Ik vind het kutmuziek.quote:ZUU is a psychedelic pop/rock band from Los Angeles- with their 2nd album, "Everywhere" just out May 9, 2009. Everywhere in now available through iTunes, CDBaby.com, and most other digital download sites where you can also find their self-titled debut LP.
Wat had jij verwacht toen je op dit topic klikte?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:04 schreef Airlocker het volgende:
Wat had je dan verwacht? Beetje specifieker graag, deze gaat dicht.
Yomandaquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:04 schreef Airlocker het volgende:
Wat had je dan verwacht? Beetje specifieker graag, deze gaat dicht.
Het gaat hier niet over mijn mening. Lees de FAQ anders even voordat je een topic opent.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat had jij verwacht toen je op dit topic klikte?
Maar ik vraag je wel naar jouw mening!quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:06 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over mijn mening. Lees de FAQ anders even voordat je een topic opent.
Open er een subforum overquote:
Daar word je wel zuur van zeg.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:27 schreef isogram het volgende:
Brrrr, ik heb die muziek even geluisterd en krijg acuut de neiging om azijn te gaan drinken
Jakkesquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:27 schreef isogram het volgende:
Brrrr, ik heb die muziek even geluisterd en krijg acuut de neiging om azijn te gaan drinken
Je kunt toch gewoon MED lezen of niet?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:47 schreef de_boswachter het volgende:
Hey,
WTF is ZUU subforum gebleven ?!?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |