VBL is dicht dus moet het maar bij FB en het banmeldtopic latenquote:
Ik heb een nieuw pakje aan voor een dag, branden vind ik zo gauw te heetquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:45 schreef Ole het volgende:
Moeten we nog een kaarsje branden voor SCH ?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:57 schreef Duderella het volgende:
Dat jij nog geen ban hebt DE! Je bent de enige in FB!![]()
Fijn dat je zo'n goed weekendje had, mooi zo!
En Ole en Bluezz, ga maar liggen en doe jullie ding heur!
hee hoe kom je aan die foto? Die in het wit (staat) is mijn danslerares en ik heb die pic nog nooit gezienquote:
Jouw danslerares is hotquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
hee hoe kom je aan die foto? Die in het wit (staat) is mijn danslerares en ik heb die pic nog nooit gezien
Heb wat dingen nagelezen en ik ermquote:
ja dat iddquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb wat dingen nagelezen en ik erm
Raymania werd door een opmerking in HOOLS, de SC van VBL, door danny op zwart gezet. Andere mods zijn solidair en stappen op. Hoop rellen in VBL, andere VBL mods zijn solidair en stappen ook op. Danny gooit wegens een modloos forum nu VBL maar even dicht.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:32 schreef freecell het volgende:
Mis ik vanalles oid?
Ik heb niks met VBL
Het zijn telkens anderen! En er hangt nu al een briefje op de deur met 'Konijn niet voederen', moet volgende week in de dierentuin maar zo'n bordje jattenquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:33 schreef MissHobje het volgende:
ja dat idd!
trouwens Isa is het niet eens tijd om te gaan klagen bij je bouwvakkers??
Vind het echt niet kunnen hoor.
Gezien het niveau van de bouwvakkers tot nu toe denk ik niet dat ze de woorden holy grail begrijpen, want Engels. Laat staan wat je ermee bedoelt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:09 schreef freecell het volgende:
Bordje: 'dit is net zo'n konijn als die van the holy grail' helpt vast ook wel
Je weet waar je kan vluchten hè Isa?
Ik probeer het nu niet eens.. ik heb gister wel ruim een half uur op het stepapparaat gestaan, dat ging wel aardig. Hou ik het toch een beetje bij.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:28 schreef DarkElf het volgende:
hardlopen ging prut, echt iedere keer 2-3 dagen voor mijn happy periodgaat t bagger.... blijkbaar zit ik niet lekker in mijn lijf dan ofzo hoewel ik er verder weinig van merk.
quote:hoorde toestraks dat schoonzusje vanavond weer geopereerd wordt, ze krijgen de ontstekingen die er blijkbaar zitten niet onder controle (ondanks zoeken naar juiste AB's , vocht weghalen uit de holte waar de milt zat bijv) en ze willen nu gaan kijken wat er allemaal aan de hand is van binnen.hartstikke zwaar dus voor haar,z e is nog niet eens van de 1e operatie bijgekomen... en nu dan weer dit. Ze gaat daarna naar medium care.. t zit haar niet mee, verre van lijkt het wel
![]()
Och, wat heeft ze het zwaar te verduren. En jullie ook. Sterkte!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:28 schreef DarkElf het volgende:
hardlopen ging prut, echt iedere keer 2-3 dagen voor mijn happy periodgaat t bagger.... blijkbaar zit ik niet lekker in mijn lijf dan ofzo hoewel ik er verder weinig van merk.
Nu maar eens douchen, daarna lekker soeppie eten en volgende keer beter hoor...
hoorde toestraks dat schoonzusje vanavond weer geopereerd wordt, ze krijgen de ontstekingen die er blijkbaar zitten niet onder controle (ondanks zoeken naar juiste AB's , vocht weghalen uit de holte waar de milt zat bijv) en ze willen nu gaan kijken wat er allemaal aan de hand is van binnen.hartstikke zwaar dus voor haar,z e is nog niet eens van de 1e operatie bijgekomen... en nu dan weer dit. Ze gaat daarna naar medium care.. t zit haar niet mee, verre van lijkt het wel
![]()
is de mirena geen optie?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Is niet iedere maand zo erg gelukkig, dit is wel echt een heftige, maar het gaat nooit ongemerkt voorbij nee.. Ben eerst, een paar dagen vooraf, kribbig en cocoladebehoeftig, dan begint de rotzooi en komt de buikpijn er bij. De ene keer erger dan de ander. Het is ook de reden waarom ik een vrij zware pil gebruik omdat het anders niet te doen is.. Ik zou er wel eens vanaf willen om te kijken hoe het zonder is..
Maar goed, het is maar een klein ongemak vergeleken met wat je schoonzusje door moet staan
Dat durf ik niet.. ik ben nogal gevoelig 'daarzo'quote:
I know, maar soms is relativeren wel even goed voor mequote:en vergelijken doen we niet aan hoor, als je ergens last van hebt is het gewoon klote, punt
Nope.. ik vind eigenlijk dat Thijs er gewoon een knoopje in moet laten leggenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:19 schreef DarkElf het volgende:
oh nee dan moet je er idd niet aan beginnen sunny![]()
is best frustrerend hoor.. ze is zo ontzettend lenig, gespierd (haar armen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is best frustrerend hoor.. ze is zo ontzettend lenig, gespierd (haar armen!) en overal onwijs goed in.
en dan sta ik daar haar proberen beetje bij te houdenLeuk juist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een grappig toeval dat je haar kent zeg!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
is best frustrerend hoor.. ze is zo ontzettend lenig, gespierd (haar armen!) en overal onwijs goed in.
en dan sta ik daar haar proberen beetje bij te houdenOns topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben je mal! Blijf lekker hangen haha.
Ik vind zo enorm leuk (vorig jaar nog eerste prijs op youtube voor beste miniserie) en nu hebben ze ook een liedje gemaaktquote:THE GUILD - Do You Wanna Date My Avatar lyrics
Do you wanna date my avatar?
Hang with me in my MMO
So many places we can go
You'll never see my actual face
Our love, our love will be in virtual space
I'm craving to emote with you
So many animations I can do
Be anything you want me to be
C'mon, c'mon, and share a potion with me
She's a star
And she's hotter than reality by far
Wanna date my avatar?
You can type commands
I've got slots for what I hold in my hands
Don't care what's in your character bank
How 'bout, how 'bout a little tank and spank
Grab your mouse and stroke the keys
Here in cyberspace there's no disease
Pick a time, send a tell to me
Just pay, just pay a small subscription fee
She's a star
Wanna date my avatar
Single, White Human
Looking for group
My stats so high
You'll be out of the loop
Got an uber leet staff
That you can equip
Close your mouth up
Ladies this is pure nerdnip
I'm a pixel-based fantasy
A man so stoic
I hack and slash
Who the heck's more heroic?
Check me out, cloth armor
Fits me like a glove
Just twitter a time
I'm ready for love
Hang with me in my MMO
So many places we can go
I'm better than a real world quest
You'll touch my plus five to dexterity vest
What role do you wanna play?
I'm just a click away night or day
And if you think I'm not the one
Log off, log off and we'll be done
She's a star
Wanna date my avatar
She's a star
Wanna date my avata"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik vind Felicia Day echt super!quote:
beterschapquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
dankjulliewel! Fijne avond nog. Ik ga nog uitgriepen
Je weet aan welke kant je lever hoort te zitten heh? Voor als je onverwachte steken krijgt door de lever cirrose?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:46 schreef Den_Haag het volgende:
rode lokale wijntjes. geen idee wat precies
en natuurlijk een pilsner urquel
quote:Op woensdag 23 september 2009 07:51 schreef DarkElf het volgende:
yep. helaas geen goed nieuws. haar lichaam heeft t zwaarder te verduren dan we dachten. details ga ik niet online zetten, maar de komende week wordt heel heel spannend.
Sterkte DEquote:Op woensdag 23 september 2009 07:51 schreef DarkElf het volgende:
yep. helaas geen goed nieuws. haar lichaam heeft t zwaarder te verduren dan we dachten. details ga ik niet online zetten, maar de komende week wordt heel heel spannend.
I know...quote:Op woensdag 23 september 2009 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sterkte DEEr bestaan wonderen, heus.
zin in de sportschool? dat hoor ik niet vaakquote:Op woensdag 23 september 2009 09:52 schreef MissHobje het volgende:
Mogge allemaal
@ DarkElf, sterkte voor haaren jullie natuurlijk ook.
verder net gedoucht, sport outfit aan, licht ontbijtje en zo naar de sportschool!!!
heb er heel veel zin in.
Ja, heb al in het verleden heftige allergische reacties gehad op amoxicilline en flucloxacilline. Nu dus nitrofurantoine voor die blaasontsteking en als het bij misselijk worden blijft vind ik het wel best.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:53 schreef freecell het volgende:
Heuj Isa, kan jij niet goed tegen antibiotica?
Ik ben moé! Echt!Uk en oppas-uk allebei plat nu, maar dat werd ook wel tijd. Mijn eigen exemplaar is nogal snel gefrustreerd en gillerig en brult overal om. En sinds gisteren heeft hij 'op!' ontdekt. Hij klimt dus al 2 dagen overal op, flikkert overal net zo hard vanaf en brult de hele dag.
En oppas-uk is gewoon ziek, met toebehorend humeur
Geniet lekker, Bluezz! (al is hier geen zonnetje te zien)quote:Op woensdag 23 september 2009 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Bikkel Isa
Ik kies qua TT nu even voor de zonGenieten moet ik deze laatste vak. dag
Wel vaag om nu al je verjaardag te vierenquote:Op woensdag 23 september 2009 13:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Sterkte voor jullie allemaal DE![]()
@ Hobje:goed bezig zeg!
Ik ben vandaag naar school geweest om onze verjaardagen te vieren. Ellen, mijn duo-partner, is vandaag echt jarig, ik pas in maart. Meestal vieren we juffendag ergens eind van het schooljaar, maar het leek ons een keer leuk om het aan het begin te doen (voor de herfstvakantie zijn er niet zo veel leuke activiteiten verder) Nou dat was erg gezellig. Ik heb een grote shopper vol cadeautjes mee terug genomenniet normaal meer! Vooral veel douchegel en bodylotion en zo
Hoef ik dat het komende jaar niet meer te kopen, ik heb ook nog over van afgelopen keer
![]()
Vond het wel confronterend trouwens, ze hadden doodleuk op het bord geschreven: juf sonja 30 jaar!duurt gelukkig nog een half jaar..
Dat is waar ook inderdaad, van de amoxicilline wist ik inderdaad ook welquote:Op woensdag 23 september 2009 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, heb al in het verleden heftige allergische reacties gehad op amoxicilline en flucloxacilline. Nu dus nitrofurantoine voor die blaasontsteking en als het bij misselijk worden blijft vind ik het wel best.
En het past wel bij Leander om alles de hele tidj te blijven proberen ook al doet het pijnHet is wel een doorzetter
En oppasuk ziek? Moet die niet gewoon naar huis dan... Zieke kinderen breng je ook niet naar school of de creche.
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel vaag om nu al je verjaardag te vierenHadden ze beter op het bord kunnen schrijven: Juf Sonja 30 en een half jaar haha
Vandaag wel even hectisch jaquote:Op woensdag 23 september 2009 14:41 schreef DarkElf het volgende:
lekker isa dat je weer kan koken!
klinkt alsof je je handen vol hebt FC
leuk die verjaardag vieren Sunny, en een half jaar voor de big 3-0 ermee geconfronteerd worden zal idd wel ff slikken zijn geweest
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:41 schreef DarkElf het volgende:
leuk die verjaardag vieren Sunny, en een half jaar voor de big 3-0 ermee geconfronteerd worden zal idd wel ff slikken zijn geweest
Eh, dat bedoel ik ook, 29 en een halfquote:Op woensdag 23 september 2009 14:44 schreef Sunnythesun het volgende:
dat zou helemaal sadistisch zijn!! Ik ben nog maar 29,5 hoor!!
![]()
![]()
Gatverdamme! Sam vond het net nodig om door poep te rollendus voor straf heb ik hem net flink afgesopt onder de douche! Dat zal hem leren!!
Viespeuk.. is koud 2 jaar oud en denkt meteen dat ie alles mag
![]()
Agossiequote:Op woensdag 23 september 2009 15:30 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb net een enorme kras/streep en een deuk in de auto gemaakt![]()
voor het eerst sinds de 8 jaar dat ik rij heb ik een paaltje over het hoofd gezien.. ik vind het echt zo erg, zit er helemaal van te trillen
Als ie oud en seniel is en niet meer weet wat ie doet..quote:Op woensdag 23 september 2009 15:35 schreef Isabeau het volgende:
En wanneer is Sam dan wel oud genoeg om door poep te rollen?
moet je eens met lein gaan pratenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:30 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb net een enorme kras/streep en een deuk in de auto gemaakt![]()
voor het eerst sinds de 8 jaar dat ik rij heb ik een paaltje over het hoofd gezien.. ik vind het echt zo erg, zit er helemaal van te trillen
Ik heb een keer uit bozigheid met de auto van ex tegen een verkeersbord gereden. Ben twee keer op de snelweg in een slip geraakt en tegen de vangrail tot stilstand gekomen.. Een keer reed ik in Kaas' auto en toen stak er een betonnen paaltje over. Een keer reed ik achteruit een parkeervak en reed er iemand op m'n trekhaak. Een keer trapte ik in een automaat op het gas ipv de rem.quote:
quote:
Het zijn maar auto's. Blik. Hartstikke vervangbaar. Als je zelf niks hebt, is er niks aan de handquote:
Is zeg ook niet dat het erg isquote:Op woensdag 23 september 2009 17:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Het zijn maar auto's. Blik. Hartstikke vervangbaar. Als je zelf niks hebt, is er niks aan de hand
Wat wanneer?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:07 schreef Isabeau het volgende:
Is zeg ook niet dat het erg is
En wat gebeurde er nou?
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:34 schreef Bluezz het volgende:
Agossie sunny, het is maar blik hoor, heb jij niks??
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Het zijn maar auto's. Blik. Hartstikke vervangbaar. Als je zelf niks hebt, is er niks aan de hand
Foutje in de verbinding?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:11 schreef Isabeau het volgende:
...jij belt me en toen ik opnam was er niks
Oh ik had iemand anders aan de lijn, die er niets van snapte. Maar die ging het doorspelen aan haar manager en ik zou terug gebeld gaan worden. Hopelijk binnen 3 werkdagenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en Lein! Eventueel naar Walter vragen want dat is de bedrijfsleider tegenwoordig en erg sympathiek.
GMTA.quote:
Ik welquote:Op woensdag 23 september 2009 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AgossieNou ja, welkom bij de 'club van vrouwen die paaltjes niet zien staan'
(ik mag nog geen lid worden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
maar jij bent isaquote:Op woensdag 23 september 2009 20:53 schreef Isabeau het volgende:
hey, ik heb nog nooit brokken gemaakt!
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een vreemde vraag over blaasontsteking & antibiotica voor medevrouwen, vandaar de spoilerIk ben geen vrouw maar het fenomeen ken ik wel vanwege de bijwerking van antibiotica.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond dit er over:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:10 schreef DarkElf het volgende:
oh wat een slijmbal ben je toch ook
Ik heb een vreemde vraag over blaasontsteking & antibiotica voor medevrouwen, vandaar de spoilerJa volgens mij kan dat wel Isa. Staat het niet in de bijsluiter? Er staat me iets van bij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Snelle koolhydraten gebakken in vet. Volgens mij heeft je lijf er geen donder aan!quote:Op woensdag 23 september 2009 21:22 schreef DarkElf het volgende:
tnx
er zijn vast wel slechtere dingen dan pannenkoeken toch?
oh en je lunch klinkt goed
ach lekker boeiend! Pannenkoeken zijn lekkerquote:Op woensdag 23 september 2009 21:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Snelle koolhydraten gebakken in vet. Volgens mij heeft je lijf er geen donder aan!
Dat was ik. Klinkt lekker allemaal!! (alleen heb ik van die bento's die hier in cul gepost worden niet echt het idee dat het zo mager en gezond is als ze beweren met al die kaasjes en worst en zo..quote:Op woensdag 23 september 2009 21:19 schreef Duderella het volgende:
Er was laatst iemand die lichte lunch-tips wilde, vandaar.
Ging ie maar omver vanmiddag, dan was de schade een stuk minder geweest denk ikquote:Verder kan ik zeggen dat ik nog nooit een paaltje omver heb gereden.
Nee, volgens mij zijn die bento's ook niet als mager bedoeld.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat was ik. Klinkt lekker allemaal!! (alleen heb ik van die bento's die hier in cul gepost worden niet echt het idee dat het zo mager en gezond is als ze beweren met al die kaasjes en worst en zo..)
[..]
Ja, dat is geregeld hoor! Wees maar niet bang.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef Den_Haag het volgende:
Dit weekend weer pannenkoeken
En dude, wil je wel even uitkijken voor motorrijders
Volgens mij zie ik regelmatig beweringen van wel (misschien niet door iedereen hoor, maar ik heb het voorbij zien komen).. Maar volgens mij ben ik gezonder af met 2 sneetjes met mager beleg (30+kaas of rookvlees of zo), een cup a soupje en een appel als lunch op mijn werk. Als ik zie hoeveel eieren er daar in dat topic doorheen gaan dan vrees ik voor hun cholesterolquote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zijn die bento's ook niet als mager bedoeld.
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:36 schreef Leintjeuh het volgende:
'Belgische mannen komen snel klaar'
DE, geldt dat ook voor vanuit Nederland geïmporteerde mannen die in België wonen?
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, dat is geregeld hoor! Wees maar niet bang.
O, dat klinkt ook heel niet slecht hoor! Ik merkte alleen aan mezelf dat ik een dergelijke lunch saai begon te vinden en dan ging ik troostgrazen in de kantine. Niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik regelmatig beweringen van wel (misschien niet door iedereen hoor, maar ik heb het voorbij zien komen).. Maar volgens mij ben ik gezonder af met 2 sneetjes met mager beleg (30+kaas of rookvlees of zo), een cup a soupje en een appel als lunch op mijn werk. Als ik zie hoeveel eieren er daar in dat topic doorheen gaan dan vrees ik voor hun cholesterol
O wat leuk!quote:Op woensdag 23 september 2009 21:58 schreef Bluezz het volgende:
PannekoekenWe eten het echt bijna nooit, vroegah wel met kinderfeestjes enzo
Oh en het was zo leuk vanavondBen helemaal happy, leuke vrouwen, ben niet de enige beginner daaro en de dirigent is ook haske stoer. Een echte soort rocker die in een band speelt. Doet het goed, is aardig en biert mee na afloop
daar ben ik zaterdag ook. verjaardag van me jongste nichtjequote:Op woensdag 23 september 2009 21:58 schreef Bluezz het volgende:
PannekoekenWe eten het echt bijna nooit, vroegah wel met kinderfeestjes enzo
Ach ik vind het vooral handig meenemenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
O, dat klinkt ook heel niet slecht hoor! Ik merkte alleen aan mezelf dat ik een dergelijke lunch saai begon te vinden en dan ging ik troostgrazen in de kantine. Niet zo'n goed idee.Vandaar dat ik toen maar eens wat meer aandacht aan de lunch ben gaan besteden. Nu vind ik dat ook wel leuk. Het is het avondritueel en overdag ben ik steeds erg blij!
![]()
Hoe is het met jouw buikie trouwens inmiddels? Voel je je al wat beter?
Dan neuken ze waarschijnlijk te weinig.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:36 schreef Leintjeuh het volgende:
'Belgische mannen komen snel klaar'
DE, geldt dat ook voor vanuit Nederland geïmporteerde mannen die in België wonen?
Ik raak nooit uitgekeken op al mijn bedpartners. Ik blijf graag naar ze kijken.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach. Volgens mij is het niet meer dan natuurlijk dat je op een gegeven moment min of meer uitgekeken raakt op je bedpartners. Ik weet dat dat bij mij in ieder geval gebeurd.
Jamaardabedoelikniequote:Op woensdag 23 september 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
Ik raak nooit uitgekeken op al mijn bedpartners. Ik blijf graag naar ze kijken.
Ik heb een vreemde vraag over blaasontsteking & antibiotica voor medevrouwen, vandaar de spoilerJa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:11 schreef golfer het volgende:
Ik ben geen vrouw maar het fenomeen ken ik wel vanwege de bijwerking van antibiotica.
Vond dit er over:Ah, dat is best een logische verklaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Pannenkoeken barsten van de calcium! (en dat is het dan ook welquote:Op woensdag 23 september 2009 21:26 schreef Duderella het volgende:
Snelle koolhydraten gebakken in vet. Volgens mij heeft je lijf er geen donder aan!
De dag na pannenkoeken ben ik altijd, zonder overdrijven een paar KILO zwaarder en dat blijft voor een dag of wat. Ga me er ook heel plofferig van voelen. Ik geloof dat mijn lijf vindt van niet bij pannenkoekenquote:Op donderdag 24 september 2009 02:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pannenkoeken barsten van de calcium! (en dat is het dan ook wel)
Ieuw!!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:24 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen op een mooie werkdag
zometeen spruitjes kokenmet gehaltbal en aardappies.
Gefeliciteerd!quote:
Ja kon ik wel gebruiken na vanmorgenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:16 schreef MissHobje het volgende:
Gefeliciteerddas super leuk nieuws
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja kon ik wel gebruiken na vanmorgen
oh?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:34 schreef Bloes het volgende:
Zoooooooooo de eerste hectische heftige ochtend op het werk zit er weer op. Chaos hier in de hoogste regionen en alles wat eerder opgestart is dreigt weer teruggedraaid te worden
Gaan de bezuinigingen eruit?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:34 schreef Bloes het volgende:
Zoooooooooo de eerste hectische heftige ochtend op het werk zit er weer op. Chaos hier in de hoogste regionen en alles wat eerder opgestart is dreigt weer teruggedraaid te worden
Dat is een naar bericht, Steerquote:Op donderdag 24 september 2009 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
Bleerrruhch.
Zieke moeder van mijn vriend wordt vandaag palliatief gesedeerd. Net even opgebeld toch, weet dat mijn vriend het altijd kan waarderen. Toch raar gesprek. Bah, voel me kut voor hem en de hele familie.
*mental image*quote:Op donderdag 24 september 2009 14:20 schreef Isabeau het volgende:
En nu ga ik mezelf & douche schoonmaken(altijd lekker, in je blote kont onder de douche flink boenen)
mag ik misschien vragen wat palliatief gesedeerd inhoudt?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
Bleerrruhch.
Zieke moeder van mijn vriend wordt vandaag palliatief gesedeerd. Net even opgebeld toch, weet dat mijn vriend het altijd kan waarderen. Toch raar gesprek. Bah, voel me kut voor hem en de hele familie.
Ach jaquote:
quote:
wc-deurpost, die was beschadigd bij het uitbreken van de oude tegels. En is inmiddels geloof ik ook gerepareerd, zo maar eens kijken.quote:
Wacht maar, dat staat straks op het programma: al mijn servies, bestek en pannen schoonmaken.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:40 schreef freecell het volgende:
Ik vind het knap Isa
Doe je goed
Ik sloop hooguit servies
in je handdoekje?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
wc-deurpost, die was beschadigd bij het uitbreken van de oude tegels. En is inmiddels geloof ik ook gerepareerd, zo maar eens kijken.
Het is maar goed dat Lein komtquote:Op donderdag 24 september 2009 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wacht maar, dat staat straks op het programma: al mijn servies, bestek en pannen schoonmaken.
(was schoon, maar zit onder een laag stof en gruis oid)
Dat heb ik al eerder vanmiddag gedaan. Die staat nu lekker verder in te trekken.quote:
quote:Wilfred Genee vader van dochter
HILVERSUM - RTL-presentator Wilfred Genee is donderdag vader geworden van een dochter. Het meisje luistert naar de naam Feline Isabeau, maakte een woordvoerder van RTL7 bekend.
© NU.nl/Linda Oosterveen
Voor de vrouw van Genee was het een langdurige en zware bevalling. Feline werd donderdagochtend om tien uur geboren.
Onder het mom 'the show must go on' presenteert Genee vrijdag gewoon Voetbal International op RTL7.
Uien, knoflook, julienne spekreepjes, mager rundergehakt, Italiaanse wokgroentenmix, tomatensaus met zongedroogde tomaten, basilicum, oregano, zout en peper.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:42 schreef Bluezz het volgende:
golfer zal zo hier zijn sausje wel posten sunny.
Ja, snap ook niet waarom sommige mensen gewoon Saskia ofzo heten.quote:
de perfecte postquote:Op donderdag 24 september 2009 17:10 schreef Sunnythesun het volgende:voor Lein!!
voor Steer
voor Bluezz
![]()
voor Isa (kon niet kiezen)
voor FC
voor de rest
Hier sluit ik mij volledig bij aanquote:Op donderdag 24 september 2009 17:10 schreef Sunnythesun het volgende:voor Lein!!
voor Steer
voor Bluezz
![]()
voor Isa (kon niet kiezen)
voor FC
voor de rest
GMTAquote:Op donderdag 24 september 2009 19:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Goedenavond. WEEEEEEEEEEEEKEND
Goed punt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed punt!
En die spinazie-pasta hè? Die was lekkerWat een leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spekjes! Dat ga ik de volgende keer ook proberen! Ik had nu ui, wortel, bleekselderij en knoflook gefruit, gehakt er bij met een scheutje wijn en tomatenblokjes (blik) om mee te pruttelen, rozemarijn, thijm, pezo en wat marjoraan.. Daar kunnen prima spekjes bijquote:Op donderdag 24 september 2009 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Uien, knoflook, julienne spekreepjes, mager rundergehakt, Italiaanse wokgroentenmix, tomatensaus met zongedroogde tomaten, basilicum, oregano, zout en peper.
Dat was het dit keer.
Soms flikker ik er ook nog wel eens wat champignons doorheen en maak ik de tomatensaus ook helemaal zelf. Dit keer dus prut uit een potje Bertoli daarvoor genomen.
quote:
Heh dude wat klote! Slaap maar snel in, dan is het snel morgen, en dan is vandaag voorbij!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:28 schreef Duderella het volgende:
Vroeger zelfs dan ik dacht. Nou ja. Het is de verjaardag van mijn beste vriend. En die is dood. Dus op 24 september voel ik me nooit zo top. Boekje en thee mee naar bed en dan snel door naar morgen.
![]()
Truste voor later!
Och, ik ken iemand waar ik het bed ooit mee heb gedeeld die zich ook niet liet tegenhouden door 'maf' om zijn dochter gewoon een mooie naam te geven. Saskia is een prima naamquote:Op donderdag 24 september 2009 18:56 schreef freecell het volgende:
Wij vinden Isabeau ook leuk als tweede naam, maar het zou voor ons wel een beetje maf zijn![]()
Hier pasta gehad met spinazie, roomsaus en spekjesZo simpel, binnen 10 minuten klaar en zo lekker
Hij knuffelde de stoepquote:Op donderdag 24 september 2009 21:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Freecell, wat heeft ie op zn voorhoofd? Liet ie zichzelf vallen of glipte hij uit je handen als een glas?
Maar die ooievaarsbeet is wel mooi weggetrokken heh! Die kleine van jou, die gaat vast een berg gasten brekenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:14 schreef freecell het volgende:
Hij knuffelde de stoep![]()
Trusten Dude![]()
En Isa: voortgang in je keukenHoezee!
Ben alweer bezigquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
allemaal morgen weer vroeg op werken werken werken
Klinkt cool. Is dat met een plank op wieltjes?quote:
quote:
lekker ff naar buiten dan in je lunspauzequote:Op vrijdag 25 september 2009 11:29 schreef Bloes het volgende:
[..]
Ik zie nixhier, alleen kouwe airco![]()
Wie weet!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:31 schreef DarkElf het volgende:
lekker ff naar buiten dan in je lunspauze
Waarmee?quote:
Met dr hele toko. Geen tvprogramma's, haar tijdschrift en de gaat voorlopig geen boeken schrijven.quote:
Mag ze wel uitkijken dat ze niet aankomtquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:45 schreef borisz het volgende:
Met dr hele toko. Geen tvprogramma's, haar tijdschrift en de gaat voorlopig geen boeken schrijven.
ik denk het want het ging niet doorquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Klinkt cool. Is dat met een plank op wieltjes?
Oh, das zuur.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik denk het want het ging niet door
te weinig wind
Bluezz, dat is nog eens puik nieuws! Gefeliciteerd mens!quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Ja gewoon bij mijn eigen ziekenhuis, ik had eind juli getekend tot sept. 2010.
Maarrrrrr intussen is er veel gebeurd bij de direktie en geharrewar over contracten, en ik heb veel moeten bellen/mailen om dat contract thuis te krijgen zodat ik het ook zw op w heb natuurlijk, ligt ie vandaag op de mat en is ie ineens voor onbepaalde tijd![]()
![]()
Geeft dus ook aan wat voor ondoordringbare wildernis is op de verschillende posten.
Maar ik ben blijtekenen en op de bus hatsekidee
Ik vermijd personeelsuitjes ed. altijd als de pest. Maar gelukkig dat die van jou leuk uitpakte!quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:02 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Eindelijk Bluezz!!! Gefeliciteerd!!!
Wij hadden vandaag een uitje met de stichting () We gingen naar een recreatieterrein met outdoor dingen en zo. Was echt heel erg leuk!! Ik heb gekanood en met kompas gerommeld en smiddags een skate clinic. Ik kan nu niet alleen vooruit komen, maar ook weer remmen
![]()
![]()
![]()
Vorig jaar hadden we een heel suf programma, dus we waren al aangenaam verrast toen het programma van dit jaar werd aangekondigd, en het was ook echt erg leuk. Ik zat ook steeds met hele leuke collega's in de groep dus erg gelachen..
De Griekse yoghurt op de vis was toch wel erg lekkerquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:29 schreef borisz het volgende:
Proost op Bloes
Ovenschotel is de oven in --> http://www.ah.nl/recepten/watetenwevandaag/woensdag
Het is natuurlijk al snel gezellig als het rose-bier in halve liters geserveerd wordt! Het was weer gezellig babe. En tot zondag!quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Dus je kan nu ook echt skaten, SunnyTof zeg
En Bluezz, dat was een aangename verrassing! Van harte!
Lein is net weer vertrokkenen het was nou net zo gezellig. Nou ja, ik zie haar zondag al weer.
Staat het anders zonder het karton?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog steeds rode koontjes
Ga nu het karton van m'n vloer trekken
Er zitten hier wel een aantal mensen met medische kennis ja. Maar als je huisarts het al niet weet... Die heeft er nog voor geleerd ook! Ik kan er niets zinnigs over zeggen...quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeliciteerd Bluezz! Ik heb dit jaar ook voor onbepaalde tijd gekregen maar moet september en oktober alsnog een dag minder werken omdat het wat rustiger is dus heeft ook niet veel nut![]()
Herkennen jullie dit soms: Sinds 4 weken ben ik al niet lekker. Eerste 2 weken veel hoesten, vooral 's nachts en keelpijn. Daarna werd dat minder maar kreeg ik koorts (geen hoge, rond de 38). Na de koorts werd ik misselijk en had ik verhoging. Sinds de laatste week hou ik rond de 38 graden, voel ik me paar maal dagelijks per maand even beroerd en maagpijn, maar kan wel alles eten. Ben af en toe duizelig, heel moe, weinig zin in dingen ondernemen en zie wazig. Heb ook last van dunne ontlasting. Gisteren zei de huisarts dat mn bloeddruk goed is, mn darmen en longen ook. Voor mn maag kreeg ik maagzuurtabletten ( ik heb geen maagzuur) en vandaag bloed laten prikken op o.a. bloedarmoede en pfeiffer.
Ik heb het gevoel dat het geen bloedarmoede of pfeiffer kan zijn maar wat het wel is; absoluut geen idee. Hopelijk heeft iemand een idee? Ik probeer nu wel weer naar kantoor te gaan, te sporten etc. en gaat wel maar af en toe weer zo'n "ziekheid-aanval"
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |