Oh das jammer.. moet ik blijkbaar ook nog ergens anders zijn..quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:51 schreef Den_Haag het volgende:
En vrijdag ben je er maar gedeeltelijk
Waarom kan je niet de hele dag in bed liggen? Omdat je met Samuel J. Cocker moet wandelen? Dat kan ook in je joggingbroek en met een bed-hoofd. Pak een handje paracetamol (4 keer per dag 2 pillen), zet een pot thee, pak een boek en kom je bed niet uit. Als het kut gaat vandaag, gaat het morgen vast beter. En zo niet, dan overmorgen wel. Gun jezelf een kut-dag!quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, mijn humeur is tot een dieptepunt gedaalden ik zo'n verschrikkelijke buikpijn dat ik het liefste de hele dag in bed zou blijven liggen maar dat kan niet
![]()
Isa, beeb, het wordt tijd dat je eens gaat klagen over de gang van zaken hoor... Geen plee, geen keuken, je huis vol tegels. En dan ook nog de deur open laten staan? Ga toch snel fietsen ofzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:06 schreef Isabeau het volgende:
2 uur later
Geen toilet, geen bouwvakkers, niets.
Ze hadden ook de voordeur gewoon open laten staan, die heb ik ondertussen wegens kou maar gesloten.
Handig voor dieven dit soort werkzaamheden
Omdat ik straks de konijnen moet vangen om ze te laten enten.. en ik moet nog boodschappen doen. En ja, ik moet ook nog even met Sam wandelen.. Maar tussen die bedrijven door lig ik lekker op de bank een beetje tv te kijken of met mijn laptopje op F5 te drukkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom kan je niet de hele dag in bed liggen? Omdat je met Samuel J. Cocker moet wandelen? Dat kan ook in je joggingbroek en met een bed-hoofd. Pak een handje paracetamol (4 keer per dag 2 pillen), zet een pot thee, pak een boek en kom je bed niet uit. Als het kut gaat vandaag, gaat het morgen vast beter. En zo niet, dan overmorgen wel. Gun jezelf een kut-dag!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:00 schreef Bluezz het volgende:
Dikke kus voor Sunny en Lein, wat een moederlijke teksten
Ik kom de kamer in, ligt er een dooie muis in een plasje bloed. Nou ok, daar zijn we aan gewend, maarrrr, ik doe de gordijnen open, kijk in de tuin![]()
![]()
Halve grasveld onder de veren en een dooie grote duif half opgevreten en mevr. de moordenaar is nergens te bekennen![]()
Oh en ze heeft en passant ook nog even het bakje knabbels opgevreten!
Die is ook uit balans zeg
Dat ken ik ja. Of langs 1 kastdeurtje een doekje halen. Voor je het weet heb ik de halve keuken gedaan en wil ik het liefst de koelkast en vaatwasser van zijn plek halenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef Sunnythesun het volgende:
moorddadig hoor!!
zo, mijn gasstel ziet er weer uit als nieuw! Lang leve soda en nagelborsteltjes![]()
Alleen van mijn voornemen lekker op de bank te blijven liggen is dus niet veel gekomenWilde eigenlijk alleen maar een pannetje afwassen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:46 schreef Duderella het volgende:
Even een terugVindWuif en een virtuele reep chocolade voor sunny (want dat willen vrouwen toch altijd, als ze ongesteld zijn?).
Dat vraag ik me ook altijd afquote:Hoe krijgen fulltimers in godsnaam hun leven op orde?![]()
Nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:46 schreef Duderella het volgende:
Even een terugVindWuif en een virtuele reep chocolade voor sunny (want dat willen vrouwen toch altijd, als ze ongesteld zijn?).
Studeren, pan gazpacho maken, wassen draaien, nieuwe glazenwasser zoeken, boodschappen doen, sporten, lessen voorbereiden, nakijkwerk afmaken, koken, stofzuigen, mailtjes versturen regelmatig eten en drink voldoende water.![]()
Hoe krijgen fulltimers in godsnaam hun leven op orde?![]()
Bye bye, later!
Klopt, mijn konijn krijg niet zoveel meer te eten van me. Aangezien de bouwvakkers het beest steeds voeren als ik niet thuis benquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, de konijntjes zijn weer gezond verklaard.. iets aan de magere kant zelfs dus krijgen ze de komende tijd mooi iets extra's van me. Toch wel goed, aangezien de meeste konijnen juist veel te dik zijn..
Nee, want dan word je opgeheven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Isa wat een ramp met je sanitair![]()
Waarom ik een dagje schmurf ben mag ik niet over praten
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Isa wat een ramp met je sanitair![]()
Waarom ik een dagje schmurf ben mag ik niet over praten
Yvonne is volgens mij met vakantie, vandaar dat Danny zich weer eens met het forum wilde bemoeien. Volgens mij was dit allemaal een eenmansaktie van hem, vandaag.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Duderella het volgende:
Ik vraag me af of Danny en Yvonne zich realiseren hoeveel mensen ze vandaag een schaterbui bezorgen. Prachtige vertoning weer dit!![]()
Serieus? Die bouwvakkers van je sporen echt niet hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt, mijn konijn krijg niet zoveel meer te eten van me. Aangezien de bouwvakkers het beest steeds voeren als ik niet thuis ben(echt waar!) Hoe voel je je na die Aleve trouwens? Al wat beter? (en dat poetsen...jij weet je wel te vermaken als je je ziek voelt hè
)
Proest ja, er zit er een hier naast me zeer teleurgesteld te zijnquote:
Houdt Sam dan ook van Voetbal?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Proest ja, er zit er een hier naast me zeer teleurgesteld te zijnWat een zootje maken ze er van!!
quote:
Het meeste is al weg boriszquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:35 schreef borisz het volgende:
Ik ben blij dat ik aan de studie ben dan alleen met fok bezig houden. Moet zo nog heel wat bijlezen.
Niks ernstigs hoor! Even kijken of ik ergens allergisch voor ben. Ik moet soms zo proesten!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Bloedgeprikt dude?
ik heb het al de hele dag koudjes trouwens
Ole, zullen we hier maar gaan paaldansen en op de bar liggen dan?quote:
Egelallergie?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:39 schreef Duderella het volgende:
Niks ernstigs hoor! Even kijken of ik ergens allergisch voor ben. Ik moet soms zo proesten!
Toch niets onder de leden jij?
Ja, dat moeten we toch érgens doen hequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ole, zullen we hier maar gaan paaldansen en op de bar liggen dan?
[..]
Zal vast wel, VBL is dicht dus moet het maar bij FB en het banmeldtopic latenquote:
Ik heb een nieuw pakje aan voor een dag, branden vind ik zo gauw te heetquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:45 schreef Ole het volgende:
Moeten we nog een kaarsje branden voor SCH ?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:57 schreef Duderella het volgende:
Dat jij nog geen ban hebt DE! Je bent de enige in FB!![]()
Fijn dat je zo'n goed weekendje had, mooi zo!
En Ole en Bluezz, ga maar liggen en doe jullie ding heur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |