Ja de beelden als Zeeland overstroomt waren prachtig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:44 schreef Biancavia het volgende:
Hij was best goed hoor. Het verhaal was matig en het einde was kut.
Maar de beelden waren mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder matig verhaal maar mooie film geeft goed weer hoe het werkt(e) in de bible belt. En hoe bekrompen de nederlanders zijn/waren. Ook denk ik dat dit een generatie aanboort die nog nooit van de watersnoodsramp hebben gehoord en zo kun je ze goed een stukje geschiedenis bijbrengen. Ook vond ik dat ze het best mooi hebben gedaan eerst een storm (maar 1 dag relatief kort dus ook weinig plek voor in de film niet zoals die overdreven amerikaanse films perfect storm enzo) en dan het dwijlen met de kraan open.
Het verhaal is idd slap maar je kunt zo'n film ook niet zonder verhaal maken dan wordt het een nep docu en dat is helemaal stom.
En de beelden zijn erg mooi en tenminste niet zo CGI
Ik vond het wel een 7 waard
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Gelukkig,, iemand die me misschien kan helpen om dit trauma te verwerkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh die heb ik vorige week gezien![]()
![]()
Jij kijkt de film al thuis voordat je naar de bioscoop gaat of wat ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:51 schreef Masegate het volgende:
Zoiets weet je van tevoren toch al? Waarom ga je er dan nog heen!?
Hallo boswachter.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
Hoi allemaal !111!!
Wat een enerverend leven heb je toch ookquote:Nou ik ben dus gisteren naar de film "De Storm" geweest.
Ruim je het zelf even op?quote:Wat een kutfilm zeg![]()
![]()
![]()
Ach.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:53 schreef Lonker het volgende:
Gelukkig,, iemand die me misschien kan helpen om dit trauma te verwerken
Je wist toch dat het een Nederlandse film was?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij kijkt de film al thuis voordat je naar de bioscoop gaat of wat ?
En nee, op recenties ga ik niet af. Wil het zelf meemaken voordat ik een oordeel vel.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach.
Ik had tijdens die film tenminste wel een klein stijfje toen Adam Sandler dat sletje van achteren nam.
Dat kon ik van "De Storm" niet zeggen.
Nee eigenlijk niet. Dacht dat het een soort van goed verfilmde documentaire was over de watersnoodramp ofzo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:58 schreef ehqo. het volgende:
Dit vermoedde je op voorhand niet?
Docus over de storm zijn er al zat ga die dan kijkenquote:Op maandag 22 september 2009 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Dacht dat het een soort van goed verfilmde documentaire was over de watersnoodramp ofzo.
Had niet verwacht dat ze er een slecht plot in gingen bedenken om de film nog enigszins te behouden van pittende mensen in de zaal.
Ja, drie knaken en een bosje bipskrullenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:09 schreef Crack_ het volgende:
Is dat niet die film die echt tering duur was om te maken ?
Maar documentaires verkopen toch voor geen meter. DRAMA MET BABIES, dat wil men zien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Dacht dat het een soort van goed verfilmde documentaire was over de watersnoodramp ofzo.
Had niet verwacht dat ze er een slecht plot in gingen bedenken om de film nog enigszins te behouden van pittende mensen in de zaal.
In Nederlandse films komen nou niet heel veel ontploffingen en special effects voor, maar zo zijn er ook genoeg hollywood films waar dat niet in voorkomt. Toch zijn deze wel succesvol, mede dankzij een goede verhaallijn en goede dialogen en goed camerawerk. Dat is toch niet teveel gevraagd aan die koekenbakkers hier?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:07 schreef AMDB het volgende:
Er zijn best goede NL producties hoor. Maar je kunt hier gewoon geen blockbusters verwachten. Ook in het buitenland zijn de beste films niet de big budget films, of je moet geilen op ontploffingen en special effects.
Die zijn er ook hoor, alleen zijn die minder bekend onder het grote publiek. Heb laatst Het leven uit een dag gezien, en dat vond ik een erg goede film.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:22 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
In Nederlandse films komen nou niet heel veel ontploffingen en special effects voor, maar zo zijn er ook genoeg hollywood films waar dat niet in voorkomt. Toch zijn deze wel succesvol, mede dankzij een goede verhaallijn en goede dialogen en goed camerawerk. Dat is toch niet teveel gevraagd aan die koekenbakkers hier?
Flodderquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:22 schreef beertenderrr het volgende:
In Nederlandse films komen nou niet heel veel ontploffingen en special effects voor
MAIKUL!!! MAIKUL!!! MAIKUL! MAIKUL!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:23 schreef AMDB het volgende:
Ook zijn er bekende goede films, kijk naar een Van God Los..
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:26 schreef zovty het volgende:
[..]
MAIKUL!!! MAIKUL!!! MAIKUL! MAIKUL!!!![]()
![]()
![]()
.
Dat zeeuws klinkt sowieso nergens naar hhhhghhhulden ze gewoon guldenquote:Op maandag 22 september 2009 11:06 schreef Jesse_ het volgende:
Wel leuk dat dat wijf elke scene een ander accent had
Nee slechts 1 stukje ingezoomd been, in die zin geen kutfilm dus.quote:Op maandag 22 september 2009 11:07 schreef Adelante het volgende:
Zat er ook goedkope platvloerse sex in, zoals in ongeveer elke NL film![]()
En een verdwaald stukje tietquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee slechts 1 stukje ingezoomd been
Ik zondagquote:
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:23 schreef AMDB het volgende:
Ook zijn er bekende goede films, kijk naar een Van God Los..
Zaten jullie ook met zo weinig man bij Funny People ? Hier in totaal met 6 man in een zaal met 300 plaatsen ofzo.quote:
10???quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zaten jullie ook met zo weinig man bij Funny People ? Hier in totaal met 6 man in een zaal met 300 plaatsen ofzo.
Bij "De Storm" was het niet veel anders. In totaal 10 mensen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Hmm, toch wel een stuk of 30-40 in een kleine zaal. En een kwart ging weg tijdens de filmquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zaten jullie ook met zo weinig man bij Funny People ? Hier in totaal met 6 man in een zaal met 300 plaatsen ofzo.
Bij "De Storm" was het niet veel anders. In totaal 10 mensen ofzo
Waar zijn die Nederlandse films tegenwoordig dat een Angela Schijf ondergespoten wordtquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:33 schreef Pieter-utd het volgende:
Spetters is ook wel geniaal
[ afbeelding ]
Er werd dan ook direct een baby op gezetquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OW?
Dan zal ik wel de ogen dicht hebben gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |